Podsumowanie miesiąca-sierpień 2017

Udostępnij ten post

Ambitny plan na sierpień przedstawiał się tak: posty co dwa dni, po to aby pozbyć się zaległości z wersji roboczych. Miałam wszystko ładnie rozpisane oraz naprawdę mocne postanowienie, aby dotrzymać danego sobie słowa. Jednak coś poszło nie tak. Najpierw zepsuła mi się ładowarka od laptopa. Tak po prostu- z dnia na dzień. Uznałam, że kilkudniowy odwyk od internetu dobrze mi zrobi i nawet zbytnio się nie przejęłam. Ale potem nastąpił mój wyjazd do Wrocławia na tydzień, a jeszcze później praca- skutkiem czego nie bardzo miałam nawet czas pojechać na zakupy, nie wspominając o prowadzeniu bloga. Na instagramie wspominałam, że taka przerwa potrwa do końca sierpnia- nie miałam tego w planach, ale stało się i w sumie nie żałuję.

Co prawda nie czytałam dużo- w sumie cztery książki, a większą część z nich poznałam w pierwszej połowie miesiąca. Ale tak jak wspominałam- miałam tygodniowe wakacje w mieście, w którym nigdy wcześniej nie byłam, trochę pracy i sporo wyjść ze znajomymi. Akurat sierpień to jeden z tych miesięcy, który był intensywny i czasem ciężko uwierzyć, że coś się w nim wydarzyło, ponieważ wydaje się to niesamowicie odległym wydarzeniem.


Książki:

♥ Leisa Rayven-"Zły Romeo"
♥ Elle Kennedy-"Błąd"
♥ Adriana Popescu-"Serca w pułapce"
♥ Camilla Lackberg-"Kamieniarz"

Filmy:
W sierpniu poratował mnie telewizor i dzięki niemu udało mi się zobaczyć Wendy Wu- nie jest to jedna z moich ulubionych disneyowskich produkcji, ale oglądało się całkiem nieźle ;) Dodatkowo wczoraj obejrzałam jeszcze Żona na niby, długo uciekałam od tego filmu, ale w żadnym razie nie żałuję seansu. Mega zabawna komedia!

Seriale:
Początek miesiąca dalej sponsorował OUAT i aktualnie jestem mniej więcej w połowie czwartego sezonu.

Inne:
Podsumowanie lipca
Powiedz mi szczerze Book Tag

Wyzwania:
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu- 11,2 cm, więc jeszcze 58,8 do ukończenia wyzwania ^^
Wyzwanie biblioteczne- "Kamieniarz" pochodził w biblioteki
Z półki- po nic nie sięgnęłam
Zmierz się z tytułami z Olą K.- coś czuję, że w moim wykonaniu to wyzwanie to będzie porażka :D

Plany:
Mając na uwadze to jak moje plany zmieniły się w sierpniu, tym razem nie planuję totalnie nic. Niech się dzieje co chce :D

Zapowiedzi:
We wrześniu wychodzi "Drogie życie"Meghan Quinn i "Zła Julia" Leisy Rayven i to na nie dwie czekam.


Jako iż w sierpniu żyłam trochę pod kamieniem, jeśli chodzi o blogosferę- to śmiało wpisujcie w komentarzach linki do Waszych postów, które przegapiłam, a które koniecznie muszę przeczytać! <3 I powiedzcie jak minął Wam ten miesiąc ;)


34 komentarze :

  1. "Wendy Wu" to całkiem niezły film, podobał mi się. ;) Gratuluję wyników - bo liczy się jakość, nie ilość <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wynik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ja w sierpniu za to odrobiłam sobie wszystkie zaległości - blogowe czy książkowe :D

    Zapraszam na moje podsumowanie miesiąca: https://zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com/2017/09/podsumowanie-sierpnia-wakacyjny-stosik.html?showComment=1504267422433#c9085000235976922771

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nigdy nie oglądałam Wendy Wu, ale ostatnio oglądałam dwie części Camp Rock :D Są to chyba moje ulubione filmy! A piosenki z tego filmu mogłabym śpiewać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ narobiłaś mi ochoty na Camp Rock :D Piosenki są faktycznie uzależniające :D

      Usuń
  5. Gratulacje wyniku i życzę zaczytanego września! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ''Zły Romeo'' to tytuł, który mam w planach. :D Gratulacje i powodzenia we wrześniu!
    Buziaki,
    StormWind z bloga https://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę udanego września! :))

      Usuń
  7. W porównaniu do moich wyników, Twoje są naprawdę dobre.
    Mnie również podoba się najnowsza piosenka Pink.
    Powodzenia we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piosenka jest obłędna! Dziękuję i wzajemnie ;)

      Usuń
  8. Oo byłaś we Wrocławiu. ♥
    Przeczytałam podobną ilość książek. :D
    Przerwa od internetu zawsze dobrze robi. :)
    Zaczytanego września. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizyta we Wrocławiu była typowo rodzinna, ale kiedyś tam wrócę, bo to piękne miasto! Dziękuję i wzajemnie ;)

