TAG: Pragnienia i marzenia

Udostępnij ten post

Jakiś czas temu zostałam otagowana przez bloga: http://inspiracionesxx.blogspot.com/
Moje zadanie ma polegać na tym, że opiszę swoje 3 pragnienia/marzenia i otaguję 5 osób.
Tak jak zdarzało się wcześniej, nie będę tagować tych osób. Jeśli ktoś ma ochotę, to niech się dołączy, śmiało:)

A więc zaczynam:)

1. Jednym z moich marzeń jest podróż do Hiszpanii , Paryża, Wenecji i Irlandii.
Wspominałam o tym przy nominacji LBA, mówiłam dlaczego akurat tam chciałabym pojechać.
Idę teraz do technikum, i bardzo chciałbym w ramach jakieś wymiany uczniowskiej tam właśnie pojechać:)







2.Kolejnym moim marzeniem jest rodzina. Moja własna. Chciałabym mieć męża i trójkę dzieci. Chłopczyka i dwie dziewczynki bliźniaczki. Ale to już dalsza przyszłość:)



3.Moim trzecim pragnieniem jest zdać maturę najlepiej jak potrafię. Czekają mnie 4 lata intensywnej nauki, ale myślę że dam radę:)


4. Jeśli mogłabym dopisać jeszcze 4 marzenie/pragnienie byłaby to wielka biblioteczka w moim własnym mieszkaniu. Na razie nie mam aż tylu książek, żeby stworzyć biblioteczkę , ale chciałabym:))
może niekoniecznie taka, ale sami powiedzcie- nie jest taka zła nie?
:P

3 komentarze :

  1. Mam nadzieję , że spełnią Ci się te marzenia :) Też bym chciała bliźniaczki albo bliźniaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biblioteczka ze zdjęcia wygląda bardzo ciekawie :) Oby Twoje marzenia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biblioteczka świetna ^^


    piszemypiszemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń