Podsumowanie roku 2013

Udostępnij ten post

Ech jakoś tak ciężko zabrać mi się do tego podsumowania rocznego, a dokładniej półrocznego ;)
Bo choć na blogu zapomniałam wspomnieć to pamiętałam że 9 grudnia blog obchodził swoją półrocznicę ^^
A już za dokładny tydzień stuknie mu 7 miesięcy ;) Jak ten czas leci ;)

Przed czerwcem nigdy nie liczyłam ile i jakie książki przeczytałam, więc podsumowanie obejmuje czas od właśnie czerwca.
Przeczytałam 47 książek- myślę że to dość dużo ;)
Zdobyłam 52 obserwatorów i ponad 5,600 wyświetleń bloga ;)
Najchętniej czytanym postem był:  LBA - przyznaję- zdziwiłam się ;)
Dalej na podium znaleźli się: "Dom na skarpie" i "Igrzyska śmierci"

Najlepsza książka w 2013 roku? Nie potrafię wymienić jednej. Wielkie wzruszenie było przy czytaniu "Bez mojej zgody", wielkie fajerwerki przy "Igrzyskach śmierci", "Darach Anioła", "Szeptem". Spodobały mi się "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca".. dużo by wymieniać ;)


Cieszę się, bo dzięki blogowi dostałam szansę wgłębienia się w świat książek. Powoli odkrywam moje ukochane typy i gatunki książek, moich ulubionych autorów czy ulubione serie. Dzięki mojemu blogowi. poznałam wiele innych świetnych blogów, i blogerów( nie osobiście, ale mam nadzieję, że to się kiedyś zmieni^^)
I choć miałam momenty zwątpienia, i te dłuższe i te krótsze, nie miałam weny na pisanie recenzji, to i tak cieszę się że tu jestem ;) Cieszę się, że kliknęłam tą małą ikonkę "Załóż bloga".
Pamiętam jak pisałam moją pierwszą tutaj recenzję - "Bez mojej zgody". Nie dość, że pisałam ją ręcznie( czego w tym momencie sobie nie wyobrażam), to zeszło mi to naprawdę długi czas, bo chciałam, żeby było idealnie.
Idealnie nie wyszło nie mniej jednak jestem bardzo dumna z tego co udało mi się tutaj stworzyć ;D

Zakończę tutaj cytatem, który według mnie pasuje do każdej sytuacji. Ktoś wie z jakiej to książki?? Nie wątpię ;)

                       "I niech los zawsze Wam sprzyja"                             

24 komentarze :

  1. Kocham Igrzyska <3 I Dary Anioła i wgl. cudeńka! :D Gratuluję wyników i wytrwałości oraz życzę, by wszystko szło jak najlepiej i po Twojej myśli :) Obyśmy doczekali się ROCZNICY ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pół roku, 47 książek to rzeczywiście dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że w 2014 będzie jeszcze więcej ;)

      Usuń
  3. Gratulacje! No i oczywiście powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję super wyników, oby tak dalej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w 2014 roku :D Mnie się udało przeczytac naprawde sporo - 73 książki ^^ Podejrzewam, że tego rekordu nie poprawię, ale cóż... pomarzyć sobie można ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników! Oby nowy rok był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne wyniki i ja życzę Ci wszystkiego co najlepsze;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników i życzę wielu ciekawych lektur w tym roku :)
    "Bez mojej zgody" czeka na mojej półce, być może uda mi się wkrótce przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to pierwsza książka, którą tutaj zrecenzowałam, więc mogę Ci ją bez żadnych wątpliwości polecić :))

      Usuń
  9. "Igrzyska śmierci" - rzeczywiście były fajerwerki ;) Niestety nie miałam jeszcze okazji przeczytać Darów Anioła, ale może w tym roku się uda
    P.S.: Jeśli już jesteśmy przy LBA, to i ja Cię nominowałam, jeśli chcesz, odpowiedz na moje pytania, które znajdziesz w ostatniej notce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :))
      I dzięki raz jeszcze za nominację :))

      Usuń
  10. Gratuluję dobrych wyników :) Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń