Podsumowanie miesiąca- lipiec 2016 + WYNIKI KONKURSU

Udostępnij ten post

Cześć Wam ;)

Jak Wam minął lipiec? W moim przypadku nawet przyjemnie, chociaż miałam swoje obowiązki, dorywczą pracę i jeden mały wyjazd. Znalazłam czas na książki, było ich aż 5, a właściwie  5 i pół, ale o tym za chwilę.

W lipcu dotarła do mnie jedna książka z Book Touru, naprawdę fantastyczny tytuł, o którym bliżej opowiem Wam 10 sierpnia. Tak, tak. Po kilku miesiącach na nowo wróciłam do planowania postów na bloga, gdyż daje mi to pewnego rodzaju motywację do działania.

W tym miesiącu dotarła do mnie również paczka z Wymiany Wakacyjnej. Emilka- jesteś nieoceniona. Zaglądajcie do tej wspaniałej osóbki, na bloga/instagrama/facebooka. Zdjęcie prezentu widzicie na dole, na dniach pojawi się także tradycyjnie post z dokładniejszym opisem ^^ Ja moją paczkę wysłałam dzisiaj, a jak idzie reszcie? :) Korzystając z okazji chciałabym Wam jeszcze ogłosić, że podczas realizowania tej wymiany książkowej, doszłam do pewnego wniosku. Otóż chcę, żeby mój blog był kojarzony głównie za sprawą jednej, cyklicznej wymiany, którą będzie właśnie ta wakacyjna. Tutaj nie znajdziecie już ani walentynkowych, ani amerykańskich, ani reszty tematycznych. Dlatego u mnie kolejna wymiana wystartuje dopiero w przyszłym roku. Ale może chcecie, żebym stworzyła post, w którym wypiszę Wam osoby/blogi, gdzie też można znaleźć takie akcje? Sprawdzone oczywiście przeze mnie :) Piszcie :)



W lipcu zorganizowałam także rozdawajkę, której wyniki znajdziecie na samym końcu tego posta. Było to malutkie podziękowanie za 700 followersów na instagramie i zbliżającą się liczbę 400 obserwatorów na blogu. W sumie teraz nawet już pełną, a nie zbliżającą się- dziękuję Wam bardzo ^^

W lipcu brałam  udział w dwóch maratonach czytelniczych- Bookathonie i Read Weeku. Poniżej zobaczycie efekty tych ostatnich tygodni. A już teraz wiem, że w sierpniu startuje także 7 Read Up, więc obowiązkowo się stawiam :)

Książki:


Elizabeth Adler- "Lato w Toskanii"- nudna, przewidywalna historia miłosna; albo w głupim tłumaczeniu, albo nie spasował mi styl pisania autorki ;)
Abigail Gibbs- "Kolacja z wampirem"- fantastyczny paranormal romance, nie mogę się doczekać, aż go przeczytacie!
Eva Pohler-" Purgatorium. Wyspa tajemnic"- kolejny rozczarowujący tytuł, który nie potrafił wzbudzić we mnie głębszych emocji.
Jennifer Probst-"Małżeńska fuzja"- ostatni tom serii jednej z moich ulubionych autorek, trzyma poziom :)
Kasie West-"Chłopak na zastępstwo"- poświęciłam tej książce kilka godzin i aż szkoda, że nie było tego więcej. Idealnie letnia, wakacyjna opowieść.
Alexander Dumas- "Trzej muszkieterowie"- to jest właśnie ta połówka, o której była wcześniej mowa. Bardzo mi się podoba, ten humor jest nieziemski, ale niestety nie zdążyłam jej dokończyć.

Filmy:
W lipcu obejrzałam jeden nowy dla mnie film, czyli "Trzech muszkieterów" z 2011 roku. Ponadto, jeśli chodzi o produkcje, które widziałam po raz kolejny to były to: Pitch Perfect, Holiday, Pamiętnik księżniczki oraz Oświadczyny po irlandzku.

Seriale:
Początkiem lipca zaczęłam oglądać "Piękną i Bestię", ale po 15 odcinkach uznałam, że to robi się monotematyczne i za bardzo romantyczne. Może jeszcze kiedyś wrócę, jak zatęsknię.

