NOWE KSIĄŻKI W MOJEJ BIBLIOTECZCE

Udostępnij ten post

Nie pokazywałam Wam nowych książek, co najmniej od kilku miesięcy. W 2016 roku na pewno nie. Dlatego dzisiaj macie możliwość oglądania tytułów, które do mnie trafiły od stycznia tego roku :)


1. "Zanim się pojawiłeś"-Jojo Moyes-interes życia, kupiona za 15 zł w okolicznym sklepie.

2. "Po prostu bądź"- Magdalena Witkiewicz- efekt wymiany, prezent od Martyny ^^

3. "Nieprzekraczalna granica"-Colleen Hoover- wygrana w konkursie u Agnieszki. W sumie szczęśliwym trafem, bo pierwsza zwyciężczyni się nie zgłosiła po odbiór nagrody, także mi przypadła nagroda niespodzianka ^^

4. "Piękny nieznajomy"- Christina Lauren- kupione na nieprzeczytane.pl

5. "Bez słów"- Mia Sheridan- j.w.

6. "Do wszystkich chłopców, których kochałam"- Jenny Han- TAK! Nareszcie moja- a to wszystko za sprawą wymiany z Martyną ^^

7. "Powrót do Darinhgam Hall"- Kathryn Taylor- kolejna wymiana, tym razem z Patrycją ;)

Ogólnie jestem zadowolona z każdej książki. W tym roku realizuję postanowienie " zmniejszenia ilości kupowanych książek, a czytania własnych". Idzie mi wyśmienicie- jak widać kupiłam tylko 3 tytuły. Kolejne 3 to efekt wymian, a jedna to wygrana w konkursie. Czuję się naprawdę bosko, gdy widzę, że jestem wytrwała :)

Wiem ile radości niesie ze sobą wymieniona książka, której dajecie nowe życie u kogoś innego, dlatego zaglądajcie do MartynyCynki czy chociażby do mnie.
Nie jestem maniaczką, ale uwielbiam wyszukiwać czyjeś listy książek do wymian i przekazywać je dalej :D



45 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Ciężko aż wybrać jeden najlepszy ;)

      Usuń
  2. ''Zanim się pojawiłeś'' też udało mi się złapać na okazji jakiś czas temu za 12 zł ;) ''Nieprzekraczalnej granicy'' zazdroszczę. To jedna książka Colleen Hoover, której mi brakuje, aby mieć już wszystkie książki autorki wydane w Polsce. ''Bez słów'' kocham dlatego muszę też mieć na półce, a ''Do wszystkich chłopców, których kochałam'' też chętnie bym przygarnęła, więc wypatruję jakieś promocje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Bez słów" nie podobało mi się AŻ tak jak bym tego oczekiwała, ale to nie zmienia faktu, że było naprawdę ciekawe ^^

      Usuń
  3. Świetny stosik! "Nieprzekraczalną granicę" sama ostatnio zyskałam na swoją półkę, za sprawą koszy tanich książek w Saturnie za 10zł ^^ Chętnie przeczytałabym także "Do wszystkich chłopców..".

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie. Że też w mojej okolicy nie ma Saturna :D

      Usuń
  4. "Zanim się pojawiłeś" - niesamowicie wzruszająca książka. Czytając ja płakałam jak głupia ;)
    W maju prawdopodobnie uda mi się przeczytać "Bez słów" - zapisałam się na Book Tour i już nie mogę się doczekać, kiedy książka do mnie dotrze :D
    Świetny stosik :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na końcówce musiałam przerywać co chwilę czytanie, bo przez łzy nic nie widziałam. :)

      Usuń
  5. Każda z tych książek ma w sobie to "coś". Niestety udało mi się przeczytać tylko "Pieknego nieznajomego", którego pochłonęłam. Nigdy nie czytałam powieści erotycznych, jednak ta seria jest naprawdę dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Piękny drań" jest super, wielokrotnie wracałam do ulubionych fragmentów, także mam nadzieję, na równie dobrą rozrywkę przy czytaniu kolejnych tomów ;D

      Usuń
  6. Grubaśne, przynajmniej przyjemność się z nimi szybko nie kończy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że są tak fajne, że pochłania się je momentalnie :P

      Usuń
  7. Ciężko tak nie kupować książek, zawsze kusi. :D
    Widzę praktycznie same romanse... Ja muszę se kupić "Ugly love", a tobie życzę miłego czytania. :)
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się człowiek do tego przyzwyczai, to nie jest tak źle :D Gorzej jak raz zrobi zakupy po długiej przerwie, a potem ciągle go kuszą kolejne :D

      Usuń
  8. Śliczny stosik! Czytałam z niego jedynie "Bez słów" oraz "Pięknego nieznajomego". Obie były świetne, chociaż "Bez słów" zabrakło tego czegoś. Liczyłam na to, że łzy będą mi lecieć i nie będę mogła się po niej pozbierać, a tu niczego takiego nie było :(
    Życzę miłej lektury i dziękuję za udostępnienie linku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Ja tak samo czuję się po skończeniu "Bez słów". Dobre, nawet bardzo, ale brakowało mi kilku głębszych emocji. Bo przesłanie jest niesamowite. Ależ proszę- to dla mnie przyjemność :D

      Usuń
  9. Czytałam i posiadam "Zanim się pojawiłeś"- zakupioną w Biedronce za 9.90 :) Ja również uwielbiam wymianki, zazwyczaj uskuteczniam je poprzez lubimyczytac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż to jeszcze lepszy interes zrobiłaś niż ja :D
      Wymianki są super, też wymieniam się na lc- chociaż chyba muszę zacząć się ograniczać ;)

      Usuń
  10. "Zanim się pojawiłeś" wolę w oryginalnej okładce ;) Tej z Finnickiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest świetna, ale moją uwielbiam za to, że jest w twardej oprawie <3

      Usuń
  11. Koniecznie muszę w końcu sięgnąć po jakąś książkę Hoover... Widzę, że "Zanim się pojawiłeś" jest cały czas na topie ;) Śliczny stos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba będzie na topie, przynajmniej do premiery filmu ;)

      Usuń
  12. Śliczny stosik :3 ,,Zanim się pojawiłeś" mam w planach zakupowych.,,Bez słów" planuję przeczytać,ale poczekam,aż pojawi się w bibliotece, gdyż nie zainteresowała mnie ona na tyle, abym chciała ją mieć.,,Do wszystkich chłopców, których kochałam" widziałam ostatnio w supermarkecie i zastanawiałam się czy nie kupić,ale ostatecznie zrezygnowałam, ponieważ staram się ograniczyć kupowanie, ale jak na razie z marnym rezultatem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja biblioteka niby kupuje nowości, ale prędzej bym chyba osiwiała niż dostała w swoje łapki "Bez słów" :D

      Usuń
  13. Ja jeszcze się do wymieniania nie przekonałam. Może kiedyś :) Stosik cudowny, w szczególności zazdroszczę "Zanim się pojawiłeś" (i to jeszcze w takiej cenie!) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wznowili i to jeszcze w tej pięknej okładce, spokojnie można kupować ;)

      Usuń
  14. Jakie świetne tytuły!

    Czytaj od razu Sheridan :D

    OdpowiedzUsuń
  15. "Zanim się pojawiłeś" widzę ostatnio dosłownie wszędzie xD aż zaczęłam się zastanawiać nad kupnem tej książki, mimo że na początku w ogóle mnie do niej nie ciągnęło. Pożyjemy, zobaczymy :D super stosik, miło, że udostępniłaś mój link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez film na pewno :D Ależ proszę- przyjemność po mojej stronie ;)

      Usuń
  16. Bardzo ładny stosik ^_^ Wymiany to świetny pomysł i z chęcią brałabym w nich udział, ale... ciężko mi się rozstać z moimi książkami xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przywiązuję się tylko do tych, które mi się podobały ;D Te, które były kiepskie, albo wiem że i tak do nich nie wrócę- wędrują na wymianę- ponoszę tylko koszty wysyłki, pozbywam się niechcianych książek, a zdobywam nowe. Po prostu drugie życie książki :D

      Usuń
  17. Wszystkie pięć od dołu czytałam i każda kocham równie mocno, nie potrafię wybrać faworyta.Te ksiażki są piękne i pełne emocji, czekam na Twoje opinie.:)
    Pozdrawiam Justyna z książko, miłości moja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że nie kazałam Wam wybierać żadnych faworytów :D

      Usuń
  18. "Zanim się pojawiłes" widziałam wielokrotnie w sklepie za takie sumy, ale wtedy jakoś nie mogłam się przekonać. Jak teraz chciałam ją mieć to musiałam zadowalic się kupnem w księgarni

    OdpowiedzUsuń
  19. Hah, też bym chciała w końcu zacząć czytać to, co mam na półce, ale ciągle te nowości mnie tak kuszą... ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to już nawet nie nowości, a wszystkie książki wydane kilka lub kilkanaście miesięcy temu ;D

      Usuń
  20. Ojejku, jak mnie tutaj dawno nie było! Wchodzę na bloga i - łał - jaki piękny wygląd! Jestem naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczona :)
    Co do książek, to widzę tutaj same ciekawe powieści :) Więc czekam na recenzje i życzę miłej lektury!

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję- bardzo się cieszę, że się podoba ;)

      Usuń
  21. Czy od góry, czy od dołu, mam co drugą książkę, jaka jest w Twoim stosie. :D "Zanim się pojawiłeś" i "Bez słów" są po prostu cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ależ się fajnie złożyło ;P Już nie mogę doczekać się filmowej wersji "Zanim się pojawiłeś" <3

      Usuń
  22. "Bez słów" to niesamowita lektura, wczoraj zakończyłam kolejną powieść tej autorki i również jestem pod wrażeniem ♥
    Bardzo zazdroszczę "Po prostu bądź" - do tej pory czytałam jedną książkę Pani Witkiewicz, ale była niesamowita ^^
    Pozdrawiam i przepraszam za długą nieobecność :/
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne powieści Mii Sheridan mam w planach- pewnie dość odległych, bo niczym je kupię, miną wieki- ale to dalej plany :D

      Usuń
  23. Piękny stosik! Uwielbiam oglądać nowe nabytki innych bloggerów :D

    OdpowiedzUsuń