Podsumowanie miesiąca- maj 2017

Udostępnij ten post

Wierzyć mi się nie chce, że maj dopiero się kończy. To pierwszy od bardzo dawna miesiąc, który nie tyle mi się dłużył, co po prostu tyle się działo, że czas w magiczny sposób zwolnił. Jest to również pierwszy miesiąc moich wakacji, ponieważ te kilka matur co miałam, to tak naprawdę była tylko formalność. Siedzenie w domu, na dłuższą metę nie jest dla mnie. Już po dwóch tygodniach robiłam wszystko byle tylko gdzieś wyjść- na spacer, na rower, na babski wieczór, albo po prostu znajdywałam sobie obowiązki. Jednak udało mi się również przeczytać całkiem sporo książek i w większości były to tytuły bardzo dobre.

Książki:

♥ Remigiusz Mróz- "Kasacja"
♥ Martyna Senator- "Zanim zgasną gwiazdy"
♥ Mary Ann Shaffer & Annie Burrows- "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek"
♥ Kasie West- "Chłopak z innej bajki"
♥ Nicola Yoon- "Ponad wszystko"
♥ C.J.Daugherty & Carina Rozenfeld- "Tajemny ogień"
♥ Marianne Curley- "Straż"


Z ciekawości zajrzałam do blogowego archiwum i przypomniałam sobie jak wyglądał zeszłoroczny maj w moim wykonaniu. Był ciężki i bardzo smutny, także bardzo się cieszę że w tym roku sytuacja wygląda lepiej. Jednocześnie jestem z siebie dumna, bo od tamtego czasu dużo się nauczyłam i na wiele spraw patrzę inaczej. Przełamałam swoje lęki, stałam się bardziej otwarta na ludzi i na świat, czego dowodem jest moja wycieczka do Londynu. Bardzo podoba mi się osoba, którą codziennie rano widzę w lustrze i takiego podejścia do życia i do siebie samego życzę każdej i każdemu z Was :)


Filmy:
Taka piękna pogoda za oknem nie nastraja do siedzenia przed ekranem laptopa! Obejrzałam animację Balerina- to w sumie urocza opowieść o spełnianiu swoich marzeń. Do tego jeszcze 3/4 Ostatniej piosenki, która leciała w telewizji. Oglądałam to już wcześniej i nawet lubię, jednak jest to dokładnie ten typ filmu, który cały przepłaczę, więc to nie do końca na moje nerwy ;)


Seriale:
Niesamowicie wciągnęłam się w Riverdale i obejrzałam cały sezon, czyli 13 odcinków. Chcielibyście poznać moją obszerniejszą opinię na temat tego serialu?


Inne:
Podsumowanie kwietnia
FILMOWA DOMINIKA: LA LA LAND
BOOKBLOGERZY BOOK TAG


Wyzwania:
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu- 15,9 cm za mną, jeszcze tylko 107,5 cm ;)
Wyzwanie biblioteczne- w maju żadna książka nie pochodziła z biblioteki
Z półki- ruszyłam z tym wyzwaniem, ponieważ przeczytałam aż 3 książki z mojej półki, które trafiły do mnie przed 2017 rokiem ;)
Zmierz się z tytułami z Olą K.- tutaj jestem w stanie dopasować jedynie "Zanim zgasną gwiazdy"




Plany:

Dokładnie tak prezentują się moje plany na czerwiec. Dość dawno nie miałam tak dużego TBR, ale w maju odkryłam, że nie najlepiej się czuję jak nie mam chociażby jednej książki w kolejce do przeczytania. Moje majowe uzależnienie, czyli "Kasacja" spowodowało że potrzebowałam natychmiast jakiejkolwiek książki Pana Mroza, tak więc wypożyczyłam "Behawiorystę" i akurat jestem w trakcie czytania. "Kaznodzieja" to moja odpowiedź na kryminalny głód, który mnie dotknął. "Ania na uniwersytecie" to ciąg dalszy mojej przygody z panną Shirley. A pozostałe trzy książki znalazłam w bibliotece i pomyślałam "dlaczego nie?".


Zapowiedzi:
Jestem mocno zdezorientowana kiedy jakieś książki będą wydane, przez to że informacje o nich pojawiają się często już dwa miesiące przed premierą. Ale jeśli się nie mylę to "Początek wszystkiego" Robyn Schneider pojawi się w czerwcu i na to czekam chyba najbardziej.