Inne:
Podsumowanie miesiąca
10 ZAGRANICZNYCH KSIĄŻEK, O KTÓRYCH WYDANIU MARZĘ VOL.II
ROZDAWAJKA ( ZAKOŃCZONA)
TMI Book Tag

Wyzwania:
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu- 13, 6 cm za mną, czyli do ukończenia wyzwania zostało mi 71,4 cm ^^
Wyzwanie biblioteczne- Niedokończeni "Trzej muszkieterowie" pochodzili z biblioteki.
ABC czytania- Tutaj również pasują mi "Trzej muszkieterowie" :D

Plany:
Mam nadzieję, że jeśli wypiszę tutaj dwa tytuły mojego TBR to nie zapeszę i serio je przeczytam. Są to "Ulubione momenty"- Adriany Popescu oraz "Lolita".

Zajrzyjcie:
♥ Jeśli lubisz Book Toury i chcesz przeczytać "Morze spokoju"- masz ku temu okazję!  Zajrzyj do Wiktorii :)

♥ Już w czwartek startuje English Lovers ReadAThon, czyli kilkudniowy maraton czytania książek po angielsku :) Ja biorę udział, a Ty?


Zapowiedzi:
Jeśli chodzi o sierpniowe zapowiedzi, to zainteresowały mnie dwa tytuły: "Moje serce i inne czarne dziury" oraz "Prawo Mojżesza".

..................................WYNIKI KONKURSU.............................

Moi drodzy, maszyna losująca wybrała numer:


pod którym kryje się:


Gratuluję i czekam na maila z adresem potrzebnym do wysyłki nagrody ( dominika.justyna@poczta.onet.pl ) Jeśli nie otrzymam go w ciągu 5 dni, nagroda przepada.


A jak Wy spędziliście lipiec? :)


20 komentarzy :

  1. Widzę że całkiem dobry miesiąc :)
    Gratulacje!
    Zapraszam do mnie na konkursowy sierpień! Do wygrania zestaw 3 książek :
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję osiągnięć w lipcu :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu książek w lipcu! Zaczytanego sierpnia! ;)
    A paczuszka świetna, sama również nie mogę się doczekać, a aktualnie jestem w fazie kompletowania mojej do wysłania ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, Ty też dużo przeczytałaś ;)
      Cieszę się i nie mogę się doczekać jak wygląda ^^

      Usuń
  4. Gratuluję takiego wspaniałego wyniku! Zaczytanego sierpnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie :) sierpień zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 książek - bardzo dobry wynik, u mnie niestety jest trochę słabiej, bo czytanie jakoś wolno mi idzie ostatnimi czasy. ,,Trzech muszkieterów" tylko oglądałam (wtedy nie wiedziałam, że jest książka) i bardzo spodobała mi się rola Logana Lermana :) Mam w planach film ,,Pitch perfect".

    Werisa - vverisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne żeby czytać w ogóle, a nie ile ;)
      O tak- Logana kocham od czasów Percy'ego Jacksona, ale w Muszkieterach też się chłopak pokazał ^^ Pitch Perfect jest naprawdę niesamowite i jest tam dużo muzyki <3 Oglądaj, oglądaj :)

      Usuń
  7. Ja przeczytałam jedynie 2 książki, pracowałam ciężko, kiedy wracałam do domu, po prostu zasypiałam... Porażka...
    Na szczęście sierpień mam lżejszy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest kiedy czasem nie ma się ochoty nawet patrzeć na książkę po całym ciężkim dniu. Trzymaj się i odpoczywaj w sierpniu jak najwięcej!

      Usuń
  8. Czytałam dwie książki! :D Kolację oraz Trzej muszkieterowie :) Nawet wiem, skąd miałaś Kolację :D
    Bestia *.*
    Ja swoją wysłałam i oksfordka już ją ma, a ja idę swoją odebrać jutro z poczty, bo mój listonosz to debil i nawet mu się domofonem nie chciało zadzwonić... A byłam cały dzień w domu!
    Gratuluję ci wyników i powodzenia w ELR :) No i w 7RU, też biorę udział! <3
    U mnie na grupie będzie wymianka dopiero na święta BN tak, jakbyś była ciekawa do posta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no jasne, że wiesz :D A "Trzech muszkieterów" miałam czytać na Twój maraton i jak widzisz- czytam dalej :D Gosia jeszcze nie publikowała zdjęć, także czekam cierpliwie, a co do listonosza- dziękuję mojej poczcie, że mój "doręczyciel paczek" nie jest taki leniwy :D Czasem zdarza mu się nie dzwonić, tylko automatycznie wrzuca listy do skrzynki, ale zazwyczaj jeszcze nie zdąży wyjść z samochodu, a ja otwieram mu drzwi :D
      To powodzenie mi się przyda, zarówno w jednym jak i drugim maratonie :D I tak, jestem ciekawa- bo na pewno będę brać udział ^^

      Usuń