KIERMASZ KSIĄŻEK

Udostępnij ten post

Zawsze byłam pewna, że mając nowy regał nieprędko powiem "Zabrakło mi miejsca na książki". A jednak. Wyczerpałam już wszystkie możliwe kombinacje i nawet porzuciłam mój ulubiony sposób układania egzemplarzy wydawnictwami,aby znaleźć miejsce na nowe. Jednak każda próba kończy się moją frustracją i dlatego postanowiłam wyprzedać kilkanaście książek, do których nie czuję sentymentu, albo po prostu mi się nie podobały.

Cena każdej sztuki to 15 zł (z wyjątkiem repetytoriów), zazwyczaj są to książki raz czytane, bądź nowe. Do tego należy doliczyć koszt przesyłki, który będę ustalać indywidualnie z każdym kupującym, jednak polecałabym mini-paczkę. Kosztuje 9,50 i pomieści 3, a może nawet i 4 książki, co jak na PP jest najkorzystniejszą opcją. Wymiana też wchodzi w grę, jednak z wiadomych względów wolałabym to sprzedać ;)


"Znajdę Cię Crystal"
"Tak krucho..."
"Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię?"
"Z Tobą się nie nudzę"
"Zbuntowana"
"Purgatorium"
"Ostatnia wola Sonji"



"Życie ma smak"
"Niepamięć"
"W objęciach chłodu"
"Dzikie stwory"
"Czy boisz się ciemności?"
"Krew Illapa"



"Upadli"
"Pensjonat na wyspie"
"Niezgodna"
"Ponad wszystko"
"W stylu Valentine"


REPETYTORIA: JĘZYK POLSKI I MATEMATYKA 12 zł/szt ( w komplecie 20 zł)


Złapać możecie mnie tutaj w komentarzach, bądź pod mailem: dominika.justyna@poczta.onet.pl
Wiem, że ostatnio dużo osób robi takie książkowe wyprzedaże i być może już na jakieś książki się skusiliście, ale wierzę że może i u mnie znajdziecie coś fajnego ;)

4 komentarze :

  1. Ponad wszystko chętnie bym przyjęła, ale właściwie w przypadku jednej książki nie ma to sensu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam skompletować sobie Upadłych, ale pasuję... moje fundusze się na chwilę obecną będą troszkę kurczyć. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mam wyczerpany limit finansów na zakup książek, muszę odczekać do kolejnej wypłaty. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń