Moja wymiankowa paczka

Udostępnij ten post

Tradycyjnie,jak co wymianę zapraszam Was do bardziej szczegółowego oglądania prezentu, który dotarł do mnie w ramach Wakacyjnej Wymiany Książkowej od Emilki. Ta dziewczyna jest naprawdę niesamowita, zresztą widać to już po tym co dla mnie przygotowała <3


Po pierwsze- zakładki. Nie wiem czy wiecie, ale Emilkę poznałam właśnie dzięki tym zakładkom, na instagramie. Jej autorskie "Weź nie czytaj" stało się już rozpoznawalne, wszystko robi sama- i to jest takie piękne <3 Do tego patrzcie na resztę- rysowane miśki czy kwiatki z lewego górnego rogu- książek mi nie starczy, żeby użyć ich wszystkich :D
Po drugie- książki. Obie z listy, którą kazałam Wam ( i sobie) stworzyć. Dwie! "Losing hope" oraz "Bestia" bazująca na opowieści o Pięknej i Bestii.
Po trzecie- długopisy. Tak- te trzy słodkie kwiatki to długopisy i powiem Wam, że wszystkim dookoła się podobają :D
Po czwarte- słodycze. Moje ulubione żelki, potem cukierki i czekolada, która nie załapała się niestety do zdjęcia.

Do tego to wszystko było tak pięknie zapakowane, że nie wiedziałam jak to otwierać, żeby zniszczyć jak najmniej papieru :)

Emilka- raz jeszcze Ci dziękuję, pamiętaj o swoim nowym hasztagu #weźnieprzesadzaj i trzymaj się mocno :*


PS Ktoś tu dzisiaj zaczął czytać "Bestię" ;)

Piosenka na dziś <3

40 komentarzy :

  1. Super :) ja już też mam paczkę :) postaram się na dniach zrobić post :) ponadto będzie też relacja na You Tube :D od samego początku, począwszy od tego jak sama pakowałam paczkę kończywszy jak paczkę otwieram :D czytałam Bestie. Nie powaliła mnie na kolana ale całkiem przyjemna lekturka :) jakbyś chciała poczytać moją opinię na temat tej książki : http://literackafantazja.blogspot.com/2015/03/alex-flinn-bestia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na YT już byłam na bloga zraz zajrzę ;)
      Właśnie widziałam na lubimy czytać, że znasz tę książkę i myślę sobie "A, ciekawe co Gosia o niej sądzi",a Ty tu podsyłasz mi link- dzięki, na pewno zajrzę ^^

      Usuń
  2. Niesamowita paczka! Te zakładki są naprawdę cudne <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zawartość paczuszki! A jaka musiała być radość. :)

    Czytanie Naszym Życiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wielka! Nawet wybaczyłam listonoszowi, że przez niego musiałam zwlec się z łóżka :P

      Usuń
  4. Wspaniała paczka. :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnej lektury, którą te słodycze na pewno umilą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna paczka! Ja nie brałam nigdy udziału w takich wymianach, ale kurczę, patrząc na to wszystko, co się dostaje, mam coraz większą ochotę. Miłej lektury!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto! U mnie następna wymiana wystartuje dopiero w przyszłe wakacje, ale jest dużo innych dziewczyn, które się tym trudnią :)

      Usuń
  7. Te zakładki są takie przepiękne! Chciałabym je zdobyć podczas kolejnej wymiany na blogu autorki zakładek :) Generalnie cała paczuszka jest świetna :)

    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilka mówiła coś o mniej więcej połowie sierpnia, także bądź czujna :D

      Usuń
  8. Śliczne zakładki i przesłodkie długopisy <3
    Ja prezent już prawie skompletowałam i w przyszłym tygodniu wysyłam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i nie mogę się doczekać ;)

      Usuń
  9. Te zakładki są prześliczne! ♥ Naprawdę WOW, zazdroszczę! ^.^ Książki średnio mnie interesują, chociaż mam w planach sięgnąć jeszcze po jakąś powieść Collen Hoover (za mną jak na razie tylko "Maybe someday"). Słodyyyczeee!!! Zgłodniałam jedynie patrząc. XD A długopisy są przeurocze! No ogólnie widać, że w tę paczkę poszło mnóstwo serducha. ;)
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci "Pułapkę uczuć" oraz "Hopeless" ^^
      Masz rację, aczkolwiek połowy słodyczy już nie ma :P

      Usuń
  10. Cudowna paczucha! Zakładek Ci nie zabraknie, a długopisy wspaniałe! Obydwie książki czytałam i Hoover oczywiście nie zawiodła, natomiast "Bestia" dość ciekawa z fajnym klimatem. Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Bestię" i ja już przeczytałam i bardzo mi się podobała! Może nie jest to jakieś super, ale klimat ma naprawdę mocny :)

      Usuń
  11. Świetna paczucha! Zakładki są cudowne! <3
    Nie czytałam żadnej z tych książek,ale ''Losing Hope'' wydaje się ciekawe. ;)
    Pozdrawiam!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Losing hope" jeszcze przede mną, ale nie mogę doczekać się lektury ;)

      Usuń
  12. Świetne książki :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna jeszcze czeka na przeczytanie ;)

      Usuń
  13. Noo piękna paczuszka :)

    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku długopisy są świetne! :) Jak i pozostała zawartość paczuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka pięknaaa paczkaaa! ^_^ <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paczka, a zakładki śliczne <3.

    OdpowiedzUsuń