W czerwcu pojawi się ogrom zaległych recenzji, a przynajmniej taki jest plan. Poza tym chciałabym wystartować z tegoroczną edycją Wakacyjnej Wymiany Książkowej, ponieważ obiecywałam że będzie, a obietnic lubię dotrzymywać. Pokażcie ile znajdę chętnych ;) Poza tym czerwiec to ważny dla mnie miesiąc, gdyż w tym roku minie 4 lata odkąd tutaj piszę i to jest taki kawał czasu, że aż nie mieści mi się to w głowie. W maju udało mi się jeszcze zmienić własną nazwę- teraz nie występuję jako Doomisia♥, a Dominika K. Denerwowało mnie to serduszko i potrzebowałam czegoś, co brzmi poważniej, więc oto jest :)

Koniecznie dajcie znać co Wy przeczytaliście w maju i czy znacie jakąkolwiek książkę, która się tutaj przewinęła. I gratulacje dla wszystkich, którzy dotarli do samego końca- ja po prostu nie umiem pisać mało :)

25 komentarzy :

  1. Bardzo dobry wynik, gratuluję! Z Twoich planów polecam Behawiorystę - mocna, ale dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zbliżam się właśnie do końca "Behawiorysty" ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie widziałam grzbietu ,,Kasacji'' u teraz jakoś całkowicie mi nie pasuje, ale wracając do treści tych pozycji to mogę powiedzieć, że "Chłopaka z innej bajki" jeszcze nie czytałam, jednak chętnie bym nadrobiła - zostawie sobie te pozycje na niezobowiązujące, letnie dni. Pozdrawiam!
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja "Kasacja" to wydanie kieszonkowe, kupione w kiosku za jakieś grosze, więc dlatego może wyglądać inaczej ;)

      Usuń
  3. Sporo udało Ci się przeczytać. Gratuluję :)
    Z Twoich planów czytałam tylko "Behawiorystę" Mroza, która średnio mi się podobała oraz "Odkąd Cię nie ma", która miała trochę rozczarowujące zakończenie, ale poza tym była ok ;)
    Jeśli chodzi o nowości wydawnicze, to chyba najbardziej czekam na "Zgromadzenie cieni" Schwab :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam Morgan Matson i długo zwlekałam z czytaniem "Odkąd cię nie ma", bo to będzie oznaczało, że będę musiała czekać na coś nowego ;D

      Usuń
  4. Świetny wynik, gratuluję!
    Jestem ciekawa recenzji Behawiorysty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku! :) Mi się udało przeczytać bardzo mało w ostatnich dwóch miesiącach...Bo tylko 4 książki. Mam nadzieję, że w czerwcu znajdę więcej czasu.

    Pozdrawiam i życzę zaczytanego czerwca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze te 4 książki niż zero <3 W takim razie życzę więcej wolnego czasu ^^

      Usuń
  6. Jestem ciekawa Twojej recenzji serialu o którym wspomniałaś, gdyż jestem w tyle zarówno z ksiażkami jak i z serialami. Podobnie jak TY nie mam obecnie czasu ani chęci spędzać swoje wolne chwile przed laptopem.


    Dawno nie było mnie w blogosferze, więc przypominam kim i skąd jestem: http://kruczegniazdo94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Riverdale jest naprawdę interesujące, albo przynajmniej ma interesujący wątek kryminalny :)

      Usuń
  7. Z wymienionych książek chciałabym przeczytać Ponad wszystko :) Viki z www.zaczytanav.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ponad wszystko" jest przede wszystkim rozrywką, a ja teraz nie mogę się doczekać wersji filmowej ;)

      Usuń
  8. Po książkę Martyny Senator sięgnę z ogromną przyjemnością :)
    Gratuluję wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ktoś ją dostrzegł, bo jest naprawdę świetna! <3

      Usuń
  9. Gratuluję świetnego wyniku i życzę zaczytanego czerwca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyniki, gratuluję :). U mnie maj był intensywny, miałam niewiele czasu na przyjemności, ale trochę się udało! Kilka książek za mną, zaledwie 2 filmy i jeden serial, którego jeszcze nie dokończyłam - Black Mirror.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż z ciekawości zaraz zerknę na ten serial, ponieważ nigdy wcześniej o nim nie słyszałam :)

      Usuń
  11. "Behawiorysta" jest cudowny, to moja ulubiona książka Mroza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Behawiorysta" już za mną i na razie jestem w stanie jedynie stwierdzić, że końcowe momenty to był sztos :D

      Usuń
  12. Z przyjemnością poznam Twoją opinię o ,,Riverdale". Ja ubóstwiam ten serial! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny wynik! Powoli wciągam się w seriale i chętnie przeczytam Twoją opinię o Riverdale. :)

    OdpowiedzUsuń