Doomisiowe wygrane #1

Udostępnij ten post

Ostatnio dużo myślałam, o tym co by tu wprowadzić na bloga, żeby było ciekawiej i inaczej. Myślałam, myślałam i takim sposobem wpadłam na dwa pomysły. Jeden jest jeszcze w trakcie dokładnego obmyślania, a drugi to właśnie Doomisiowe wygrane.
Bardzo często biorę udział w różnych konkursach , kilka udało mi się nawet wygrać, i pomyślałam, że fajnie byłoby móc publikować moje prezenty na blogu :))
A okazja nadarzyła się już w tym tygodniu- bo zostałam nagrodzona pewną książką:

Cmentarz Zapomnianych Książek
To tutaj udało mi się wygrać "Podwieczność" Brodi Ashton :))
Dziękuję :D

10 komentarzy :

  1. Gratulacje :) ja też mam taki dział moich wygranych bo od niedawno to się ich trochę namnożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, choć osobiście wolałabym z okładką :D Ładne pazurki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak książka spodoba mi się tak bardzo jak jej opis, to rozważę zakup z okładką. Która nawiasem mówiąc jest jedną z ładniejszych jakie znam :)
      A paznokcie? Dziękuję, chociaż dużo roboty to z nimi nie ma ;P Już dłużej sam lakier wysycha ^^

      Usuń
  3. Gratuluję. Ja także wygrałam ostatnio jedną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i też Ci gratuluję ^^
      A co to za książka? :)

      Usuń
  4. Gratuluję! :)
    Ja jeszcze nic nie wygrałam ale mam nadzieję że i do mnie się w końcu uśmiechnie szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zakładałam bloga, to wygrywanie nawet przez myśl mi nie przeszło ;))
      A teraz bardzo się cieszę, z każdej przesyłki ^^
      Mam nadzieję, że uda Ci się cosik wygrać :)

      Usuń