      Usuń
  9. Wrocław to cudowne miasto, nawet po roku mi się jeszcze nie znudziło - choć zawsze z utęsknieniem czekam na powrót do domu, do lasów, pól i spokoju od wielkomiejskiego gwaru.
    Książki Lackberg chodzą już za mną od dłuższego czasu, muszę się w końcu za nie zabrać!
    duch lasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również pokochałam Wrocław! A książki Lackberg są naprawdę dobre. Może motywacją będzie wizyta autorki na Targach w Krakowie? ;))

      Usuń
  10. Oo ja też byłam we Wrocławiu :D Na szczęście u mnie znalazło się więcej czasu na czytanie i przeczytałam 8 książek :)
    Pozdrawiam :)
    https://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samych dobrych książek we wrześniu! <3

      Usuń
  11. "Kamieniarza" uwielbiam i lubię do niego wracać :) Ma to coś.

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2017/09/podsumowanie-sierpnia-2017.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kamieniarz" też bardzo mi się podobał! Aczkolwiek póki co nic nie przebije "Kaznodziei" ;D

      Usuń
  12. Plany zawsze pozostają jedynie planami, przynajmniej w małej części :p oczywiście, że pominęłaś, lub też nie.... podsumowanie wymianki u mnie na kanale :P https://literackafantazja.blogspot.com/2017/08/wymianka-ksiazkowa-u-dominiki-edycja-4.html
    i spotkanie autorskie z Paulina Hendel
    https://literackafantazja.blogspot.com/2017/08/spotkanie-autorskie-z-paulina-hendel.html
    i mój postanowieniowy plan odnośnie... wszystkiego xD
    https://literackafantazja.blogspot.com/2017/08/zmiany-zmiany-jeszcze-raz-zmiany.html

    Mój chomik szaleje :P próbuje wyjść z klatki i jedzonko rozsypuje :P kupiłam klawiaturę. jeszcze jej nie mam ale jak będę mieć to koniecznie gdzieś się nią pochwalę :P
    Idę czytać Prawdodziejkę, może w końcu skończę ją czytać. Nie chodzi o to, że jest zła, ale nie mam czasu. (yhymmm tak to sobie Gosia tłumacz.... nie graj tyle, nie siedź na fb, może w ogóle kompa nie wł a czytaj to będziesz mieć tysiąc razy książkę przeczytaną :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu xD 2 w nocy to zdecydowanie zły czas na pisanie komentarzy xD

      Usuń
    2. Dzięki za linki!
      Ach- ten czas zawsze magicznie znika gdy siadamy przed ekranem komputera, telewizora czy telefonu :D

      Usuń
  13. Nie czytałam żadnej z tych książek :/ Jednak chętnie sięgnęłabym po "Zły Romeo".
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zły Romeo" to naprawdę fajna książka, a na dniach jakoś wychodzi drugi tom ;)

      Usuń
  14. Mój sierpień był koszmarny pod względem czytelniczym, przeczytałam chyba jakieś dwie książki xD Przez pierwszą połowę sierpnia nie było mnie w domu, więc nic nie czytałam (jedynie zaczęłam Bez serca, które MUSZĘ KONIECZNIE SKOŃCZYĆ JAK NAJSZYBCIEJ)(ale sporo zwiedziłam w tym czasie! niemieckie miasto Dusseldrof czy Kraków! Kraków jest super :D), a druga połowa sierpnia była u mnie, hm, leniwa xD To jest określenie, które najbardziej oddaje ten czas xD No i miała swego rodzaju kryzysy. To też.
    OUaT!!! Uwielbiam ten serial :D Ja w lipcu (chyba) zaczęłam oglądać Skam i przepadłam totalnie - wczoraj obejrzałam ostatni odcinek i tak mi smutno :( :( To był tak świetny i wciągający serial, że chciałoby się jeszcze!! <3 :(
    Powodzenia we wrześniu! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ej- lepsze dwie niż nic :P Oczywiście, że Kraków jest super <3 Ja mam w planach Berlin i Stuggart, ale data nieznana :D
      OUAT- wiem, że jesteś fanką, a ja właśnie skończyłam czwarty sezon i nie mogę, co się tam stało na końcu! Sztos <3 SKAM oglądam, ale utknęłam jakoś w połowie sezonu o Sanie i nie mogę się przemóc by dalej oglądać. Mam z tym serialem naprawdę mieszaną relację :D

      Usuń
  15. Kompletnie zapomniałam o OUAT! A jestem przy 5 sezonie, gdy kolejny już ma wychodzić :O

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj skończyłam 4 sezon, ale to się ogląda w mgnieniu oka!

      Usuń
  16. Wakacyjna przerwa działa jak ładowanie baterii, a długie jesienne wieczory zachęcają do czytania, więc pewnie uda Ci się sięgnąć po znacznie więcej tytułów. :) Polecamy szczególnie wyczekiwaną "Złą Julię" - masz ją już na swojej półce?

    OdpowiedzUsuń