Podsumowanie miesiąca- grudzień 2013 + 2014 ;D

Udostępnij ten post

Zanim zacznę moje podsumowanie, chciałabym życzyć Wam wszystkim udanego Sylwestra, i szczęśliwego Nowego Roku. Oby był jeszcze lepszy, niż ten który właśnie odchodzi. Więcej miłości, więcej szczęścia i więcej pogody ducha. No i oczywiście- więcej książek! ;DD

To zaczynamy:
W grudniu na blogu pojawiło się 10 wpisów, w tym połowa z tego to recenzje książek:) Jestem zadowolona;)
Cassandra Clare-"Miasto kości"
Cassandra Clare-"Miasto popiołów"
Cassandra Clare-" Miasto szkła"
Henning Mankell-"Cios", "Szczelina"
Becca Fitzpatrick- "Szeptem"

Oprócz tego przeczytałam jeszcze dwie książki, które jednak recenzji się nie doczekały ;(
Największym odkryciem miesiąca , bezapelacyjnie okazało się "Szeptem" ♥

Oglądnęłam dwa filmy, jednak ich recenzje- dopiero w 2014 ;)
Na blogu, pojawił się jeszcze TAG- jeśli ktoś go jeszcze nie czytał- zapraszam:  http://czytelniadominiki.blogspot.com/2013/12/tag-zaksiazkuj-nazwe-bloga.html

Dołączyłam również do wyzwania, które niebawem startuje- bardzo fajne, myślę, że watro dołączyć ;)
Grunt to okładka

I moje piękne cztery tomy "Szeptem" ♥



Widzimy się w 2014 ;))
HNY

6 komentarzy :

  1. Samych pogodnych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam wszystkie tomy Szeptem. Uwielbiam tą serię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników i pięknego stosiku, wszystkie jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik ;) Czytałam wszystkie części "Szeptem", ale żadnej nie mam na półce, więc przynajmniej sobie popatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń