Podsumowanie miesiąca-czerwiec 2017 + wyniki konkursu i losowanie par wymiankowych

Udostępnij ten post

Ten mój czerwiec to z lekka zwariowany był. Nie pod względem ilości rzeczy, które robiłam, ale pod względem emocjonalnym. Było dużo uśmiechu, ale podszytego też takim wewnętrznym smutkiem, który nie wiadomo skąd się brał. Trochę spraw musiałam rozpatrzyć, nad innymi porządnie się zastanowić, określić czego chcę i walczyć z opiniami ludzi, którzy wiedzą to lepiej ode mnie. Ale nie narzekam! Wybrałam się na zakupy i kupiłam trochę nowych ciuchów, czego nie robiłam od tak dawna, że zapomniałam jakie to bywa fajne. I chociaż nie lubię tłumów i przymierzania wybranych rzeczy, to tym razem bawiłam się naprawdę doborowo. Byłam w kinie, odebrałam wyniki matur, skakałam na trampolinie( po raz pierwszy od wieków!), wielokrotnie jadłam lody( co też jest dziwne, bo niespecjalnie za nimi przepadam), trochę pracowałam i plotkowałam z przyjaciółmi. Wspaniale jest wiedzieć, że pomimo tego, że szkoła się skończyła i czasem ciężko pogodzić nasze grafiki, to znajdujemy dla siebie czas. Lubię wspominać takie małe, pozornie nic nie znaczące rzeczy, które tworzą mój miesiąc. To piękna pamiątka i ważne doświadczenia. A teraz zobaczcie jak wyglądał mój miesiąc książkowo, filmowo i serialowo. A na końcu ogłoszę wyniki konkursu i rozlosuję pary z wymiany, więc nie uciekajcie zbyt prędko ;)


Książki:


♥ Morgan Matson- "Odkąd cię nie ma"
♥ Veronica Roth- "Naznaczeni śmiercią"
♥ Remigiusz Mróz- "Behawiorysta"
♥ Carlos Ruiz Zafón- "Gra anioła"

W czerwcu co trzy dni pojawiał się nowy post i taki sam stan rzeczy chciałabym utrzymać w lipcu, bo nadal mam zaległości w publikowaniu. Na temat trzech pierwszych książek będą osobne opinie, natomiast Zafóna opiniować nie będę, ale jakby ktoś był ciekawy co myślę, to odsyłam do mojego konta na lubimy czytać- tam co nieco jest ;) Poza tym przeczytałam jeszcze połowę "Blisko Ciebie", najnowszej książki Kasie West, ale skończyłam ją dopiero dzisiaj rano, więc zobaczycie ją w lipcowym podsumowaniu ;)

Filmy:
W czerwcu udało mi się obejrzeć aż 6 filmów, co byłoby świetnym wynikiem, gdyby nie to, że znaczna ich część była po prostu okey. Stuck in love oraz The Edge of Seventeen to dwie młodzieżowe produkcje, które chciałam obejrzeć przede wszystkim ze względu na ochy i achy, ale były po prostu przeciętne. Tak samo jak Ostra Noc, na której byłam w kinie- do pośmiania, ale na raz. Uniwersytet Potworny i W głowie się nie mieści to animacje, na które też od dawna miałam ochotę, ale również nie zachwyciły mnie one na tyle, żebym chciała wracać. Jedynym filmem miesiąca, który totalnie mnie oczarował był Grease 2. Jestem zakochana w Maxwellu Caufieldzie, zauroczona Michelle Pfeiffer i zachwycona piosenkami. I o ile lubię jedynkę, to druga część jest lepsza i to do niej będę wracać.

Seriale:
Obejrzałam 6 odcinków czwartego sezonu SKAM i odnoszę wrażenie, że to wszystko podoba mi się coraz mniej. Sana jest bardzo ciekawą postacią, ale tutaj prawie cały czas wieje nudą. Oprócz tego widziałam jeszcze jeden serial, o którym zapomniałam, że oglądałam to w czerwcu. Ania, nie Anna, czyli jedna z największych oczekiwajek tego roku okazała się po prostu fenomenalna. Brak mi słów by opisać jak bardzo wszystko mi się tutaj podoba, zaczynając od postaci ( Gilbert!♥), a kończąc na klimacie. Mam wrażenie, że znam ten serial od zawsze, a upłynął ledwie miesiąc odkąd odpaliłam ostatni odcinek. I już nie chcę dopuszczać do siebie jakichkolwiek innych wersji.

Inne:
Podsumowanie maja
Konkurs z okazji czterech lat blogowania
Zapisy do Wakacyjnej Wymiany Książkowej

Wyzwania:
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu : 14,9 cm za mną!
Wyzwanie biblioteczne : Trzy książki pochodziły w tym miesiącu z biblioteki.
Z półki: Tym razem nic nie udało mi się przeczytać do tego wyzwania :(
Zmierz się z tytułami z Olą K.: Zero książek do tego wyzwania.

Plany:
Miały być czerwcowe, ale się nie udało, więc przechodzą na lipiec. Mowa o "Ani na uniwersytecie" oraz "Kaznodziei". Na pewno przeczytam coś więcej, jednak na tę chwilę nie mam nawet pomysłu co by to mogło być.

Zapowiedzi:
Czekałam w sumie jedynie na najnowszą Kasie West, ale ta książka już za mną, więc nie ma nic, co by mnie interesowało :)

WYNIKI KONKURSU:
Do konkursu zgłosiło się o wiele mniej osób niż przypuszczałam, jednak wszystkie zgłoszenia były na poziomie i bardzo się z tego cieszę. Dziękuję tym, którzy poświęcili swój czas i wzięli udział, jednak osobą, która wygrywa wybraną przez siebie książkę, jest:

ZACZYTANA

Natalia przygotowała piękny filmik i początkowo wzruszenie ściskało mnie za gardło. To cudne uwiecznienie tych czterech lat tutaj stworzone przez czytelnika. Dziękuję i gratuluję! Zaraz poleci do Ciebie mail ;)

LOSOWANIE PAR WYMIANKOWYCH:
Do wymiany w tym roku również nie zgłosiło się wiele osób, jednak nawet dla tych 5 warto to robić ;) Oto wylosowane pary, miałam filmik, ale jego wielkość przekracza dozwoloną, a przycinanie do ciągle zbyt wielkiego rozmiaru mnie zdenerwowało ;)


Zasady są proste- wysyłacie sobie prezenty w parach ;) Akurat jest parzysta liczba osób, więc bardzo ułatwiło to sytuację :) Maile już są rozesłane, a czas wysyłki macie do 31 lipca. Do dzieła!

A jak Wam minął miesiąc?

47 komentarzy :

  1. Z książek, które przeczytałaś, nie czytałam niestety nic. Za to z ekranizacjami już lepiej - "Stuck in love" oglądałam już daaawno temu, czasami nawet do niego wracam, ale tylko ze względu na Lily Collins i Logana Lermana. "Edge of Seventeen" nadal na mojej liście "do obejrzenia", ale z racji tego, że są wakacje, raczej mi się to uda :) Co do serialu SKAM mam bardzo podobne odczucia - że Sana była bardzo ciekawą postacią, twardą, niedającą sobie dmuchać w przysłowiową kaszę. W tym sezonie zrobili z niej po prostu... ciepłą kluchę.
    Buziaki kochana, życzę owocnego lipca!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logana Lermana akurat uwielbiam w Stuck in Love, ale lubię go też z Percy'ego Jacksona, więc to chyba zasługa aktora :D
      Jak dla mnie może nie do końca ciepłą kluchę, bo mimo wszystko jest nastolatką i ma problemy takiej samej natury jak wszyscy, jednak czuję niedosyt. Każdy odcinek wygląda praktycznie tak samo i jakoś się wlecze :D

      Usuń
  2. Bardzo podobał mi się wstęp do tego posta :) Moje drogi ze znajomymi ze szkoły po jej skończeniu się zupełnie rozeszły. Ale za to mam jedną przyjaciółkę, z którą przyjaźnie się od gimnazjum.
    Co do książek, to fajne cegłówki :) Niestety żadnej nie czytałam, ale ciekawią mnie Naznaczeni Śmiercią.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja mam nadzieję, że nic się nie pogorszy i dalej będzie czas na starych znajomych :)
      "Naznaczeni śmiercią" mają ciężki początek, ale im dalej tym lepiej ;)

      Usuń
  3. Ja tez zakochałam się w nowym serialu o Ani.:) Nie wiesz może czy będą kolejne sezony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi sezon podobno ma być na wiosnę 2018 roku ;)

      Usuń
  4. Aż mi się przypomniało, jak kiedys nie lubiłam robić zakupów. A potem poszłam sama i... kurcze, fajnie było XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię chodzić sama... i nie lubię chodzić sama, bo nie ma mi kto przynosić ciuchów do przymierzalni :D

      Usuń
  5. Ja nie robiłam podumowania maja... musiałabym zestawić kwiecień z czerwcem :D jak coś jeszcze do mnie żaden mail nie dotarł... aaaa robię Tobie :D ale heca xD tylko prosze mnie ładnie pisać co i jak :P ja już ankietę wysłałam :) jeśli o seriale chodzi... kojarzysz Pretty Little Liars? Skończył się. Powtarzam. PPL dobiegło końca. Na zawsze :P no more A! :D ale kopara mi opadła. Mam do nadrobienia chyba 1/2 sezonów jakie wyszły, ale i tak obejrzałam końcówkę xDDD Jak tam matura Ci wypadła? Boszzz ale jesteś młoda, a ja taka stara rura xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestawiaj! Wiesz, że ja zawsze chętnie poczytam xd Twój mail już mam, mój też wysłałam bodajże w sobotę wieczorem :D Pewnie, że słyszałam o PLL, ale nigdy nie chciałam i póki co nie chcę oglądać, trochę nie moja bajka :D Matura wypadła mi bardzo dobrze, zwłaszcza matematyka, której mega się obawiałam, a koniec końców zdobyłam prawie dwa razy więcej procent niż obstawiałam :P I pfff jaka stara rura? Nie możesz być więcej niż kilka lat starsza ode mnie :D

      Usuń
    2. Kilka lat powiadasz?:P obstawiał :P How older I'm :D czy jakoś tak xD

      Usuń
  6. Też bym wzięła udział w wymiance, ale to zawsze problem z wysyłkami za granicę. Odkąd mieszkam w UK, nie mam zbytnio możliwości na takie zabawy, a szkoda. Bardzo dobre wyniki u Ciebie, w koncu musze przeczytac jakąs książkę tej West, bo tyle osób poleca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale wielka szkoda :( Czytaj West bo dobre książki ma :*

      Usuń
  7. Bardzo dobry wynik! Powodzenia w nowym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Gra anioła" ❤ Jestem strasznie do tyłu z serialami, bo w sumie od dawna nie skusiła mnie żadna nowość, ale muszę przyznać, że Ania od Netflixa kusi coraz bardziej. Może w wolnej chwili zerknę na pierwszy odcinek :)
    Życzę Ci powodzenia oraz udanych wakacji!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotuj sobie kilka wolnych chwil, bo po pierwszym odcinku będzie coraz lepiej ^^ Dziękuję!

      Usuń
  9. Z książek, które czytałaś, niestety jeszcze żadnej nie udało mi się przeczytać. Jednak na pewno planuję się zabrać za "Grę anioła" oraz "Naznaczonych śmiercią".
    Jeśli chodzi o czwarty sezon Skam, to faktycznie bardzo mało się w nim działo. Uwielbiam Sanę, jednak te odcinki o niej trochę mnie nudziły. Ale mimo wszystko, cały serial uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi przykro, że SKAM kończy się na czwartym sezonie, ponieważ są jeszcze dwie postacie, o których bardzo chętnie dowiedziałabym się czegoś więcej. Jednak z drugiej strony, jeśli miałyby one wyglądać tak jak ten o Sanie, to chyba jednak się cieszę, że to już koniec ;)

      Usuń
  10. Tak odkładałam w czasie zgłoszenie do wymiany, że nie zdążyłam się obejrzeć, a już jest po terminie... No nic, poczekam do przyszłej edycji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy to moja zgroza :D. Nienawidzę nic kupować, bo mam wrażenie że wszystko jest takie same no i jedna mała szmatka kosztuje tyle, że i tak sobie odpuszczam :D. Oczywiście, czasami zajrzę na promocję, ale staram się unikać zakupów :). Ja po szkole średniej jestem już kilka lat, ale do dziś moimi dobrymi (jeśli nie najlepszymi) przyjaciółmi są dwie osoby z klasy (które swoją drogą znałam jeszcze przed szkołą). Mimo, że się rozjeżdżamy po kraju to i tak kontakt się nigdy nie urwał. Czasem właśnie żartujemy i sami się dziwimy, że po takim czasie, nic się nie zmieniło i oby tak zostało :). Więc i tobie życzę, aby kontakty szkolne się utrzymały :)
    Muszę w końcu zabrać się za ''Odkąd cię nie ma'', bo już jakiś czas stoi u mnie na półce :D.
    ''Stuck in Love'' oglądałam i bardzo mi się podobał. ''The Edge of Seventeen'' mam natomiast w planach, ale ciągle odkładam go na ''potem''.
    ''Skam'' muszę nadrobić ostatni sezon, bo czekałam na ostatni odcinek, żeby zacząć oglądać. Ciekawe czy będzie warto.
    Po za tym gratuluję zwyciężczyni konkursu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mimo wszystko fajnie jest mieć co jakiś czas coś nowego <3 Kontakty mam nadzieję utrzymać najdłużej jak się da, choćby miały być tylko telefoniczne :)
      "Odkąd Cię nie ma" jest super! Nie kojarzę czy czytałaś inne książki Matson, ale jeśli nie to zrób to koniecznie! <3

      Usuń
  12. Ja też w tym miesiącu przeczytałam 4 książki ;) Co do filmów oglądałam kiedyś W głowie się nie mieści i bardzo podobała mi się ta animacja. ''The Edge of Seventeen'' też oglądałam i podobał mi się.
    Gratuluję zwyciężczyni ;)
    Pozdrawiam i u mnie w poniedziałek pojawi się podsumowanie więc jak będziesz miała ochotę to wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwiec był dość emocjonalny, szczególnie końcówka, ale przeżyłam to! I zdałam maturę, jej xD <3 Ale pod względem czytelniczym było raczej słabiutko u mnie, bo chyba... trzy książki przeczytałam? Wiem, że mogłabym więcej, ale utknęłam na Klątwie przeznaczenia i powiedziałam sobie 'nie sięgnę po nic więcej, dopóki jej nie skończę', tylko że... nie mogę jej skończyć! Jest niewciągająca i nudnawa, i irytująca. W końcu parę dni temu złamałam tę zasadę i zaczęłam czytać coś innego, bo już mam dość te Klątwy przeznaczenia, a jeszcze połowa do przeczytania mi została :|
    Też zaczęłam oglądać Ania, nie Anna, ale ja... hm, no nie jestem jakoś super zachwycona. Chodzi mi o klimat - jest stanowczo zbyt smutny i przygnębiający! Książka była wesoła i miejscami naprawdę zabawna, a tutaj tego nie ma... do tego denerwuje mnie to całe negatywne nastawienie ludzi w Avonlea. Życzliwość to słowo zupełnie im nieznane.
    W końcu nic nie wymyśliłam na Twój konkurs! Szkoda :( Może innym razem... czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratki! <3 Ja miałam czytać "Klątwę przeznaczenia", bo dziewczyny z grupy mówiły "wow", a przychodzisz Ty i mówisz "meh" i znając nasze podobne gusta trzymam z Tobą :PP
      Mi się wydaje, że właśnie ten klimat robi robotę i należy odciąć się od książki i potraktować to jako odrębną historię. Bo faktycznie jest inaczej, ale dla mnie to plus, bo Netflix poeksperymentował i zrobił coś czego jeszcze nie było. Co do konkursu- miałam tak samo z tym u Ciebie xd Nie bój nic, na pewno będą inne okazje :D

