zmarł twórca "Sposobu na Alcybiadesa" [*]

Udostępnij ten post

Zauważyliście może że ostatnimi czasy umiera coraz więcej ludzi, którzy wpisani są w dzieje polskiego czytelnictwa?

Z pół roku temu pożegnaliśmy Wisławę Szymborską klik
Później Sławomir Mrożek klik
W tym tygodniu dowiedziałam się o śmierci Joanny Chmielewskiej klik
A teraz przeglądając lc zauważyłam w aktualnościach informację o odejściu Edmunda Niziurskiego  klik

Tak przykro.
Jeśli kogoś pominęłam- to piszcie proszę, to poprawię. W danym momencie, więcej osób sobie nie przypomnę.


źródło zdjęcia-  http://lubimyczytac.pl/


[*]

8 komentarzy :

  1. To przykre, ze tyle znanych i cenionych ludzi odeszło. Szkoda, wielka szkoda ;-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka jest kolej losu, ale mimo wszystko szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie to samo sobie pomyślałam - dużo znanych i wybitnych polskich pisarzy ostatnio umiera; aż przykro się robi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno zainteresowałem się Niziurskim. Sporo o nim czytałem, oglądałem jakiś wywiad, film.
    To przykre, że teraz odszedł.

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety tak to bywa...podobne roczniki... ale na pewno ich zapamiętamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, jaka szkoda. Uwielbiałam go.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok 2013 był niewątpliwie ogromną stratą literacką :(

    OdpowiedzUsuń