PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ \\ 3

Udostępnij ten post



Po raz trzeci już biorę udział w akcji PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ, którą w tym roku organizuje Magda we współpracy z Eweliną. Osobiście uwielbiam wymiany, chociaż staram się ograniczać- co za dużo to niezdrowo ;)
Poniżej widzicie książki, jakie przeznaczam na wymianę, także czekam na Wasze propozycje! 



STAN IDEALNY:
"Nieprzekraczalna granica" ( wymieniona na "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" z Kingą)
"Przypadkowe szczęście" ( wymieniona na "Straż" z Olą)
"Ostatni wola Sonji"
"Pośród żółtych płatków róż" ( wymieniona na "Malfetto.Drużyna Róży" z Pauliną
"Życie ma smak"

STAN BARDZO DOBRY:
"Dotyk Julii" (wymieniona na "Wyśnione miejsca" z Kasią)
"W objęciach chłodu" ( seria: Jutro 3)
"Purgatorium"
"Dzikie stwory"
"Czy boisz się ciemności?"
"Krew Illapa"



Akcja trwa od 22 kwietnia do 1 maja, także czasu jest mnóstwo! Liczę na to, że uda mi się wymienić choć jeden tytuł ^^

23 komentarze :

  1. Chętna na "Przypadkowe szczęście" i "Dotyk Julii" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę prosić o linka do Twojej wymiany? :)

      Usuń
    2. Proszę: http://annatabak.pl/przeczytaj-podaj-iii-edycja/

      Usuń
    3. Niestety, nic mnie nie zainteresowało :(

      Usuń
  2. Pytałaś o "Wyśnione miejsca" - chętnie wymienię na "Przypadkowe szczęście". Może też być "Dotyk Julii" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Napisz do mnie na maila: dominika.justyna@poczta.onet.pl tam się dogadamy ;)

      Usuń
  3. Hej! Chętnie przygarnę Cooleen Hoover - zerknij do mnie proszę - i wstaw też swojego linka u mnie w linkowym party - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Niestety nic mnie nie zainteresowało :(
      A link wstawiony,wisi już od rana :)

      Usuń
  4. Coś u mnie za "Ostatnią wolę Sonji" lub "Dotyk Julii"?

    http://atociwynalazek.blogspot.com/2017/04/przeczytaj-i-podaj-dalej-czyli-wielka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie biorę udziału, bo mi jakoś ciężko rozstawać się z książkami, które lubię, a innych.... mam bardzo mało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna akcja, ale nie dla mnie xD Nie umiem się rozstać ze swoimi książkami :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, może znajdziesz u mnie coś za "Ostatnią wolę Sonji" :) http://kreatywnieaktywnie.pl/wielka-wymiana-ksiazkowa/ Daj znać :) Mój mail bartoszkowoo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok, dzięki za odpowiedź :) A może szukasz jakiejś konkretnej książki, mogę przejrzeć co tam jeszcze mam ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki, których szukam najbardziej, są na tej liście: http://lubimyczytac.pl/profil/270485/doomisia/polka/2522088/chce-miec-na-wlasnej-polce/szczegoly :)

      Usuń
  9. Coś u mnie za "Przypadkowe szczęście"? :)
    http://lowczyni-ksiazek.blogspot.com/2017/04/przeczytaj-i-podaj-dalej3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie "Straż" :)

      Usuń
    2. Super♥ Napisz do mnie na maila: absurdy.ksiazkoholika@gmail.com Uzgodnimy szczegóły :)

      Usuń