      Usuń
  14. Super czerwiec :) Z filmów oglądałam te animowanki i mi się podobały :) Z książek zazdroszczę Zafona, bo gdybym miała, już by był przeczytany, ale posiadam tylko Cień wiatru.
    Miłej wymianki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zdobędziesz "Grę anioła" <3

      Usuń
  15. Oooo widzę książkę Mroza :) Jestem w trakcie czytania drugiej część z Chyłką i Zordonem w roli głównej i wiem, że to nie moje ostatnie spotkanie z jego literaturą.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na tę drugą część czekam w bibliotece i już się doczekać nie mogę, bo "Behawiorysta" mnie troszkę rozczarował :(

      Usuń
  16. Czytałam "Behawiorystę", ale nieco zawiodła mnie ta pozycja. Ja z kolei mogłabym jeść tylko lody! ;-) Zaczytanego lipca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie "Behawiorysta" też trochę rozczarował niestety :(

      Usuń
  17. Ja w czerwcu przeczytałam całe 0 książek. Zaczęłam Grę o Tron, ale nie miałam czasu jej skończyć, ostatnio zaczęłam też Harry'ego Pottera po rosyjsku. Tak naprawdę sesja mnie wykończyła i dopiero wracam do książek, filmów i seriali. Z książek które przeczytałaś nie znam nic, ale za to znam produkcje filmowe. Uwielbiam "W głowie się nie mieści" ♥ a co do Grease to chyba jednak wolę tę pierwszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki szacunek za czytanie po rosyjsku! Dla mnie to jest wręcz niewyobrażalne ;)

      Usuń
  18. Dobra ja zawaliłam, moja skleroza mnie dobija bo... Miałam się zgłosić i do wymianki i do konkursu i oczywiście zapomniałam xD Ale trudno, będą jeszcze inne okazje!
    Gratuluję wyników z czerwac, jestem ciekawa recenzji Naznaczonych śmiercią, bo mi się Niezgodna bardzo nie podobała i chciałabym się dowiedzieć czy kolejna książka autorki jest nieco lepsza... Bo taczej czytać nie zamierzam, ale może ciut szansy jest xD

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbliższa wymianka u mnie będzie prawdopodobnie za rok, ale w internecie są jeszcze inne! <3 Mi "Niezgodna" w tamtym czasie bardzo się podobała, teraz ginie w gąszczu jej podobnych, ale "Naznaczeni śmiercią" to coś innego ;))

      Usuń
  19. Mnie minął bardzo dobrze, dziękuję że pytasz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na tym zdjęciu książki są tak nieproporcjonalnie duże do Twojego ciała. Świetny efekt. :D
    Gratuluję takiego udanego czerwca pod wszelkimi względami: życia (to brzmi jakoś tak poważnie), czytania, filmów, no i ogólnie. :D Jestem ciekawa Twojej opinii o "Naznaczonych śmiercią", bo w sumie to każdy o tej książce pisze coś innego. :p Jednym się bardzo podoba, innym bardzo nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha nawet mi to przez myśl nie przeszło :D Dzięki :D

      Usuń
  21. Czytałam "Grę aniła" i chyba "Odkąd cię nie ma", ale nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, te wakacje po maturze, to jedne z najfajniejszych wakacji w życiu:) korzystaj ile się da! A ja czytałam "Grę anioła" i mam tutaj takie samo zdanie jak Ty:) (nie wszystko do końca było dla mnie jasne w tej książce, a najmilej wspominam Isabelle). A przede mną wypożyczony z biblioteki "Behawiorysta" i mam nadzieję, że spodoba mi się proza Mroza:)

    A w wolnej chwili zapraszam do poczytania u mnie:
    http://ksiegozbiorkasiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze wykorzystam je dobrze :)
      "Behawiorysta" to pierwsze spotkanie z Mrozem? ;)

      Usuń
    2. Tak, to pierwzza czytana przeze mnie książka Mroza, już kawałek przeczytałam i na razie mnie wciągnęła:) mam nadzieję, że tak pozostanie do końca lektury!

      Usuń