Zapowiedź: "Chłopak na zastępstwo"- Kasie West

Udostępnij ten post


6 lipca swoją premierę będzie mieć książka "Chłopak na zastępstwo" autorstwa Kasie West, wydawana przez Wydawnictwo Feeria Young. Lektura jeszcze przede mną, ale na dniach to się zmieni. A czuję, że to będzie naprawdę, naprawdę fajne.

"Przez całe liceum Gia była typem szkolnej gwiazdy. A teraz miała jeszcze fajnego, starszego od siebie chłopaka, o którym tyle opowiadała znajomym, i wszyscy wreszcie mieli go poznać. Ale tuż przed balem maturalnym, podczas którego miała nastąpić prezentacja, już na parkingu, Bradley z nią zerwał. Jak on mógł? Jak mógł postawić ją w takiej sytuacji?! I co tu zrobić, żeby wyjść z twarzą?

Nagle Gia wypatruje w jednym z samochodów nieznajomego, a w jej głowie rodzi się sprytny plan. Przecież nikt nie będzie wiedział, że to nie Bradley, a ona nie okaże się kłamczuchą, która tak bardzo chciała mieć chłopaka, że go sobie wymyśliła…
Co jednak, jeśli przedsięwzięcie wymknie się spod kontroli? W końcu pomysł jest dość ryzykowny…"

-Opis zaczerpnięty ze strony Wydawnictwa.-

Wspomnę jeszcze, że inna książka Kasie West znalazła się w moim zestawieniu 10 książek, które chętnie ujrzałabym na polskim rynku wydawniczym. Mam nadzieję, że moje małe marzenie się spełni :) A już teraz zachęcam Was do zainteresowania się "Chłopakiem na zastępstwo" :)

8 komentarzy :

  1. Hahhahaha, wiesz co, dla mnie to brzmi, jak "Zakochana kłamczucha" :D Taki lekki romansik, który kiedyś czytałam, w wieku jakichś 10 lat xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada będę musiała przeczytać :)
    http://recenzje-beaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis mnie bardzo zachęca i mam nadzieję kiedyś przeczytać tę książkę! :D

    OdpowiedzUsuń