informacyjnie

Udostępnij ten post

 Żyję. Choć nie było mnie tutaj już od ponad tygodnia to wciąż jestem ;)
Dziś tak trochę informacyjnie, organizacyjnie- taki misz- masz :)

Po pierwsze- bardzo Was przepraszam, za moją nieobecność na blogu. Było to spowodowane po części brakiem czasu, po części brakiem chęci i weny na pisanie recenzji. Jednak już jestem, i do czegoś się zabieram ;)

Po drugie- Serdecznie witam nowych obserwatorów, którzy dołączyli do mojego kącika. Niedawno było pewne zamieszanie z tymi obserwatorami, że niby znikali, i się nawet przeraziłam, ale mam nadzieję, że "ci tam na górze" nie zrobią głupstwa i obserwatorzy pozostaną ;)

Po trzecie- postanowiłam dołączyć do wyzwania na 2014 rok- a mianowicie - Grunt to okładka . Ciekawe wyzwanie, którego nie ma jeszcze w blogosferze, także zachęcam ;))
Tak na marginesie- to w ogóle teraz patrzę na wyzwania na 2014 rok i są one naprawdę ciekawe ;))


Po czwarte- zapraszam do zakładki "KONKURSY BLOGOWE", gdzie są nowe i jeszcze trwające konkursy, więc zapraszam ;))

Po piąte - Nie wiem czy pojawię się tutaj jeszcze przed Wigilią, także chciałabym życzyć wszystkim moim czytelnikom i czytelniczkom zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. Dużo prezentów (najlepiej tych książkowych ;P), smacznego karpia, i mile spędzonego czasu w gronie rodziny ;)


2013.12.25

7 komentarzy :

  1. Ja też całkiem niedawno miałam wielkiej ochoty na pisanie recenzji, ale już mi to minęło i mam nadzieję, że nie wróci:)
    Odnośnie życzeń to Tobie również życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja mam taką nadzieję ;)
      dziękuję ;D

      Usuń
  2. Również życzę Wesołych Świąt!
    Ja się bardzo bardzo bardzo cieszę, że wreszcie jest jakaś dłuższa przerwa - nadrobię zaległości w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam mały blogowy zastój od kilku dni nic nie napisałam, ale jutro postaram się coś naskrobać bo dwie książki polskich autorek przeczytane. Póki co zapraszam na recenzję " Bez przebaczenia" Agnieszki Lingas- Łoniewskiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma czasami taki zastój ;) Już patrzę na wyzwanie i Tobie również życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach tyle tych wyzwań, niestety w moim przypadku się one nie sprawdzają, ale może na jakieś sie skuszę.

    OdpowiedzUsuń