Wyniki konkursu urodzinowego

Udostępnij ten post



Kiedy pisałam post konkursowy, w życiu nie myślałam, że zgłosi się do niego tyle osób, ze względu na trudne zadanie. Jak się okazało, zadanie wcale tak trudne nie było, a Was było aż 19 osób!
Praktycznie bez problemu poradziliście sobie z cytatami. Szacun moi drodzy! :D

Co więcej - już drugi mail jaki dostałam, zawierał wszystkie poprawne odpowiedzi, skutkiem czego zwycięzcę konkursu poznałam już na drugi dzień od jego ogłoszenia ( pamiętając o zasadach regulaminu- kto pierwszy ten lepszy). Osoba ta wybrała dla siebie "Bez słów" Mii Sheridan, także w tym momencie Ci co wybrali tę książkę, mogą trzymać za siebie kciuki ;)

A zwyciężczynią została:






Judyta Z.

Gratuluję kochana! Już wysyłam do Ciebie maila i czekam 3 dni na odpowiedź.


Pokażę Wam jeszcze wszystkie prawidłowe odpowiedzi wraz z cytatem :)

1."Popatrzyłam na stos pudeł w mojej nowej sypialni." - "Obsydian"- Jennifer L. Armentrout

2."Wszyscy wiedzą, że jestem idealna"- "Idealna chemia"- Simone Elkeles

3."Kiedy przyszedł oficjalny list, moja matka nie posiadała się ze szczęścia."- "Rywalki"- Kiera Cass

4."Uchyliłam drzwi sypialni, żeby sprawdzić, czy korytarz jest pusty." - "Lato drugiej szansy"- Morgan Matson

5."Nikt już teraz nie bierze ślubu w białej sukni"- "Misja Ivy"- Amy Engel ( to ten tytuł sprawił Wam najwięcej trudości)

6."Rozdrażniony i pochłonięty ponurymi myślami zaparkowałem jeepa w pobliżu ciemnego zaułka."- "Kochając Pana Danielsa"- Brittainy C. Cherry

7."Mój ojciec zawsze uważał, że najlepiej nauczyć się wymarzonego zawodu, obserwując profesjonalistę przy pracy." - "Piękny drań"- Christina Lauren

8."I znowu to samo- kiedy choć raz próbowałam być punktualna, to albo czas od początku nie działał na moją korzyść, albo któryś z bliźnich podkładał mi nogę."- "Lato koloru wiśni"- Carina Bartsch

9."Jest pierwszy dzień listopada, więc ktoś dzisiaj umrze." - "Wyścig śmierci"- Maggie Stiefvater

10."Dzień, kiedy po raz pierwszy trafiłam do więzienia, był słonecznym piątkiem na początku maja."- "Ostatnie lato w Nebrasce"- Nele Neuhaus

11 komentarzy :

  1. Nie mogę w to uwierzyć ;P Byłam przekonana, że już za późno i z pewnością ktoś przede mną odgadł odpowiedzi. A to tylko świadczy o tym, że nie należy się poddawać do samego końca ;P
    Pozdrawiam, dziękuję i oczywiście mail już wysłany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;)

    Zapraszam do nas, nominowałyśmy cię do LBA i mamy nadzieję, że odpowiesz na pytania ;)
    http://ksiazkowe-perelki.blogspot.com/2016/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj brak laptopa, skleroza sprawiły że nie zdążyłam się zapisać :( :D

    Gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń