chwalę się ;)

Udostępnij ten post

W moje lepkie ręce dostały się w tym tym tygodniu dwie książki. Pierwsza z nich "Był sobie książę" to zakup własny. Nie mogłam się oprzeć ;) Już przeczytana, czeka tylko na wenę do napisania paru słów o niej ;)
Z kolei druga z nich-"Błękitna zatoka" to wygrana w konkursie na http://booksbibbing.blogspot.com/
Jako że zajęłam drugie miejsce miałam możliwość wybrania sobie jednej książki, z puli.
Paczka dotarła do mnie szybko, bo maila z powiadomieniem o wygranej dostałam we wtorek , a dziś mogę cieszyć oko moją wygraną ;)


Jakość zdjęć jest kiepska, ale to przez to że zdjęcia robiłam wieczorem, kiedy nie było już "dobrego" światła;(
uściski ;)




15 komentarzy :

  1. Gratuluje :) Będziesz miała co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:D Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) a "Był sobie książę" mam na półce :) mam nadzieję, że będę zachwycona lekturą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wygrane! A Błękitna Zatoka zdecydowanie Ci się spodoba choć fajnie by było gdybyś przeczytała poprzednie 3 części;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje bo to naprawdę świetne zdobycze!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :D
    PS Wygrałam w tym samym konkursie co Ty :D
    Miłego czytania Pani Roberts.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to w takim razie, również gratuluję ;))

      Usuń
  8. Chwalić się nawet trzeba :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. super, ja niestety nie mam szczęścia w konkursach i zrezygnowałam z brania udziału w nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja bym nie potrafiła tak po prostu zrezygnować ;))

      Usuń