Fotorelacja z wakacyjnej wymiany książkowej

Udostępnij ten post

Wakacje już dawno za mną, a co za tym idzie- koniec mojej wymiany też miał już swój czas, więc jak na mnie przystało- z ponad miesięcznym opóźnieniem publikuję Wam zaległą fotorelację ;)



Paczka Magdy


Paczka Justyny


Paczka Gosi


Paczka Darii



Paczka Magdy




Paczka Kasi


Paczka Dominiki



Paczka Emilki




Agata, Ewelina i Martyna- mogłybyście podesłać mi jeszcze raz zdjęcia otrzymanych paczek? Minęło sporo czasu, a ja po prostu nie potrafię odnaleźć Waszych maili:( Mam nadzieję, że w następnej takiej akcji, weźmiecie udział w co najmniej takim składzie jak tutaj- pamiętajcie, że bawimy się przez całe następne wakacje ^^ A już teraz śmiało mogę Wam polecić wymiankę bożonarodzeniową u Asi, do której wciąż możecie się zapisywać ( to tak jakby ktoś szukał takich zabaw) ^^

7 komentarzy :

  1. Akcja świetna! Bardzo się cieszę że wzięłam w niej udział i będę ją miło wspominać. Zdjęcie zaraz wyślę ponownie, o ile je jeszcze gdzieś odkopię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa taka akcja :) do innych się nie zapisuję, ale jak cosik wymyślisz to daj znać :p na razie spasuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze - fajna ta wymianka wakacyjna. Zastanawiała się czy się zgłosić, aż było za późno. Postaram się w przyszłym roku dopilnować i zgłosić się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, nie mogę znaleźć zdjęcia :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż zrobiłaś mi smaka na coś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to wszystko pięknie wygląda <3 ^_^

    OdpowiedzUsuń