Fotorelacja z Wakacyjnej Wymiany Książkowej

Udostępnij ten post

Końcem lipca zakończyła się czwarta już edycja Wakacyjnej Wymiany Książkowej, którą organizowałam, jednak dopiero teraz znalazłam moment by opublikować zaległą fotorelację. Osób w tym roku było mniej, bo zaledwie 6, ale dzięki temu z każdą z dziewczyn miałam świetny kontakt. Wielkie dzięki, że zechciałyście wziąć udział i już teraz zapraszam do kolejnej edycji! <3

Asikowy Kącik dla Debby


Debby dla Asikowy Kącik




Dżoseffin dla Katherine Parker



Katherine Parker dla Dżoseffin



Dominika K. dla Oxfordki


Oxfordka dla Dominiki K.
Pozwólcie jeszcze, że dodam parę słów od siebie na temat paczki, którą przygotowała dla mnie Gosia ;) Wszystko dobrała pod niebieski ( nawet okładkę książki!), gdyż jest to mój ulubiony kolor <3 Dostałam słodycze, pierdołki na biurko, notes, zakładki i pocztówki które tak uwielbiam oraz granatową pluszową kulkę. I może to się wydawać dziwne, ale ta kulka ucieszyła mnie najbardziej :D Od dawna chciałam sobie taką kupić, ale jakoś zawsze było mi nie po drodze, więc gdy ją zobaczyłam to prawie skakałam z radości :D Żeby nie było- z reszty paczki cieszę się równie mocno, tym bardziej że od dawna odkładałam w czasie zakup "Dziesięciu płytkich oddechów". A kulkę zaczęłam nosić przy torebce i póki co robi furorę :D Gosia- raz jeszcze dziękuję i mam nadzieję, że książki ode mnie będzie Ci się świetnie czytało <3

A chętnych zapraszam do przyszłorocznej edycji!



28 komentarzy :

  1. Super! W przyszłym roku koniecznie muszę wziąć udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paczuchy, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paczuchy! Mam nadzieję, że w przyszłym roku nie przegapię zapisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu zawsze omijają mnie takie świetne akcje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem osobiście napiszę :D W ogóle- to czyżby jakiś nowy nick? :D

      Usuń
  5. Ciekawe zdobycze. Ja w lecie nie mam szans na branie udziału w wymianach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie krąży jeszcze kilka innych np. na mikołajki ;) Zawsze można się zdecydować ;)

      Usuń
  6. Zdjęcia miłe dla oka, a akcja sama w sobie jak najbardziej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, kurczę, coraz częściej się zastanawiam, czy któregoś razu nie wziąć udziału w takiej wymiance... To wygląda na taką świetną rzecz! (tyle że ja często nie mam na to funduszy... ale może któregoś razu się uda ^_^)
    A paczuszki przepiękne oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie odkładana złotówka i będziesz mogła wziąć udział w wymiance na mini maratonach na Boże Narodzenie- mam nadzieję, że będzie! <3

      Usuń
  8. Będę mieć oko na tę akcję w przyszłym roku, bo piękne paczki sobie robiłyście <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentują zawartości paczuszek. Aż mam ochotę wziąć udział w jakiejś wymianie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za rok, ale jestem pewna że na innych blogach jakieś pojawią się na Boże Narodzenie <3

      Usuń
  10. Bardzo się cieszę (ponownie :P ), że moja paczka dla Ciebie Ci się spodobała. Szczerze, na początku totalnie nie wiedziałam jak się do niej zabrać i potem ten pomysł z kolorystyką jakoś tak sam wyszedł. Inne paczki są również cudowne :) ten łapacz snów. achhhh chyba w końcu muszę sobie jakiś sama zrobić :) to jak? widzimy się za rok na wymiance? hmm? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, nigdy wcześniej nie brałam udziału w takiej wymianie i widzę, że dużo straciłam... Następnym razem chyba muszę być bardziej czujna, jak będziesz coś podobnego organizować ;)


    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę dać znać przy następnej okazji ;D

      Usuń
  12. O jej w przyszłej biorę udział :D
    Ej to ja z kulką miałam podobnie ;D jak zobaczyłam różowe włochate cudo mówię do siostry "widzisz to? jak będziesz mi coś na mikołaja kupować to nie książkę tylko włochatka!" xDD

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kuleczki są boskie! I pomagają gdy siedzi się w urzędzie czy czeka w kolejce do lekarza- machinalnie się to tarmosi <3

      Usuń
  13. Taka wymiana książkowa wydaje się być czymś naprawdę świetnym i wiem, że w przyszłym roku wezmę udział. Widać, że ludzie wkładają w paczki serce, a takie drobiazgi, które dorzucają do książki, mogą wywołać uśmiech na twarzy obdarowanego.

    Ściskam,
    Izzy z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prezenty :)
    No ja w tym roku bym tego nie ogarnęła, ale może w przyszłym znajdę znów czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem ;) Ale zawsze pozostają Mini Maratony ;)

      Usuń