PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ

Udostępnij ten post

Już drugi raz biorę udział w akcji PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ, czyli międzyblogowej wymianie książkowej. Pierwsza zostawiła mnie z bardzo pozytywnymi odczuciami, więc kwestią czasu było zapisanie się do nowej. Organizatorkami są Magda oraz Dagmara, więc to u nich szukajcie dokładnych zasad zabawy i reszty uczestniczek.
A poniżej widzicie moje książki na wymianę:


"Jesteś zagadką"- Kendall Ryan ( brak strony tytułowej)
"Przez Ciebie"- Emily Hainsworth STAN IDEALNY
"Pocałuj mnie gdy zasnę"- Linda Howard STAN BARDZO DOBRY
"W pogoni za rozumem"- Helen Fielding STAN BARDZO DOBRY
"Spróbujmy jeszcze raz"- Abbi Glines STAN IDEALNY
"Miłość bez końca"- Scott Spencer STAN IDEALNY
"Zielony zakątek"- Debbie Macomber STAN IDEALNY   (wymiana z Martyną na "Paper Towns")






"Run, Mummy Run"- Cathy Glass ( wersja anglojęzyczna, pieczątka w środku)
"Ala Makota. Maksymalnie ja."- Małgorzata Budzyńska STAN DOBRY
"Niepamięć"- Katarzyna Banachowska- Jaśkiewicz STAN IDEALNY
"Życie ma smak"- Małgorzata Kalicińska STAN IDEALNY





"Purgatorium"- Eva Pohler STAN BARDZO DOBRY
"Dzikie stwory"- Dave Eggers STAN BARDZO DOBRY
"Krew Illapa"- Robert Kilen STAN BARDZO DOBRY
"W objęciach chłodu"- John Marsden STAN BARDZO DOBRY

Jeśli widzicie tutaj coś dla siebie, koniecznie piszcie w komentarzu, albo na maila : dominika.justyna@poczta.onet.pl

Miłej zabawy!

28 komentarzy :

  1. Hej! Fajnie ze do nas dołączyłaś! Pamiętaj dodać link w liniowym party u mnie i u Madzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocałuj mnie gdy zasnę - znalazłabyś coś u mnie za nią? :D

    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, miałam ochotę na "Love Factor" ( czytałam, ale chciałam ją na własność), ale widzę że u Ciebie już zaklepana :(

      Usuń
    2. O kurczę :( Jak coś to oprócz tego mam:
      Dzień dobry, kochanie - Amorusso
      Kryjówka - Camilleri
      Z miłością jej do twarzy :)

      Usuń
    3. Niestety nic mnie nie zainteresowało :(

      Usuń
  3. Jestem zainteresowana książką Przez Ciebie"- Emily Hainsworth .Może znajdziesz coś u mnie.

    http://niebo-pieko-ziemia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czy znajdziesz coś u mnie ? http://yakie-fayne.pl/index.php/2016/10/01/wielka-wymiana-ksiazkowa-ii-edycja-ksiazki-wymiane/

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, akcja fajna, ale ja się nie potrafię rozstać z moimi książkami... więc nie dla mnie to xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesuje mnie "Zielony zakątek", "Przez ciebie" lub "Spróbujmy jeszcze raz". Jeśli coś u mnie znajdziesz, chętnie się wymienię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie w zabawie :) Udanego polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś zagadką i Dzikie stwory brzmią ciekawie- znajdziesz coś u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu nigdy mnie nie ciągle do brania udziału w takich zabawach. :c
    Wysłałam do ciebie mail z propozycją. :)
    Pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam, mam nadzieję, że dotarło :)

      Usuń
  10. Nie biorę udziału w wymiankach :) Ale dużo masz pozycji na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość dużo, racja. To te książki, które mi się nie spodobały w ogóle, albo nie spodobały na tyle by chcieć je mieć na półce. Albo nietrafione prezenty :D

      Usuń
  11. Hej:) Podoba mi się książka ,,Dzikie stwory", może znajdziesz coś u mnie?:)http://czytaj-na-walizkach.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie biorę udziału w tego typu rzeczach, ale i tak nic mnie nie interesuje z twoich książek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa akcja. Życzę udanej wymianki.

    OdpowiedzUsuń