Nowe książkowe nabytki

Udostępnij ten post

Pomyślałam sobie ostatnio, że przygotowałabym dla Was stosik, powszechnie zwany bookhaulem. Wiecie-książkowe nabytki z ostatnich tygodni. Wchodzę w archiwum bloga i przeżywam szok. Nieczęsto kupuję nowe książki, zazwyczaj długo muszę czekać, żeby Wam tutaj coś konkretnego pokazać. Ale nie sądziłam, że ostatni stosik pojawił się tutaj w zeszłym roku :D Tak więc dzisiaj macie możliwość zobaczyć książki, które zasiliły moją biblioteczkę w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy ;)

Podzieliłam je na dwie grupy- te, które już przeczytałam i te, które wciąż czekają na swoją kolej. Dodatkowo w tej pierwszej, klikając na tytuł-przenosicie się do mojej opinii, jeśli takowa powstała.

PRZECZYTANE:


"Zanim się pojawiłeś"- zakup własny, kilka miesięcy przed premierą filmu, kiedy to ta książka była dość trudno dostępna.
♥"Po prostu bądź"- efekt wymiany książkowej
♥"Powrót do Daringham Hall"- prywatna wymiana
" Purgatorium. Wyspa tajemnic"- wygrana w konkursie
♥"Ania z Avonlea"- prezent 
"Chłopak na zastępstwo"- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Feeria Young
♥"Małżeńska fuzja"- zakup własny
♥"Bestia"- efekt wymiany książkowej
"Na krawędzi nigdy"- zakup własny
"Ulubione momenty"- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Media Rodzina


NIEPRZECZYTANE:


♥"Klucz Niebios"- efekt wymiany książkowej
♥"Nieprzekraczalna granica"- wygrana w konkursie
♥"Piękny nieznajomy"- zakup własny
♥"Carrie Pilby. Nieznośnie genialna"- prywatna wymiana książkowa
♥"Losing hope"- efekt wymiany książkowej
♥"My map of you"- zakup własny ( za 11 zł w Empiku, wersja anglojęzyczna!)
♥"Harry Potter i Kamień Filozoficzny"- zakup własny ( nie wierzę, że kupiłam HP i nie wiem czy w sumie będę go czytać, ale za 5 zł w antykwariacie szkoda było mi zostawić)
♥"Układ"- zakup własny
♥"Do wszystkich chłopców, których kochałam"- prywatna wymiana książkowa


Tak przedstawiają się moje nowe książkowe nabytki. Wiele z nich to moje ukochane, wyczekiwane i wypieszczone egzemplarze, których nie oddam nikomu ;) Ale przeważają tutaj jednak książki z przeróżnych wymian, co jest moim mini uzależnieniem ;) 



30 komentarzy :

  1. Świetne stosiki :) "Układ" leży na mojej półce, a za mną już druga część (tak, wiem, zaczęłam jakoś tak dziwnie xd) i muszę przyznać, że bardzo podoba mi się ta seria :D Kusik mnie również "Endgame", ale to może zostawię na długie zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha nawet nie wiesz ile serii, ja zaczęłam w ten sposób, od środka :D Całe szczęście, że były to zawsze nie tak mocno powiązane ze sobą historie :D "Endgame" doskonale pasuje na długie zimowe wieczory, właściwie jeden czy dwa, bo przez tę książkę się płynie <3

      Usuń
  2. Bestie czytałam :) ale była dla mnie pozycją ani na tak ani na nie. Taka neutralna Szwajcaria, natomiast "Na krawędzi nigdy" bardzo podoba mi się okładka i nawet nie wiem o czym jest ta książka, ale chce ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobała, może nie jakoś super, ekstra, ale dobrze mi się czytało ;) Tym bardziej, że biorę w ciemno każdą rzecz traktującą o "Pięknej i Bestii" :D
      Czytaj "Na krawędzi nigdy" kobieto!! Tam nie tylko okładka jest piękna, cała treść zachwyca <3

      Usuń
  3. Zazdroszczę tylu kupionych pozycji :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I do mnie w tym miesiącu trafił "Układ"! Piąteczka :D

    Ciekawa jestem Twojej opinii o "Układzie", bo ja na razie utknęłam na czterdziestej którejś stronie! I zazdroszczę Ci ogromnie "Chłopaka na zastępstwo"! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka! Ja miałam zacząć od razu jak do mnie dotrze, ale wynikły inne książki i tak jakoś wyszło. A "Chłopak na zastępstwo" jest NIESAMOWITY jeśli chodzi o książki dla młodzieży ;))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zazdrość to takie nieładne uczucie :P

      Usuń
  6. O rany, czytałam tylko HP i Anię! Ale wielu ci zazdroszczę. Mam wielką ochotę na Endgame, ale jakoś jeszcze nie udało mi się zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To te klasyki mogłabym rzec ;) "Endgame" jest super. Jak tylko będziesz mieć okazję to czytaj :)

      Usuń
  7. ''Chłopak na zastępstwo" to tytuł, który bardzo mnie zaintrygował i chce go przeczytać. Nie spodziewam się górnolotniej fabuły, ani niczego takiego, ale lekkiej historyjki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, fabuła nie jest górolotna, ale przesłanie jakie niesie książka i styl pisania autorki- bardzo lekki i przyjemny, sprawiają, że ta książka zapada w pamięć. :)

      Usuń
  8. Ja też uwielbiam wymiany książkowe, to jedno z największych dobrodziejstw internetów (chociaz drżę za każdym razem o paczki, Poczcie Polskie ufać nie można!)
    Zanim się pojawiłeś to była przyjemna lektura, ale nic więcej, spodziewałam się rollercoastera emocji i na tym się przejechałam, bo książka nie wzbudziła we mnie zbyt wielu emocji. Chłopak na zastepstwo to idealna powieść na lato, lekka, urocza i nieskomplikowana. Na krawędzi nigdy jest świetne, chociaż sceny erotyczne mocno mnie raziły :/

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiany to jest to! Po co nam księgarnie :D
      Dla mnie "Zanim się pojawiłeś" to właśnie istny rollercoaster emocji <3

      Usuń
  9. Aż tyle miesięcy bez stosika? U mnie to stały punkt programu! Wiesz, że czytałam tylko kilka książek z Twojej listy ;) Miło wspominam Chłopaka na zastępstwo i Układ, a Na krawędzi nigdy uwielbiam :) Miłej lektury, HP też :P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko kupuję, to nie ma sensu pokazywać takich malutkich stosików ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  10. Świetny stosik. Parę pozycji z niego już mam przeczytane, natomiast chciałabym przeczytać "Układ" i "Na krawędzi nigdy". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Na krawędzi nigdy" bardzo Ci polecam, natomiast "Układ" jest także przede mną dopiero :)

      Usuń
  11. No, no całkiem niezły stosik. Jest co czytać. Ja bym bardzo chciała przeczytać ,,Chłopak na zastępstwo". :)
    Niezła piosenka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Chłopak na zastępstwo" jest niesamowity!

      Usuń
  12. Widzę, że trafiło do Ciebie wiele świetnych pozycji :). Jak Ci się podobała Bestia? Jakiś czas temu miałam ogromną ochotę na tę książkę, ale później jakoś mi przeszło i nie jestem pewna, czy to dobrze czy źle :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście biorę każdą dostępną wersję "Pięknej i Bestii", a ta mnie nie zawiodła, aczkolwiek nie jest jakoś wybitnie super. Czytało się szybko i przyjemnie, ale mimo wszystko jest to książka "na raz" :)

      Usuń
  13. "Układ" to świetna, lekka i niezobowiązująca powieść :D "Na krawędzi nigdy" uwielbiam! - kontynuacja podobała mi się troszeczkę mniej, ale też była dobra :)
    Zazdroszczę nabytków!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Na krawędzi nigdy" jest niesamowite, kontynuacja też jest dobra, ale faktycznie w moim mniemaniu poziom też troszkę spadł. Niemniej jednak bardzo się cieszę, że istnieje ;)

      Usuń
  14. Miłego czytania! ^_^ Jestem ciekawa, czy Układ ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty czytałaś "Układ"? :D

      Usuń
    2. Odpowiadam po długim czasie, ale tak xD Czytałam :D I bardzo mi się podobało, było zabawnie ^_^ ^_^

      Usuń
  15. Nie czytałam żadnej z tej pozycji. Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń