Jesienny stos książkowy

Udostępnij ten post

Stosy książkowe to typ postów, który bardzo chętnie u mnie oglądacie, co troszkę mnie dziwi, bo ileż można oglądać książki, które są u kogoś, a nie u siebie :D Jednak bardzo mnie cieszy, że tutaj zaglądacie, dlatego dziś taki stosik dla Was przygotowałam. Ostatni pojawił się na blogu we wrześniu, a że nazbierało mi się trochę nowości, to je pokazuję :)

PRZECZYTANE:


"Chłopak z sąsiedztwa"- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Feeria Young z logo mojego bloga w środku :)
"Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię?"- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Feeria Young
"Goniąc cienie"-wzięłam udział w Book Tourze, a potem zostałam wylosowana jako osoba, która otrzyma tę książkę na własność. Z autografem!
"Prawo Mojżesza"- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa EditioRed
♦"Tego lata stałam się piękna"- zakup własny
♦"Arktyczny dotyk"- zakup własny

NIEPRZECZYTANE:


♦"Zanim zgasną gwiazdy"- wygrana w konkursie
♦"Ponad wszystko"- zakup własny
♦"Pivot Point"- zakup własny ( tyle szukałam!)
♦"Paper towns"- efekt wymiany
♦"Załącznik"- wygrana w konkursie

3 recenzenckie, 1 z wymiany, 3 wygrane oraz 4 kupione osobiście. 11 książek w ciągu dwóch miesięcy- jest super <3 Tradycyjnie- polecacie coś, odradzacie? A może coś już czytaliście z tego mojego stosu?


33 komentarze :

  1. ,,Prawo Mojżesza jest naprawdę świetną książką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie może nie świetną, ale na pewno bardzo dobrą i oryginalną ;)

      Usuń
  2. Zazdroszczę! :) "Prawo Mojżesza" bardzo chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę nic nie znam z powyższego stosiku, muszę w końcu wziąć się za czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardoz polecam "Ponad wszystko" ❤ Cudowna historia - mam nadzieję, że Ci się spodoba ;) O "Prawie Mojżesza" wiele słyszałam i mam zamiar sięgnąć po tę powieść, ponieważ każdy się nią zachwyca :P
    Gratuluje pięknego stoisku 🙈
    Pozdrawiam serdecznie
    In Bookland

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie mogę już doczekać się czytania :)

      Usuń
  5. Pięknie! Zazdroszczę aż 3 wygranych! :D
    Miłego czytania! :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas 😍
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  6. Arktyczny dotyk czytałam :) a Chłopak z sąsiedztwa jest następny w kolejce do czytania :) Ciekawe pozycje na stosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz czekam na ostatni tom od Pani Armentrout <3 Nie mogę się doczekać jak to się rozwinie ;)

      Usuń
  7. Czytałam "Papierowe miasta" i niestety troszczkę mnie zawiodły. Po świetnym "Gwiazd naszych wina" spodziewałam się czegoś naprawdę dobrego, ale niestety przedstawiona historia mnie nie poruszyła, a ksiązka była mocno średnia.

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam "Papierowe miasta", w wersji po polsku i choć mi się podobały, to Green jak dla mnie nie pisze jakoś wybitnie super. Chociaż film uwielbiam :)

      Usuń
  8. świetne książki, a na Chłopaka z sąsiedztwa już poluję *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Chłopaka z sąsiedztwa chętnie sama bym ci podkradła, bo po Chłopaku na zastępstwo jestem ciekawa jak dalej radzi sobie autorka. Prawa Mojżesza również jestem ciekawa, chociaż nie mam parcia na tę pozycję.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie lepszy był "Chłopak na zastępstwo", ale mimo wszystko uwielbiam Kasie West i przeczytam wszystko co napisze <3

      Usuń
  10. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale stosik wygląda naprawdę cudownie :) Za to bardzo ciekawi mnie "Ponad wszystko" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jest całkiem fajna, ja liczę na coś naprawdę niesamowitego :)

      Usuń
  11. Czytam właśnie Prawo Mojżesza i podoba mi się ta książka :)
    Reszty lektur nie czytałam, ale chcę się zapoznać z Papierowym miastem.
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny stosik!
    Poluję na "Prawo Mojżesza", "Arktyczny dotyk" i "tego lata stałam się piękna".
    "Załącznik" posiadam, choć jeszcze nie przeczytany, a co do "Papierowych miast" to posiadam po polsku, w oryginale (okładka z czerwoną pinezką, a ostatnio udało mi się kupić za złotówkę (!) w oryginale w filmowej okładce <3
    Oprócz "Paper Towns" nie czytałam nic, więc to ci polecam :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta okładka z pinezką jest cudna <3 A "Papierowe miasta" czytałam, tylko w polskiej wersji, a angielską złapałam, gdyż mam w planach czytać w oryginale :)

      Usuń
  13. Mogę z tobą zamieszkać ? :D
    Masz tyle cudeniek, które sama mam ochotę przytulić chociaż na chwilkę :D
    Co ty na to? :D W posagu wnoszę swoją biblioteczkę xDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądanie Twoich stosików jest po prostu uzależniające ;) ,,Arktyczny dotyk" jest na moje liście do kupienia♥ "Prawo Mojżesza"-mam u siebie i niedługo planuję przeczytać."Tego lata stałam się piękna" poszukuję,ale jak na złość nie mogę go nigdzie znaleźć.Miłego czytania :) 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;)
      "Tego lata stałam się piękna" znalazłam w koszu z tanimi książkami na wycieczce, na której byłam.Gdyby nie to że kosztowała 10 zł, pewnie długo bym jej jeszcze nie kupiła ;))

      Usuń
  15. Żadnej z tych książek nie czytałam, jednak chcialabym się zapoznać z "Chłopakiem z sąsiedztwa". Koleżanka polecała.
    "Prawo Mojżesza" też bym chciała przeczytać, ale jak wyjdzie - nie wiem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne książki! :D :D
    Życzę przyjemnego czytania <3 ^_^

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy mi się tylko tak wydaje czy arktyczny dotyk jest taki grubaśny? Btw. przede mną jeszcze pierwsza część tego cyklu, który czeka na przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń