CZWARTA ROCZNICA BLOGA /// KONKURS

Udostępnij ten post


  9 czerwca to takie moje drugie urodziny w ciągu roku. Kiedy w 2013 roku zakładałam tego bloga, miał być kameralnym miejscem i w życiu nie pomyślałabym, że znajdę się w tak ogromnym gronie osób kochających książki co najmniej tak bardzo jak ja.

  Początkowo niesamowicie walczyłam o zachowanie anonimowości- oddzielałam życie prywatne od blogowego i nikomu nie mówiłam że coś tam piszę. Teraz sprawa ma się trochę inaczej- mając jakiekolwiek social media nietrudno zostać znalezionym i zauważonym chociażby przez własnych znajomych. Czasem jak ktoś prosto w oczy powie mi "ej ty piszesz bloga" to się zacinam i trochę denerwuję, jednak myślę że etap przejmowania się opiniami ludzi mam już za sobą.

  Bloga założyłam w okresie kiedy kończyłam gimnazjum, a miałam rozpocząć naukę w szkole średniej, więc te tegoroczne cztery lata, to małe przypomnienie tego, jak ten czas pędzi. Mam wrażenie, że piszę tutaj od zawsze, a z drugiej strony liczba 4 trochę przeraża i zarazem motywuje do dalszej pracy. I jasne- miałam chwile załamania, zwątpienia, w tym jedną konkretną kiedy naprawdę chciałam opuścić to miejsce, ale spowodowane to było wydarzeniami z mojego życia prywatnego, a nie czytelniczego. Jednak nie poddaję się, ponieważ pisanie tutaj pomogło mi kiedyś i pomaga mi teraz. Dlatego tak gorąco wspieram nowych książkowych ludków w blogosferze- jesteście super i dajecie czadu!

  W ciągu tych czterech lat zmieniłam się ja, zmieniły się moje poglądy i niektóre wizje, ale w głębi serca dalej jestem tą prostą dziewczyną kochającą książki, którą byłam gdy się tutaj zjawiłam.

  Z całej siły chciałabym wyściskać wszystkie osoby, które sprawiają że blogosfera rośnie i puchnie od liter! Nie sposób wymienić wszystkich z imienia czy nazwy bloga- ale Ci do których zaglądam, wiedzą  że o nich mówię :)
Kolejne podziękowania kieruję w stronę Wydawnictw i Autorów, z którymi miałam okazję współpracować dawniej i mam okazję współpracować teraz. Wydajecie cudne tytuły i róbcie to dalej, bo zawsze znajdą się ludzie, którzy będą Wam wdzięczni <3
Całuski lecą też do moich przyjaciół, którzy dzielnie wspierali mnie w życiu prywatnym i nie pozwalali na długotrwałe załamania. Blog jest ważny, ale przyjaciele jeszcze bardziej!

  Z racji tego, że przyszykowałam dla Was coś jeszcze, coś specjalnego- nie chcę przedłużać, chociaż znając mój słowotok, mogłabym to robić naprawdę długo ;) Dlatego teraz witam wytrwałych, którzy przeczytali kilka wcześniejszych akapitów i zapraszam do konkursu!

-----------------------------------------------------------------------
REGULAMIN KONKURSU:
1. Organizatorką konkursu i fundatorką nagrody jest autorka bloga www.czytelniadominiki.blogspot.com
2. Konkurs trwa od 09.06.2017 r. do 30.06.2017 r.
3. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby, które posiadają adres zamieszkania/korespondencji w Polsce.
4. Do wygrania jest dowolna książka dostępna na stronie księgarni nieprzeczytane.pl o wartości nie przekraczającej 30 zł.
5. Aby wziąć udział w konkursie należy wykonać zadanie konkursowe, które brzmi "Jak wyobrażasz sobie autorkę tego bloga?".
6. Konkurs jest przeznaczony dla czytelników bloga, więc należy go obserwować.
7. Nie wymagam udostępniania baneru, niemniej jednak będzie mi bardzo miło gdy ktoś to zrobi.
8. Udział w konkursie jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu.
9.  Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych ( Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)


ZADANIE KONKURSOWE:
Jak wyobrażasz sobie autorkę tego bloga? Piszę tutaj od czterech lat i naprawdę nie wiem czy widzieliście kiedykolwiek moje zdjęcie, czy uważnie śledzicie posty typu LBA/ TAGI, gdzie ujawniam część swojej osobowości czy wyglądu. Dlatego Waszym zadaniem jest pokazanie mi, jak sobie mnie wyobrażacie. Możecie to zrobić w naprawdę dowolnej formie- wiersza, opowiadania, rysunku- bardzo cenię sobie kreatywność! Możecie ująć mój wygląd, cechy charakteru, zainteresowania i wszystko co tylko przyjdzie Wam na myśl! Jeśli zdecydujecie się na wersję, której nie można wkleić w komentarzach, wysyłajcie zgłoszenia na maila: dominika.justyna@poczta.onet.pl




To by było na tyle. Dziękuję że jesteście i bądźcie jeszcze dłużej <3 I licznie bierzcie udział w konkursie- o wybraną książkę warto powalczyć ;) A jeśli macie jakiekolwiek pytania- pytajcie :)


