WAKACYJNA WYMIANA KSIĄŻKOWA | EDYCJA 2016 | ZAPISY

Udostępnij ten post

Dwa lata temu zorganizowałam swoją pierwszą wymianę książkową. To była ta pod szyldem wakacyjnej. Potem były ich jeszcze 4, ale żadna nie wzbudziła takiego zainteresowania jak moja pierworodna. Przy jej organizacji miałam stresu co nie miara, bo co jeśli ktoś nie wyśle paczki? Albo zgłosi się mało osób? Co jeśli ktoś będzie niezadowolony? Mimo wszystko było warto. Teraz sprawa ma się inaczej- wymiany książkowe można spotkać bardzo często; wtedy jednak szukałam takowych ze świeczką w ręce ;D I w sumie ten niedobór takich inicjatyw, skłonił mnie do działania. W tym roku pomyślałam jednak: dlaczego nie mogłabym tego powtórzyć?

"zamknij na chwilę oczy, nie myśl o tym, czy boisz się czy nie..."

Piosenka powyżej była moim bodźcem do działania- od tamtej pory zawsze kiedy jej słucham, robię się spokojniejsza i wierzę, że mogę wszystko. I niech ktoś mi powie, że muzyka nie pomaga! 

Tak- zrobiło się lekko osobiście, dlatego przejdźmy do meritum sprawy. OGŁASZAM WSZEM I WOBEC, NABÓR CHĘTNYCH NA WAKACYJNĄ WYMIANĘ KSIĄŻKOWĄ!



ZASADY:

1. Zapisy do Wakacyjnej Wymiany Książkowej 2016 trwają od 20.05. do 20.06.2016 roku.

2. Wymiana przeznaczona jest tylko dla osób prowadzących blogi ( niekoniecznie książkowe).

3. Przesyłka MUSI być wysłana z potwierdzeniem nadania na własny koszt.

4. Do zabawy zapraszam osoby, które ukończyły 14 rok życia.

5. Po otrzymaniu przesyłki informujemy o tym mnie, albo naszego darczyńcę- niech nikt nie martwi się o prezent!

6. Przesyłki wysyłamy do 31.08.2016 roku, więc mamy na to całe dwa miesiące wakacji! Jednak z doświadczenia wiem, że lepiej jest zrobić to wcześniej- potem można zapomnieć :)

7. Bawimy się tylko na terenie Polski, tzn. że aby wziąć udział w zabawie musisz mieć adres korespondencyjny na terenie Polski.

8. Pamiętajmy o tym, że wymiana ma być przede wszystkim dobrą zabawą, a nie rywalizacją czy postępowaniem typu "chcę dostać, ale nie wyślę" ( takie osoby, będą miały dożywotni zakaz brania udziału w moich wymianach).

9. Bardzo proszę o rzetelne wypełnienie mailowej ankiety. Jeśli się dokładnie nie określicie, to jakie są szanse,że Wasz darczyńca będzie potrafił?

10. Fotografujcie proszę odebrane paczki. Zrobimy potem wspólną fotorelację, niech inni też wiedzą, co dostaliście :) Wysyłajcie je na mojego maila: dominika.justyna@poczta.onet.pl 

11. Pary wymiankowe rozlosuję jak najwcześniej po zakończeniu zapisów. To czy będą one w formie wężyka czy nie- zależy od ilości zapisanych osób :)

12. Każdą wątpliwość będę rozstrzygać na bieżąco i odpowiednio zmieniać w regulaminie, jeśli coś będzie niejasne.

13. Nie ponoszę odpowiedzialności za czyjąś nieodpowiedzialność. Jestem z Wami uczciwa i liczę na to samo z Waszej strony.

14. W książce powinny znaleźć się:
  • KSIĄŻKA- nie musi być nowa, ważne by nie była zniszczona. Ilość również zależy od obdarowującego- jedna musi być obowiązkowo.
  • UMILACZE- coś na słodko, coś na słono, coś do picia, coś dla ciała- wybór dowolny ;)
  • LIST- wystarczy sam podpis osoby, która go wysyła. Możecie się też rozpisać obszerniej. Nie narzucam :)
15. Szósta edycja wymiany przebiega pod szyldem "Wakacyjna Wymiana Książkowa", więc interpretację pozostawiam Wam. Najfajniej jakby były to preferencje z ankietki, ale z doświadczenia wiem, że i tak nie wszyscy to stosują, więc co się będę narzucać ;) Mamy się dobrze bawić, wszak kolejne wakacje dopiero za rok :D Interpretacja obecnego tytułu zupełnie dowolna. Nie nakładam ograniczeń. Mam tylko małą prośbę- nie wciskajcie nikomu na siłę książki z gatunku, którego ta osoba nie lubi. Bardzo Was proszę- to jest nie fair. Jeśli już się bawimy, włóżmy trochę serca w przygotowanie prezentu. Niekoniecznie musi to być tytuł z ankiety, ale chociaż coś w podobnych klimatach :)

