Podsumowanie miesiąca- czerwiec 2016

Udostępnij ten post

Cześć kochani! Nie wiem jak Wy, ale ja roztapiam się w tym upale. Zdecydowanie nie toleruję tak wysokich temperatur, jak dla mnie mogłoby być 20 stopni i basta :D Ale nie mogę narzekać, bo te upały zwiastują wakacje, a każdy potrzebuje odpoczynku. Tym bardziej, że za dwa miesiąc rozpoczynam ostatnią klasę w szkole średniej i czuję, że to nie będzie dla mnie dobry czas. Ale o to pomartwię się później ;)

Czerwiec zleciał mi błyskawicznie, tak bardzo, że nawet nie zauważyłam jak niewiele w tym czasie publikowałam na blogu. Mówiłam, że będę pisać z potrzeby, a nie z przymusu i tak jest! Z tym, że niejednokrotnie miałam wenę, a ograniczał mnie brak czasu, chęci, czy to gorąco, przy którym nie daję rady nic robić. Ale w tym miesiącu będzie mnie więcej. Zarówno na instagramie, jak i tutaj.
Mogę Wam uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić, że dokładnie 6 lipca, zagości tutaj coś, co już długo Wam obiecywałam i w końcu to się ziści ^^

Jeśli chodzi o przeczytane tytuły- jestem naprawdę usatysfakcjonowana czerwcem. Udało mi się poznać 7 książek, a taki wynik nie zdarzył mi się od miesięcy. Większość książek nie jest moją własnością, tym razem rządziły biblioteki, znajomi i Book Tour, ale wszystkie były warte poświęconego im czasu.

Książki:



♣ "Ania z Avonlea"- L.M.Montgomery
♣ "Wayward Pines. Szum"- Blake Crouch
♣"Idealnie dobrani"- Catherine McKenzie
♣"Jesienna miłość"- Nicholas Sparks
♣ "wesele"- Paulina Ptasińska
♣"I nie było już nikogo"- Agata Christie
♣"Gra o miłość"- Jennifer Probst (reread, oddane do biblioteki)



Filmy:
♥ Zanim się pojawiłeś- pojechałam do kina dwa dni po premierze, jak nigdy, tylko po to, by w internecie nikt przypadkowo nie zaspoilerował mi zakończenia, bo wierzcie mi lub nie- nie miałam pojęcia czy będzie wierne książkowej wersji. Film był cudny.
♥ Praktykant- Anne Hathaway zawsze na propsie. Film był naprawdę zabawny i nawet miał mądre momenty, aczkolwiek nie wiem czy kiedyś do niego wrócę.
♥ Do zaliczenia- obejrzany głównie z polecenia Kath Parker i choć nie było to jakoś szczególnie fajne, to nie żałuję że obejrzałam. Aubrey Plaza jest przeurocza <3
♥ Aladyn- jeszcze nigdy w całości nie obejrzałam tej bajki, więc uznałam, że jeśli mam czas, to to zrobię. Fajnie się bawiłam, ale jednak nie jest to nic tak super, jak mogłabym oczekiwać.



Seriale:
Drugi miesiąc, kiedy seriale i ja nie pałamy do siebie sympatią.


Inne:
KONKURS
Wyniki konkursu
Lista par wymiankowych
10 KSIĄŻEK NA 10 MIESIĘCY ROKU SZKOLNEGO- PODSUMOWANIE
"Chłopak na zastępstwo"- zapowiedź


Wyzwania:
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu- W czerwcu mój stos liczył sobie 14,4 cm, skutkiem czego do ukończenia wyzwania zostało mi jeszcze 85 cm ^^
Wyzwanie biblioteczne- W tym miesiącu aż 4 książki pochodziły z biblioteki ^^
ABC czytania- I oraz W zajęte :)


Plany:
Ostatnie podsumowanie miesiąca jest dowodem, że lepiej nic nie planować, bo wszystko i tak idzie w łeb, a ja się smucę. Jest jednak jeden tytuł, którzy przeczytam na 100%, gdyż jest egzemplarzem recenzenckim. Właściwie to już nawet zaczęłam... ktoś zgadnie o czym mowa? ;)


Zajrzyjcie:
♥ Indignation oraz The Space Between Us. Dwa cudowne zwiastuny filmów, na które już nie mogę się doczekać. Zobaczcie- naprawdę warto!

♥ Kabaret Smile przedstawia piosenkę o błędach językowych!

♥ Alicja podpowiada jak prowadzić instagrama. Jej książkowy profil jest jednym z moich ulubionych, cenne wskazówki na pewno się przydadzą :)

♥ Znacie piękną piosenkę z Zaplątanych "Po raz pierwszy widzę blask"? Jeśli tak, to na pewno zakochacie się w  wersji trzylatki w duecie ze swoim tatą <3

♥ Grupa blogerek wpadła na pomył wydawania książkowego czasopisma w wersji pdf- zapraszam do Książkowego Zakątka, bo dziewczyny włożyły naprawdę dużo pracy i serca w ten projekt!

