Lista par wymiankowych

Udostępnij ten post

Zapisy do Wakacyjnej Wymianki Książkowej zakończyły się dwa dni temu, a więc dzisiaj nadszedł czas na ogłoszenie listy par wymiankowych. Tym razem zapisało się 13 osób, jednak tylko 11 wysłało maila. Reguły są nieubłagane, nie ma maila= nie ma wymianki. Tym bardziej, że nie mogę już dłużej czekać na zapominalskich. Jednak na pewno będzie kolejna edycja, więc nic straconego. Wystarczy tylko poczekać :)

Mamy też powód do radości. Jest to pierwsza edycja wymiany, kiedy mam parzystą liczbę osób ;) Dlatego teraz nie bawimy się w wężykowanie, a dobieranie par. Wysyłasz prezent tej samej osobie, od której go otrzymujesz ;)










Przypominam, że na wysłanie paczek macie czas do końca wakacji, czyli do 31 sierpnia, jednak im szybciej to zrobicie tym lepiej. Wiadomo- niektórzy wyjeżdżają, inni zapominają ;D

Już teraz wstępnie możecie zapoznać się z blogami dziewczyn, natomiast maile wymiankowe wyślę Wam dzisiaj, tylko jeszcze nie wiem kiedy dokładnie ;) 

11 komentarzy :

  1. O proszę :) a przyznam się szczerze, że prawie zapomniałam o wysłaniu tej ankiety :D czekam na wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, a dłuższego e-maila się nie dało? :D Ale spokojnie, dotrwałam do końca! :D I określiłaś się tak dokładnie, że w mojej główce po przeczytaniu zaczął kiełkować nawet pomysł :3
      Doomisia, nie wiem, mam ci potwierdzić, że e-mail dotarł albo coś? :D Bo jak tak - dotarł ^^

      Usuń
    2. Gosia lubi dużo pisać, ale przynajmniej zawsze wychodzi to z korzyścią dla niej ;D
      I nie w sumie nie trzeba potwierdzać, ale jak to zrobiłaś to przynajmniej mam pewność, że mail dotarł :D

      Usuń
  2. Yeeeeey taki sam gust, jak mój ^^
    Pomysł jest, gorzej z wykonaniem XD
    Ale spokojnie, wyślę pod koniec lipca, gdy tylko wrócę z Chorwacji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się z tego cieszę! Gusta mamy bardzo podobne, więc myślę, że nie będzie problemu z doborem książki :D
      Pozdrawiam!
      Katherine Parker - About Katherine

      Usuń
  3. Szkoda, że ostatnio mało się udzielam w sieci, bo o akcji nie słyszałam, ale Wam życzę miłej zabawy! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, to teraz przeszukują domowe zastępy książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeszukuję.... oczywiście, że ja ;)

      Usuń