16. Osoby zainteresowane wymianą proszone są o:
  • zostawienia pod tym postem komentarza, który jednoznacznie wskaże mi wasz udział. Może to być zwykłe "zgłaszam się"
  • wstawienie banerka akcji na bloga/instagram/FB- zależy mi by jak najwięcej osób dowiedziało się o akcji. Jest to punkt nieobowiązkowy.
  • przesłanie na adres dominika.justyna@poczta.onet.pl uzupełnionego formularza, który znajduje się poniżej. W temacie maila wpisujemy:
WAKACYJNA WYMIANA KSIĄŻKOWA- [SWÓJ NICK]
Proszę Was, byście wpisywali w mailu ten sam nick, z którego się zgłosiliście.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
1. Imię i nazwisko
2. Adres korespondencyjny
3. Co czytam? Czyli opisz jakie gatunki książkowe lubisz, a jakie nie. Co cenisz w powieści, a co napawa Cię przerażeniem? Może ulubionych autorów. Wszystko co sprawi, że darczyńca lepiej wstrzeli się w Twój gust i sprawi, że będziesz zadowolony. Piszcie przykłady. Rozpisujcie się. Na zgłoszenia macie cały miesiąc, to mnóstwo czasu. Dokładnie się określcie- nic na tym nie tracicie- a tylko zyskacie.
4. Adres bloga, oraz link do jakiegokolwiek konta typu lubimyczytac.pl
5. 10 tytułów książek, o których aktualnie marzycie
6. Wyrażam zgodę na przesłanie mojego adresu mojej parce wymiankowej ( ta informacja jest tylko dla mnie, tak abym nie miała żadnych wątpliwości)

Na każdego maila zgłoszeniowego odpisuję. Jeśli nie dostaniecie mojej odpowiedzi w ciągu 3 dni, napiszcie jeszcze raz. Istnieje możliwość, że wiadomość do mnie nie dotarła :)

Pamiętajcie- jeśli macie jakiekolwiek pytania, to piszcie. Ja nie gryzę, a zawsze mogę rozwiać czyjeś wątpliwości :) Dla niezdecydowanych: obejrzyjcie sobie zdjęcia paczek, które dotarły do uczestniczek, w poszczególnych edycjach wymian.

fotorelacja nr 1 | fotorelacja nr 2 | fotorelacja nr 3 | fotorelacja nr 4 | fotorelacja nr 5 |

Zapraszam Was wszystkich do zabawy! 


Udział biorą:

♥ Ewelina W.
♥ justyna9ewa
♥ Mitchelia Vitamo
♥ Emilka weź nie czytaj
♥ oxfordka
♥ Katherine Parker
♥ madziusia
♥ Kitty Ailla
♥ Lenka PN
♥ bookworm
♥ medyk
♥ Made lainee

17 komentarzy :

  1. Beze mnie ta wymianka nie miałaby sensu :D zgłaszam się ja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, nie wiem jeszcze czy się zgłoszę, ponieważ właśnie dzisiaj wysłałam paczkę z innej wymianki, ale zobaczymy jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brałam udział właśnie w tej pierwszej, wakacyjnej wymianie i miło ją wspominam :) Zgłaszam się więc również do tej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się i napisałam dziewczynom na grupie :)
    A ankietkę wyślę ci dziś lub jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ostatniej wymianie bawiłam się znakomicie, więc i do tej się zgłaszam ☺ wieczorkiem podeślę resztę;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ostatniej wymianie bawiłam się znakomicie, więc i do tej się zgłaszam ☺ wieczorkiem podeślę resztę;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :) Ankietę wyślę w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! Ankietę wyślę za niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio brałam udział w "majowej wymiance" i dostałam tak piękną paczuszkę, że chciało mi się wyć ze szczęścia dlatego:
    ZGŁASZAM SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że organizujesz taką wymianę. Mam w zamiarze założyć bloga, ale raczej nie wyrobie się do 20 więc może wezmę udział w kolejnej edycji. Naprawdę świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń