MÓJ BLOG, KSIĄŻKI I PRZERAŻAJĄCE BAJKI | LBA

Udostępnij ten post


Wieki, bo wieki temu Kitty nominowała mnie do LBA, czyli jak widzicie- dzisiaj pora na pytania i odpowiedzi. Trochę to śmieszne, ale post od dawna miałam napisany... tylko jakoś tak po prostu o nim zapomniałam :)


Lubisz brać udział w akcjach blogowych typu Book Toury, maratony etc.?
Bardzo! Uwielbiam też wszelkiego rodzaju wyprzedaże książkowe i wymianki, chociaż na tym wszystkim często cierpi mój portfel, bo Poczta Polska jest jednak droga ;)

Jesteś sławna, podziwiana, znana. Wydawnictwo prosi cię, abyś wydała książkę o sobie. Wolisz napisać autobiografię czy wynająć kogoś, kto napisze dla ciebie twoją biografię?
Zastosowałabym opcję fifty- fifty. Poprosiłabym kilkoro moich znajomych i rodzinę o napisanie czegoś o mnie, potem zrobiłby to ktoś z zewnątrz, a na końcu oceniłabym to wszystko ja i dodałabym coś od siebie. Jeśli byłaby to książka o mnie to nie mogłoby w niej zabraknąć również książek, muzyki, filmów i w ogóle polecajek. To mogłoby być całkiem fajne ;)



Jak często robisz make up?
Zawsze kiedy idę do szkoły mam na sobie podkład i pomadkę, często jeszcze tusz do rzęs albo kredkę do oczu. Na większe wyjścia dodaję cienie do powiek i szminkę.

Jaką bronią wolałabyś walczyć: mieczem, pistoletem, sztyletem, łukiem, halabardą, laserem, nunczaku w pojedynku 1:1?
Och tak. Ja i walki. Wydaje mi się, że z łukiem wyglądałabym najmniej śmiesznie.

Jak określiłabyś swój charakter?
TRUDNY. Przede wszystkim trudny. Ludzie mówią, że jestem bezkonfliktowa i raczej nieśmiała i w sumie mają po części rację, bo jest to jedna ze stron mojej natury. Ale jestem też niesamowicie uparta i niecierpliwa. Niekiedy jestem wulkanem energii, a niekiedy oazą spokoju. Rzadko daję po sobie poznać, że ktoś mnie czymś uraził. W tych najgorszych momentach, samej ze sobą jest mi niezmiernie trudno wytrzymać, ale mimo wszystko nie oddałabym mojego charakteru za nic w świecie.



Jaki motyw w książkach lubisz najbardziej?
Motyw rozwiązywania zagadki, najczęściej między Panem i Panią, między którymi POWOLI rodzi się uczucie.

A jaki motyw lubisz najmniej?
TRÓJKĄTY MIŁOSNE! To nie tak, że unikam książek z tym wątkiem jak ognia, ale staram się je raczej ograniczać. W realnym życiu tak nie ma. Ciężko spotkać jednego zainteresowanego, a co dopiero dwóch w tym samym czasie.

Picie gazowane czy bez CO2?
Niegazowane. Ogólnie gazowane napoje piję wtedy kiedy naprawdę mam ochotę, a to zdarza się rzadko. Nawet Pepsi piję lekko wygazowane.





Czy zdarzyła ci się w książce taka śmierć, że nie mogłaś się po niej pozbierać?
Tak było kilka takich przypadków, ale nie będę sypać tytułami, żeby komuś nie zrobić spoilera :)

Uznajesz blog za swój obowiązek czy hobby? Chodzi mi o to czy przejmujesz się, jeśli np. tydzień nie dodajesz postów czy stwierdzasz, że przecież nie ma sensu tego robić na siłę?
12 miesięcy wstecz powiedziałabym, że posty mają być co dwa dni i nie ma że ciężko. Jednak rok 2016 był dla mnie ważny i przyniósł wiele zmian, w tym także moje osobiste podejście do bloga. Lubię jak moje posty są dopracowane i jestem w nich zadowolona w co najmniej w 90%. Dojrzałam do tego by pisać i publikować wtedy kiedy mam czas, ochotę i wenę, a blog ma być przede wszystkim dla mnie. Czytelnicy są bardzo ważni, ale co mi po nich, jeśli ja sama nie będę usatysfakcjonowana z mojej pracy? Najbliższe miesiące mają być dla mnie bardzo ważne i intensywne, nie chcę tego zniszczyć podejściem "blog ma być na pierwszym miejscu". Zresztą sami widzicie jak drastycznie zmniejszyłam ilość postów. Ale czuję się z tym jakoś dziwnie lekko. Nie czuję presji, a raczej spełnienie i fajnie by było, gdybym nie była osamotniona w takim myśleniu ;)



Czy w dzieciństwie bałaś się jakiejś postaci z kreskówki?
W dzieciństwie zawsze przerażała mnie jedna bajka. Znacie może Dzielny mały toster ? W sumie to nie wiem co tam było takiego strasznego- ot parę urządzeń domowych i ich misja, ale ostatnio natknęłam się na ten plakat i autentycznie zaczęłam się bać. Nie włączajcie swoim dzieciom. Nigdy.
Trochę bałam się też Dumbo- dość stara bajka i nie wiem jakie podejście miałabym do niej teraz, ale kilkanaście lat wstecz, oglądałam to przez palce :D


PS Tradycją chyba stanie się to, że do LBA wrzucam piosenki- koniecznie dajcie znać czy znacie i co o nich sądzicie ^^

13 komentarzy :

  1. A ja się zawsze bałam Muminków... Nie pytaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubiłam Muminki, chociaż nie nazwałabym jej ulubioną bajką :D

      Usuń
  2. Też mam trudny charakter, ale to dlatego, że często z zewnątrz trudno określić jaki mam nastrój - chowam wszystko w sobie. Jetem chorobliwie nieśmiała i nieprzystępna. Wiele osób mówi,że jestem "zimna", ale dla mnie lepszym określeniem jest zdystansowana względem obcych ludzi. Dopiero, jak kogoś lepiej poznam, to się otwieram, czuję się swobodniej i wychodzi ze mnie diabeł ;P
    Łuk jest najlepszy ;P Przynajmniej nie trzeba się zbliżać do wroga. Gorzej jak zaatakuje cię znienacka, ale lepiej pominąć ten temat ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też tak mam! Języka zawsze mi brakuje jak poznaję kogoś nowego, ale jak już się oswoję, to idzie mi coraz lepiej ^^

      Usuń
  3. No, nie ma po co stawiać bloga na pierwszym miejscu :)
    Co do piosenek, mi nie przeszkadzają, ale traktuje je zupełnie neutralnie, nie włączam ich w trakcie czytania ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można przesłuchać później ^^

      Usuń
  4. Ja z muzyką jestem w plecy. Nowości poznaje z radia gdy jadę samochodem :) ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja radia słucham najczęściej przy gotowaniu ;D

      Usuń
  5. W większości się z tobą zgadzam :D
    A z książką o sobie boska odpowiedz i fajnie by się coś takiego czytało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stety niestety nie zanosi się na żaden bestseller :D

      Usuń
  6. Nie znam tej bajki o tosterze... :P Zaintrygowałaś mnie :D
    Fajny pomysł na napisanie tej książki! :D
    Dziękuję ci za odpowiedzi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha zachęcanie czymś co odradzam to moja specjalność :P

      Usuń
  7. Ja się bałam zawsze Buki z Muminków! Byłam po prostu przerażona, gdy tylko pojawiała się na ekranie.

    OdpowiedzUsuń