♥ Niezawodna Marta  pokazuje kilka sposobów na pozbycie się stresu ;)

♥ Jeśli jeszcze jakimś cudem nie znacie Gry o Booktube, fantastycznej inicjatywy fantastycznej Mai, to lećcie i nadróbcie wiadomości. Pierwszy odcinek już 18 lipca ^^



Zapowiedzi:
"Jak powietrze", "Chłopak na zastępstwo", "Powietrze, którym oddycha"- trzy najbardziej wyczekiwane premiery lipca <3



Korzystając z okazji, zapraszam Was jeszcze na nową podstronę na blogu, mianowicie do Księgi Gości ^^ To był bardzo spontaniczny pomysł- dawajcie znać jak Wam się podoba :D


24 komentarze :

  1. ,,I nie było już nikogo'' to mistrzostwo - mam ochotę zapomnieć tę książkę i przeczytać raz jeszcze. Przypomniałaś mi o ,,Ani z Zielonego Wzgórza'', którą miło wspominam :) Chętnie zostawię po sobie ślad w księdze gości.
    Pozdrawiam!
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy w życiu nie spodziewałabym się takiego zwrotu akcji, jaki na koniec zaserwowała nam autorka :D

      Usuń
  2. Świetne podsumowanie! Sama chciałabym przeczytać osiem książek w miesiąc, ale akurat w czerwcu sesja mi to skutecznie uniemożliwiła ;) Praktykant to faktycznie przyjemny film, Zanim się pojawiłeś mam dopiero przed sobą i mam nadzieję, że niedługo uda mi się go obejrzeć.
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zmora sesji jeszcze nie dotyczy, ale mam nadzieję, że poszło Ci jak najlepiej ^^

      Usuń
  3. U mnie "Ania z Avonlea" cały czas stoi na półce, nieprzeczytana... Ale dzięki naprawdę za informację o "Grze o Booktube", bo sama na lajwie Mai być nie mogłam i jakoś w internecie umknęła mi ta informacja, a strasznie fajna inicjatywa :3 No i ta cudna piosenka o błędach językowych! xD
    Buziaki kochana!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę doczekać się zmagań uczestników! Jeszcze dwa tygodnie ^^

      Usuń
  4. o super wynik! :)
    Czytałam tylko Szum i Christie :D
    No.... Mi z planowania też niewiele wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak oceniłaś "Szum", a Christie? ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam całą serię o Anii. Chyba musiałabym w końcu do niej wrócić. :) Również w czerwcu oglądałam Praktykanta i jak dla mnie to taka jedna z lepszych komedii, bez durnych żartów, czy obrzydliwych scen. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja- żarty są na poziomie :D Ale i tak nie sądzę bym kiedyś do tego filmu wróciła :)

      Usuń
  6. Przypomniałaś mi, że czytałam "Idealnie dobranych"! Jak oni Ci się podobalo?
    Ja Anię będę czytała w czasie Bookathonu, już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo! To na pewno jedna z lepszych luźnych powieści dla kobiet, jakie miałam okazję czytać :)
      Bookathon już tuż tuż- oby Ci się podobało ^^

      Usuń
  7. "Idealnie dobranych" czytałam dość dawno temu - miałam ochotę na jakiś lekki romans. W sumie nie było to nic szczególnego, ale dobrze się czytało :)
    "Zanim się pojawiłeś" jeszcze nie oglądałam, ale na pewno niedługo to nadrobię :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi "Idealnie dobrani" bardzo się spodobali! <3

      Usuń
  8. Ja najpierw muszę się zabrać za książkę, dopiero potem oglądnę Zanim się pojawiłeś. To mój absolutny must watch, bo Sam Calflin, uwielbiam go! A podczas oglądania zwiastunu łezka się w oku zakręciła, więc nie mam wyjścia. Chłopak na zastępstwo już czeka na mojej półce, jestem bardzo ciekawa Jak powietrze, bo to pierwsze prawdziwe NA w polskim wydaniu i nie wiem, jak wypadnie, ale jestem podekscytowana! Gratuluję wyniki i trzymam kciuki, żeby lipiec był jeszcze lepszy.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konieczne- najpierw książka, potem film. Często odstępuję od tej zasady, ale w tym przypadku to wręcz wymagane :D

      Usuń
  9. Mam w planach Jesienną Miłość, Sparksa bo jeszcze do niej nie dobrnęłam... ale może wkrótce to zrobię. Dobry wynik :) Mi upały też nie służą, nienawidzę gorąca i tego jak się wiecznie lepię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Sparksa ogólnie nie lubię, ale na podstawie "Jesiennej miłości" powstał jeden z moich ulubionych filmów, więc dałam autorowi szansę :)

      Prawda? O wiele bardziej lubię jesień- najlepsza pora roku ever <3

      Usuń
  10. Bardzo dobry wynik, gratuluję! :) Życzę powodzenia w nowym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  11. 'Ania z Avonle'a' i 'I nie było już nikogo' to jedne z moich ulubionych książek. Gratuluje ładnego (nawet bardzo ładnego) wyniku. I kocham Alladyna <3

    OdpowiedzUsuń