BOOKBLOGERZY BOOK TAG

Udostępnij ten post


Sebastian i Dominika stworzyli swój autorski TAG, w którym główną rolę (oprócz książek oczywiście) odgrywają polscy blogerzy książkowi. Jest mi bardzo miło, że dostałam nominację, a jeszcze milej dlatego, że dostałam również własną kategorię, co jest naprawdę super! <3 Banerek pochodzi z bloga organizatorów i mam nadzieję, że nie mają nic przeciwko :)


Literacki Świat Cyrysi- wątek, bez którego nie wyobrażasz sobie książki.
Nie wyobrażam sobie książki bez wątku romantycznego. Z tym, że ostatnio coraz częściej zwyczajne romantyczne historie mnie nudzą, więc potrzebuję czegoś dodatkowego- jakiś kryminał, akcję, może fantasy? Tak czy siak- nie musi być oczywisty wątek miłosny, nawet fajnie jak się rozwija powoli, nie jest dostrzegalny na pierwszy rzut oka, byleby jednak był.

Lustro rzeczywistości-książka, która urzekła Cię okładką.
Jest naprawdę wiele okładek, które mnie urzekły, ale ostatnio to poniższe trzy wiodą prym:



Miasto książek- ulubiony autor.
Niemożliwością jest wybrać tylko jednego ulubionego autora, więc pozwólcie że podam dwójkę ulubionych na tę chwilę, a są to Susan Dennard oraz Remigiusz Mróz.

Kulturalna Szafa- książka, która dała Ci dużą dawkę humoru.
"Lato koloru wiśni" i "Zima koloru turkusu". Nie wierzę, że jeszcze o nich nie słyszeliście!



Książkowe wyliczanki-książka, którą możesz czytać w kółko i Ci się nie znudzi.
Nie ryzykowałabym ze stwierdzeniem "czytać w kółko i się nie nudzić", ponieważ mimo wszystko zawsze istnieje takie wyjście. Ale książka, którą mogę czytać naprawdę często i za każdym razem jestem tak samo zachwycona to "Misja Ivy" Amy Engel.


Zatraceni w kartkach- książka, która ma więcej niż jednego interesującego bohatera.
"Prawdodziejka" i "Wiatrodziej"! Jest tam Safi, Merik, Iseult no i Aeduan. Same wspaniałości!


Czytelnia Dominiki- bohater o takim samym imieniu jak Twoje.
Nie żeby coś, ale mieć własną kategorię w TAG-u, to dopiero coś <3 Myślałam, że ten punkt sprawi mi trudność, a gdy przyszło co do czego, to okazało się, że znam aż dwie takie historie! Pierwsza z nich to "Krzywe 10" Ewy Nowak, moja ulubiona część w Serii Miętowej, natomiast druga to niedawno przeczytana książka Martyny Senator "Zanim zgasną gwiazdy". W każdej z nich znalazłam swoje imię :)

Darin.kr- bohater, który stał się Twoim ulubionym.
Taka sama sytuacja jak w pytaniu o ulubionego autora- nie mam jednego. Na chwilę obecną uwielbiam duet Chyłka i Zordon <3 I wiecie co jest przykre? Kiedy jeszcze nie interesujesz się Mrozem, to na bibliotecznych półkach widzisz pełno jego książek. Jednak kiedy potrzebujesz je na "już, teraz, natychmiast" to dziwnym trafem nie ma nic. Ani jednego dostępnego tytułu. Jak żyć?


Subiektywnie o książkach- książka, która wychodzi poza schemat.
Nie mam pomysłu na to jak zinterpretować pojęcie "poza schemat" :D Może "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek"? Nie jest to zwyczajna powieść, ponieważ napisana jest w formie listów i z dużą dawką humoru :)

Na stosie- Twój ulubiony blog książkowy
Lista blogów, które lubię jest naprawdę ogromna i boję się wymieniać, żeby kogoś nie pominąć. Ale tam gdzie zaglądam i nierzadko komentuję, to właśnie lubię być :)

Nominuję:
Justysię
Jellyfish
Kaję
Magic Wizard
Olę
Olę
Kitty
Justową

Prośba do nominowanych- linkujcie proszę nazwy blogów, w ten sposób pomagamy i zapraszamy do wpadania :D

9 komentarzy :

  1. Ależ sympatyczny ten tag. No i własna kategoria! :D Przy okazji złapałam się na tym, że części blogów nie znam, więc to miła okazja, aby poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie mi jest bardzo ciężko znaleźć książkę, w której występuje moje imię :D Ale ten tag jest świetny i to bardzo dobry pomysł na promocję blogów :D A okładka trzeciego tomu Malfetto jest nieziemska <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tysiąc odłamków ciebie faktycznie ma piękną okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy tag, ale oprócz książek Remigiusza Mroza nie czytałam żadnej przez Ciebie podanych :/ Teraz widzę ile mam do nadrobienia ;)
    No i gratuluję swojej kategorii w tagu :D

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag, znaleźć się w nim to faktycznie zaszczyt. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek" - już sam tytuł wychodzi poza schemat. :D
    Remigiusza Mroza uwielbiam, zresztą jego trudno jest nie kochać. :D
    A ja właśnie cenię sobie książki bez wątku romantycznego, w niektórych jest on tak nachalny, że po prostu lubię czasem odpocząć od tego motywu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję własnej kategorii! :) Ja również nie wyobrażam sobie powieści bez wątku romantycznego♥ O książce ,,Lato koloru wiśni" słyszałam i planuję jak najszybciej ją przeczytać. "Misja Ivy" uwielbiam♥♥♥ Szkoda, że wydawnictwo nie zdecydowało się wydać kontynuacji :'(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację :D Ja już myślę o książce z imieniem Daria, ale chyba takiej nie znam :D
    Co wy z tym Mrozem.... :P

    OdpowiedzUsuń