#czytamcopolskie

Udostępnij ten post

Isabelle wpadła na pomysł naprawdę genialnej akcji, którą być może znacie już pod szyldem #czytamcopolskie. Jest to inicjatywa, która polega na rozpowszechnianiu twórczości polskich autorów poprzez napisanie posta na swoim blogu. Chcemy pokazać, że polscy pisarze też mają potencjał i są lubiani przez bardzo szerokie grono czytelników. Cała zabawa trwa od 15.08 do 28.08 i bierze w niej udział prawie 50 blogerów! Z tego miejsca chcę podziękować organizatorce, że zgodziła się dopisać mnie do listy, pomimo tego że zgłosiłam się już po terminie- jesteś super :)
A o kim u mnie poczytacie? Zobaczcie sami:


Pani Marta Bilewicz to bardzo sympatyczna osoba, którą poznałam podczas lektury "Goniąc cienie". Moją opinię możecie przeczytać pod tym linkiem, aczkolwiek nie jest to jeden z moich lepszych tekstów :D Mimo wszystko jeśli Was zachęci to będzie super.

Bardzo lubię wyszukiwać mało znane nazwiska, dotyczy to każdej kategorii mojego życia, a książek już szczególnie. Pani Marta nie jest znana szerokiemu gronu odbiorców i dziwi mnie dlaczego. Przecież wplata w fabułę dużo dowcipu, tajemniczości, kryminału i romansu. Poza tym w jej twórczości znajdziemy dużo serca, pracy oraz jeszcze jedną pasję autorki, mianowicie malarstwo.



"Goniąc cienie" to jak dotąd jedyna, ale na pewno nie ostatnia książka Pani Marty którą przeczytałam i to na niej opieram swoje zdanie. Łączy w sobie wszystko to co lubię w książkach i sprawia, że lektura nie nuży czytelnika. Akcja dzieje się co prawda w Ameryce, a bohaterowie mają zagraniczne imiona, ale czy to w czymś przeszkadza? Wręcz przeciwnie.

Bardzo bym chciała gdyby chociaż jedna osóbka zainteresowała się Panią Martą i jej twórczością, a im będzie Was więcej, tym lepiej! Dajcie znać czy czytaliście, czy słyszeliście czy zamierzacie sięgnąć. Każdy Wasz komentarz jest na wagę złota :)


Ciekawostki:
Pani Marta pisze również bloga, którego możecie znaleźć pod nazwą Papuzie Pióro. A jak klikniecie tutaj, zobaczycie wywiad z autorką.


20 komentarzy :

  1. Ja też muszę wreszcie przełamać awersję do polskich autorów i chcę zacząć od Katarzyny Bereniki Miszczuk ^^
    Ps. Paczucha z wymiany już do mnie dotarła ^^
    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/2016/08/paczka-z-wymiany-ksiazkowej-2.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że pisze mega śmieszne historie- jak wykopię się z mojej listy "to read", na pewno sięgnę :D

      Widziałam zdjęcia paczuchy, jest śliczna <3

      Usuń
    2. Polecam zacząć od Ja, diablica :) Ja w ramach akcji właśnie też o pani Miszczuk, ale nie tylko :)

      Usuń
  2. A ja ostatnio czytam coraz więcej polskich książek, bo są zdecydowanie warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnoszę wrażenie, że na przełomie ostatnich kilku miesięcy polska literatura zyskuje na wartości :)

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tej autorce, ale ostatnio lubię czytać to co Polskie, więc mam ochotę zapoznać się z twórczością Pani Marty :)
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Cię zachęciłam ^^

      Usuń
  4. Uwielbiam książki polskich autorów, choć książek tej Pani jeszcze nie znam ;)
    Mam nadzieję, że nie uznasz tego za spam, ale skoro już o polskich książkach mowa, to serdecznie zapraszam Cię do wzięcia udziału w KSIĄŻKOMANII po polsku, podczas której będziemy czytać właśnie książki polskich autorów :) Zostawiam link do wydarzenia : https://www.facebook.com/events/522538897948356/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że nie uważam tego za SPAM! Bez problemu można mnie informować o tego typu rzeczach- zawsze chętnie zerknę ^^ A co do udziału- termin jeszcze odległy, więc być może załapię się z jakąś choćby lekturą ;))

      Usuń
  5. Autorkę znam, też czytałam "Goniąc cienie", jednak w przeciwieństwie do Ciebie, mnie ta książka nie do końca przypadła do gustu. Ale jak pisałam w swojej recenzji: nie mówię "nie" kolejnym książkom autorki - jeśli będę miała możliwość to z pewnością przeczytam ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że nie każdemu ta książka się podobała, jednak dla mnie była naprawdę super, a dobre książki należy szerzyć ;))

      Usuń
  6. Wiesz co?!?!?!? W polskich książkach przeszkadzają mi polskie imiona, a skoro tu takich nie ma, to nic nie stoi na przeszkodzie :D Ja do polskich autorów coraz bardziej się przekonuję i dobrze :D O tej pani niestety nie słyszałam, ale cieszę się, że już o niej wiem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest z tymi imionami :D Teraz nie pozostaje Ci nic innego jak tylko czytać :P

      Usuń
  7. Ty to umiesz człowieka zachęcić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno zabiorę się za tą powieść :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2016/08/czytamcopolskie-recenzja-biaej-wiedzmy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka jest cudowna <3. Raczej rzadko sięgam po polską literaturę, ale ta brzmi intrygująco - na pewno przyjrzę się jej bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o pani Marcie, ale zdecydowanie przekonałaś mnie do lektury tej książki :) Może nie w najbliższym czasie, bo na razie nie mam ochoty na akcję i kryminał, ale kiedy znów powróci - postaram się zdobyć tę pozycję :) NO, przeraża mnie trochę ilość romansu, bo jakoś wywnioskowałam, że trochę go tam jest, ale zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń