TAG- Zaksiążkuj nazwę bloga

Udostępnij ten post

Ostatnio taki post często widywałam w książkowej blogosferze. Zostałam nominowana przez  Magdę z bloga My paper paradise .
Z tego co mi wiadomo to jest to nowa zabawa na blogach. Mi osobiście bardzo się podoba, więc zapraszam do poznania moich odpowiedzi :)

Zasady: Dobierz książkę do każdej litery nazwy twojego bloga. Jaką? Taką, która zapadła ci w pamięć, ulubioną, znienawidzoną, co tylko przyjdzie ci do głowy.

                                                   CZYTELNIA DOMINIKI


C- "Crescendo" Becca Fitzpatrick-  no co tu dużo mówić, pierwsza książka jaka przyszła mi na myśl, nie czytałam ,z góry jednak wiem, że się nie zawiodę ;))
Z-  "Zakład o miłość" Agnieszka Lingas- Łoniewska- przy okazji zobaczenia tej okładki, samej okładki wiedziałam że kiedyś na pewno ją przeczytam. I wtedy po raz pierwszy usłyszałam o pani Agnieszce ;)
Y- jako, że nie znam nic co pasowałoby do tej literki to podam coś innego. A mianowicie "Quo Vadis" Henryka Sienkiewicza. Jest to jedna z lepszych gimnazjalnych lektur, jaką miałam okazję przeczytać
T- "Ten obcy" Irena Jurgielewiczowa- jedna z lepszych lektur szkolnych w podstawówce.
E- ------
L- "Love story" Jennifer Echols- pierwsze spotkanie z panią Echols, i nabiera się ochoty na kolejne :) 
N- "Nędznicy" Victor Hugo- książka ta "chodzi za mną" od kiedy oglądnęłam wspaniały spektakl. Film tez czeka w kolejce ;)
I- "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins- nie mogłam zmusić się do przeczytania trylogii pani Collins, ale gdy już mi się udało- nie żałuję. Po prostu fenomen:)
A- "Ania z Zielonego Wzgórza" -L.M. Montgomery - wstyd przyznać, ale nie czytałam nic co związane z Anią Shirley...


D- "Dom na skarpie" Nora Roberts- cały dzisiejszy TAG mógłby być pod znakiem pani Roberts. Każda jej książka, jest po prostu genialna ♥
O- "Ostatnia spowiedź" Nina Reichter- brałam udział w konkursach, żeby zdobyć tą książkę ( których notabene nie wygrałam ), i wychodzi na to że chyba jednak trzeba ją sobie sprezentować ;))
M- "Mechaniczny książę" Cassandra Clare- nie mam pojęcia czy książę, anioł czy księżniczka jest pierwszym tomem, mam ochotę na wszystkie trzy !
I- Przykro mi ale tutaj spasuję. Nie mam pojęcia jaką książkę wymyślić pod tą literę, tym bardziej, że ma być ich jeszcze aż 3 ;))
N- "Nie odchodź, Julio" Ewa Barańska- ciekawa tematyka, piękna okładka, szkoda tylko, że w kolejce do przeczytania ...
I- -----
K- "Kosogłos" Suzanne Collins ostatnia część trylogii, nie czytam bo nie chce za szybko rozstawać się z bohaterami ;(
I- -----

Od autorki ( czyli mnie ;)):
Z racji tego, ze mnie nie ma( tu na blogu) to dziś luźny post- nie gniewajcie się ;( Mimo wszystko fajnie się go czyta ;)
Recenzje się piszą, choć z wielkim trudem. Mam nadzieję, że wysprzątam moje wersje robocze do końca roku. Przy okazji, szykuję podsumowanie roku 2013 ( a właściwie to sześciu miesięcy bloga, bo tyle on ma ^^), jest coś co chętnie byście w nim ujrzeli?
Mój prezent świąteczny (książkowy) zamówiłam trochę za późno, dlatego dotrze on do mnie pewnie w przyszłym tygodniu, ale to nic ;))
Chciałam żeby to była niespodzianka "dla bloga" , ale - nie oszukujmy się- nie wytrzymam ;))
Sprezentowałam sobie wszystkie cztery części serii "Szeptem" ^^ 
 Towarzyszą mi radość, euforia i podniecenie ;))

9 komentarzy :

  1. Fajny pomysł. :) Kilka tych książek nie znam więc może się za nie zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie będę czekać na recenzje ;))

      Usuń
  2. Super prezent sobie sprawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak ! ;)
      jestem okropnie zadowolona ;))
      przez pierwszych kilka godzin, które minęły od zamówienia chodziłam po domu z uśmiechem jak kot z Cheshire ^^

      Usuń
  3. Czasami takie posty są bardzo fajne na rozluźnienie i wgl ;D

    Zazdroszczę "Szeptem" :o I czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna fanka Nory Roberts :) nie wiedziałam, ale planuję w tym roku coś sięgnąć tej autorki, bo w tamtym mi nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już wiesz :)
      zdecydowanie polecam jej książki ;)

      Usuń
  5. Dzięki za udział w tagu :) Sorki, że dopiero teraz weszłam. Mnie ani "Ten obcy", ani "Quo Vadis" się nie podobało :P
    "Igrzyska" świetne, "Ania" mi się podobała.
    Anioł jest pierwszy, czytaj szybko i wszystkie :D Trzecia znalazła się w moim TOP 13 2013 ;)

    OdpowiedzUsuń