Mam już trzy latka! {KONKURS}

Udostępnij ten post

Dzisiaj mija trzeci rok, odkąd piszę na Czytelni. Bardzo dziękuję Wam za obecność, za to, że mnie wspieracie. Za to, że komentujecie, podbijacie statystyki, za to, że czytacie książki, które Wam polecam. Obszerniej rozpisywałam się w poprzednich latach, teraz tylko wspomnę o tym co dla mnie szczególnie ważne.

Na zeszłorocznych wakacjach zaczęłam rozwijać się na instagramie. Nigdy bym nie przypuszczała, że w niecały rok moje zdjęcia i mnie samą, będzie śledzić ponad 650 osób. Dla mnie jest to mega wielkie wyróżnienie i cieszę się, że darzycie mnie zaufaniem i sympatią. Dziękuję! Z Facebooka zrezygnowałam, gdyż problemy, które tam wynikają, najzwyczajniej w świecie mnie denerwują. Pisałam już o tym kilkukrotnie i nie będę się powtarzać, ale o ile ktoś na górze nie zmieni polityki działania, moje nogi tam nie zawędrują.

Blog niejednokrotnie miał też chwile zawieszenia, a ja razem z nim. A może raczej powinnam napisać to na odwrót? W styczniu miałam dłuższą przerwę, od niedawna totalnie ograniczyłam liczbę postów na blogu, ale zawsze tu wracam. Miałam kryzysy, ale fakt że jestem tu już od trzech lat, świadczy o tym, jak bliskie jest mi to miejsce i jak trudno z niego zrezygnować.

Ale przede wszystkim raz jeszcze chcę podziękować Wam- wszystkim moim czytelnikom. Bez Waszej obecności nie miałabym dla kogo pisać, także raz jeszcze wielkie uściski dla Was <333 Dlatego przygotowałam mały konkurs, trochę bardziej kreatywny. Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić i frekwencja nie zawiedzie ;)




REGULAMIN:
1. Organizatorem konkursu i fundatorem nagród jest autorka bloga www.czytelniadominiki.blogspot.com
2. Konkurs jest podziękowaniem dla moich czytelników, dlatego żeby wziąć w nim udział musisz być obserwatorem bloga.
3. Nagrodę wysyłam na własny koszt.
4. Aby wziąć udział w konkursie, musisz mieć adres korespondencyjny w Polsce.
5. Zwycięzca jest jeden i ma 3 dni na przesłanie mi adresu do wysyłki.
6. Niepełne zgłoszenia konkursowe nie będą brane pod uwagę.
7. Konkurs trwa od 09.06-20.06.2016 r.


ZADANIE KONKURSOWE:
Poniżej ( na samym dole posta) zobaczycie 10 cytatów. A konkretniej- 10 pierwszych zdań z wybranych przeze mnie książek. Waszym zadaniem jest odgadnięcie tytułu i autora książki, z której pochodzi wybrany tekst. Wysyłacie mi je na maila: dominika.justyna@poczta.onet.pl
Jednocześnie komentujecie ten post konkursowy, w zgodzie z poniższą zasadą:

Zgłaszam się 
Obserwuję bloga jako:
Mail: 
Chcę wygrać książkę:
Baner (opcjonalnie):

ZASADY:
♥  Bardzo proszę, abyście numerowali odpowiedź zgodnie z podanym cytatem. Czyli:
1. "Zaplątani"- Emma Chase
2. "Szukając Alaski"-John Green
Nie- to nie są podpowiedzi ani tym bardziej prawidłowe odpowiedzi ;)

♥ Jeśli nie potraficie odgadnąć wszystkich podanych cytatów- wyślijcie tyle, ile znacie. A może akurat się Wam poszczęści :)

♥ Za każdą dobrą odpowiedź przyznaję punkty. 1 za każdy tytuł, oraz 1 za każdego autora. Jeśli znacie tylko tytuł- dostajecie jeden punkt. Tak samo sytuacja się ma, jeśli znany jest Wam tylko autor. Razem można zdobyć 20 punktów. Wygra ta osoba, która zgromadzi ich najwięcej.

♥ Jeśli zdarzyłoby się tak, że będzie więcej niż jedna osoba z maksymalną, bądź zbliżoną do niej liczbą punktów, wtedy o wyniku konkursu zarządzi pierwszeństwo wysłania maila.

♥  Nagrodą w konkursie jest książka, którą wybieracie sobie spośród tych podanych niżej.

♥ Nie można zmieniać swoich odpowiedzi- liczy się tylko pierwszy wysłany mail, dlatego proszę Was o dokładne sprawdzanie swoich typów.

♥ Wszystkie cytaty pochodzą z książek, które czytałam. Jeśli mogłabym Wam coś zasugerować: wspierajcie się moją listą "przeczytane" na lubimyczytac.pl :)



Książki, które możecie wygrać:
"Bez słów"- Mia Sheridan
"Unieważnienie"- Emma Chase
"Zanim się pojawiłeś"- Jojo Moyes

To jest baner, który dodajecie na bloga :)

Wybrałam trzy powieści, które czytałam w ostatnim czasie, i które mogę Wam polecić :) Są to też tytuły, które miały swoją premierę niedawno, a egzemplarz będzie nowy, kupiony na potrzeby konkursu :) Naprawdę jest o co walczyć.


KSIĄŻKI DO ODGADNIĘCIA:

1."Popatrzyłam na stos pudeł w mojej nowej sypialni." 

2."Wszyscy wiedzą, że jestem idealna"

3."Kiedy przyszedł oficjalny list, moja matka nie posiadała się ze szczęścia."

4."Uchyliłam drzwi sypialni, żeby sprawdzić, czy korytarz jest pusty." 
5."Nikt już teraz nie bierze ślubu w białej sukni"

6."Rozdrażniony i pochłonięty ponurymi myślami zaparkowałem jeepa w pobliżu ciemnego zaułka." 

7."Mój ojciec zawsze uważał, że najlepiej nauczyć się wymarzonego zawodu, obserwując profesjonalistę przy pracy."

8."I znowu to samo- kiedy choć raz próbowałam być punktualna, to albo czas od początku nie działał na moją korzyść, albo któryś z bliźnich podkładał mi nogę."

9."Jest pierwszy dzień listopada, więc ktoś dzisiaj umrze."

10."Dzień, kiedy po raz pierwszy trafiłam do więzienia, był słonecznym piątkiem na początku maja."


I niech los zawsze Wam sprzyja!

24 komentarze :

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Ania K
    E-mail: ania0134@o2.pl
    Chcę wygrać książkę: "Zanim się pojawiłeś"

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga jako: Miasto Książek
    Mail: paulina0942@o2.pl
    Chcę wygrać książkę: "Bez słów"
    Baner (opcjonalnie): http://citeofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Judyta Z
    Mail: judi18@o2.pl
    Chcę wygrać książkę: "Bez słów"
    Baner: houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A co tam, zgłoszę się! Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad lekturą książki Moyes, więc może w końcu nadarzy się okazja :D
    Obserwuję bloga jako: medyk
    Mail: medycy.nie.gesi@gmail.com
    Chcę wygrać książkę: Zanim się pojawiłeś
    Baner: medycy nie gęsi, też książki czytają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych lat prowadzenia bloga! :***
    Nominowałam Cię do TAG'u :D http://myslamipisane.blogspot.com/2016/06/collen-hoover-book-tag.html
    Pozdrawiam ciepło! :*
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! :D
    Obserwuję jako: Tatiana Lost in Books
    E-mail: TatianaMarchuk@tlen.pl
    Chciałabym: ,,Zanim się pojawiłeś"
    Baner: https://lost-in-my-books.blogspot.com/p/wasze-konkursy.html

    Super pomysł. Liczę, że chociaż kilka udało mi się zgadnąć. :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Na samym początku: gratuluję ci sukcesów i wytrwałości przy prowadzeniu bloga,a także życzę kolejnych lat blogowania! :*
    Zgłaszam się! :D
    Obserwuję jako: Jessica
    Email: jessica2412@onet.pl
    baner: https://plus.google.com/u/0/117333485936471498662/posts/EiVWb36GLKx
    chcę wygrać książkę: bez słów

    pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga jako: Wiktoria S
    Mail: wiktoria.122@o2.pl
    Chcę wygrać książkę: ,,Zanim się pojawiłeś"

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga jako: Nadia
    Mail: jo-jo-a@wp.pl
    Chcę wygrać książkę: Zanim się pojawiłeś

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Zjadam Skarpety
    Mail: elaluczkow@gmail.com
    Chcę wygrać: zanim się pojawiłeś

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Wiktoria Guziewicz
    Mail: vicky-7@o2.pl
    Chcę wygrać książkę: "Bez słów"
    Baner (opcjonalnie): https://plus.google.com/u/0/114865288098540414815/posts

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Marika
    Mail: marikaczyta@gmail.com
    Chcę wygrać książkę: "Zanim się pojawiłeś"
    Baner (opcjonalnie): http://marikaczyta.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Karolina Klekowska
    Mail: gepard1234@op.pl
    Chcę wygrać "Zanim się pojawiłeś"
    Baner: https://web.facebook.com/permalink.php?story_fbid=277364532616933&id=100010301640377
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga jako: Małgorzata Jabłońska
    Mail: gosiak91@gmail.com
    Chcę wygrać książkę: "Zanim się pojawiłeś"
    Baner: https://plus.google.com/114182867423264065343/posts/6DiLmB2qEcN

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna rocznica, oby tak dalej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać, że też miesiąc temu w końcu przekonałam się do instagrama! Zaraz Cię zaobserwuję :D

      Usuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji trzecich urodzin bloga :)

    Zgłaszam się
    Obserwuję bloga jako: addictedtobooks
    Mail: addictedtobooks@wp.pl
    Chcę wygrać książkę: "Bez słów"
    Baner (opcjonalnie): http://addictedtobooks.blog.pl/konkursy-2/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga jako: Klaudia M
    Mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    Chcę wygrać książkę: "Bez słów"- Mia Sheridan
    Baner: https://plus.google.com/107413678601572278647/posts/GGhbcoiShUy

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję bloga jako: Gracenta
    Mail: gracja313@tlen.pl
    Chcę wygrać książkę: "Zanim się pojawiłeś"- Jojo Moyes
    Baner (opcjonalnie): https://plus.google.com/113667139964734806784/posts

    OdpowiedzUsuń
  19. Na razie się zastanowię :D Jak coś czas mam ♥

    Nominowałam cię do Colleen Hoover Book TaG :D
    https://coraciemnosci.blogspot.com/2016/06/colleen-hoover-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się
    Obserwuję bloga jako: Gosche
    Mail: goschebooks@gmail.com
    Chcę wygrać książkę: ''Bez słów'' Mia Sheridan
    Baner: https://goschebooks.blogspot.com (pasek boczny po prawej stronie)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ^_^
    Obserwuję bloga jako: Meredith
    Mail: patty050898@gmail.com
    Chcę wygrać książkę: Bez słów

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)
    Obserwuję bloga jako: Gab riela
    Mail: gabolek000@o2.pl
    Chcę wygrać książkę: "Bez słów"
    Baner (opcjonalnie): http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny konkurs, spróbuję szczęścia ^^
    Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Klaudia W
    Mail: kwilk232@interia.pl
    Chcę wygrać książkę: Zanim się pojawiłeś

    OdpowiedzUsuń