14 komentarzy :

  1. Gratuluję tylu lat blogowania! I powodzenia wszystkim uczestnikom! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś coś tam zaczęłam pisać, ale jestem taka wytrwała, że po dwóch tygodniach mi się znudziło, więc naprawdę podziwiam! :D Gratuluję ogromnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję czterech lat! Konkurs kusi i chyba wezmę udział - najwyżej wrzucę drugi komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości. Życzę Ci mnóstwa blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że jeszcze wiele lat blogowania przed Tobą. Napisałaś bardzo szczere słowa. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :D Życzę jeszcze wieluuu, wieluu rocznic!
    Co do konkursu to może wezmę udział, ale pytanie jest wymagające i muszę jeszcze nad nim troszkę pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana gratuluję! :D Cztery lata to na prawdę sporo - tylko pozazdrościć! <3 Życzę ci dalszej wytrwałości, żebyś za rok mogła świętować kolejne urodziny :)
    Co do konkursu to bardo chętnie się zgłoszę, tylko muszę najpierw pomyśleć nad zadaniem :D
    Buziaki!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne pozdrowienia i życzenia urodzinowe. Sukcesów i radości z blogowania. U mnie już 3.5 roku za mną i naprawdę nie wiem kiedy to minęło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję czterech lat! U mnie minęło już sześć i sama nie wiem kiedy to się stało, mam wrażenie jakbym dopiero niedawno zaczęła blogować ;)
    Z tej okazji życzę Ci bardzo dużo weny do pisania i do czytania przede wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne lata! Oby jak najwięcej. Samych cudownych książek, radości z pisania o nich i dzielenia się tym ze wszystkimi. 1OO lat <3
    Zaraz pomyślę i chyba wezmę udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde właśnie mi uświadomiłaś że mojemu stuknie 4 lata w listopadzie Boże jak ten czas pędzi :O
    Oczywiście życzę Ci sukcesów i motywacji do pisania nadal bo u mnie ostatnio z tym krucho :D
    A więc kochana trzymamy się razem i nie poddajemy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiesz,jak zdziwiłam się widząc, że nie obserwowałam jeszcze Twojego bloga. W każdym razie, zgłaszam się i jestem pełnoprawnym uczestnikiem konkursu (a baner wrzucam do odpowiedniej zakładki na moim blogasku).

    Dominika K. (czytaj: Dominika Kej), dawn. Doomisia ♥ - dziewczyna, blogerka, z pewnością przesympatyczna osoba. Pisze z pasji, czyta, bo to kocha. Dziewczyna z charakterem, nie potrafiąca wysiedzieć wielu tygodni w domu. Tuż po maturze, mająca pomysł na siebie. Osoba, którą chce się poznać - tam sympatyczna się wydaje. Potrafi pisać teksty, które wrzuca później na swoją Czytelnię. [źródło: wikipedia.królowejksiążek.org]

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początek przede wszystkim gratuluję 4 lat na bogu! To bardzo dużo czasu i należą ci się gratulacje za wytrwałość. Życzę ci więc, aby nigdy nie znudziło ci się pisanie o książkach (i nie tylko :D). Żebyś też miała o czym pisać a książki żeby trafiały ci się same najlepsze. Niech każdy licznik i każda liczba na blogu skacze w górę. Samych wspaniałych współprac, dużo czasu na czytanie no i chęci :).

    Zadanie konkursowe:
    Dominika - dziewczyna z bloga ''Czytelnia-Dominiki'',
    Dała zadanie w konkursie na urodzinki.
    Aby wyobrazić ją sobie na podstawie bloga,
    Z pewnością będzie to ciekawa przygoda.
    Jak sama o sobie pisze, charakter ma trudny,
    Jestem pewna, że dzięki temu nie jest z niej człowiek nudny.
    Zodiakalny skorpion, czyli zdeterminowana,
    I we wszystkim co robi - zaangażowana.
    Jak większość osób ma swoje marzenia,
    Zwiedzenie Stanów i Berlina - życzę więc odwiedzenia.
    Przy okazji życzę też kolejnych lat blogowania,
    Żeby pasja w pisaniu nigdy nie przemijała.
    Zauważyłam nawet, że często się zgadzamy,
    W opiniach książek, które czytamy.
    Gust mamy podobny, czuję że byśmy się dogadały,
    Jeśli byśmy się osobiście znały.
    Gdy z wyglądu ją sobie wyobrażam,
    Obraz blondynki w głowie stwarzam.
    Ciągły uśmiech na twarzy u niej widnieje,
    I zazwyczaj prawie wcale nie maleje.
    Z książką w ręku przemierza świat,
    Zawsze na czytanie znajdzie czas.
    Taki obraz stworzyłam w swojej głowie,
    Mam nadzieję, że choć podobny w połowie :).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, wszystkiego najlepszego! Spóźnione, ale zawsze! xD <3 Cztery lata... jejku, to już jest naprawdę sporo, gratuluję wytrwałości i życzę jej jeszcze więcej! A także mnóstwa super świetnych pomysłów!! <3 A konkurs bardzo ciekawy, pomyślę nad nim i jeśli coś wymyślę, to wezmę udział! <3

    OdpowiedzUsuń