LIEBSTER BLOG AWARD

Udostępnij ten post

Volusequat zaprosiła mnie do Liebster Blog Award i muszę przyznać, że totalnie uwiodła mnie swoimi pytaniami, dlatego z miłą chęcią odpowiadam na wszystkie ^^ Gotowi?

1. Gdybyś mogła/mógł zaprosić na kolację dowolną osobę. Kto to by był?
Po raz pierwszy w życiu jestem przekonana, że nie byłby to żaden książkowy bohater ( gwoli ścisłości- bohaterka też nie) . I myślę też, że to zaproszenie kogoś na kolację jest w strefie moich możliwości ;)


2. Czy chciałabyś/chciałbyś być sławny? W jaki sposób?
Nie. Nigdy nie chciałam być sławna i nigdy nie chcę być. Dla mnie popularność nie jest w żaden sposób atrakcyjna. Nie mam wielkich życiowych ambicji- pragnę być tylko szczęśliwa, a wiem, że popularność mi tego nie zapewni.



3. Jakby wyglądał Twój "idealny" dzień?
Wstałabym rano- jeszcze przed wszystkimi, by oglądać wschód słońca. Zrobiłabym sobie śniadanie, ale nie takie jak zawsze, na szybko. Moje śniadanie wyglądałoby tak jak te za zdjęciach w kolorowych magazynach, albo te, które pokazujecie na instagramie. Włączyłabym muzykę- cichą, moją ulubioną, niekoniecznie tę z radia. Poszłabym pobiegać, a potem wzięłabym długą kąpiel z bąbelkami. W ciągu reszty dnia najpewniej chciałabym zrealizować jak najwięcej postanowień z mojej listy "Rzeczy, które chciałabym zrobić przed śmiercią". Wieczorem z przyjemnością wybrałabym się na dobrą imprezę, w gronie znajomych, z tańcami i być może alkoholem. Bawiłabym się pierwszorzędnie i nie pozwoliłabym nikomu zepsuć mojego dobrego nastroju. Teraz pozostaje mi tylko żywić nadzieję, że taki dzień kiedyś nastąpi. A jeśli nie ma tego w planach- niech pozwoli mi rozpoznać inny "idealny dzień".



4. Co najbardziej doceniasz w przyjaźni?
Myślę, że to, że można sobie nawzajem powiedzieć wszystko, a ta druga osoba nie odejdzie z krzykiem. W przyjaźni chodzi o zaufanie do siebie nawzajem, o śmianie się z własnych potknięć o wyznaczanie celów i wspólne dążenie do ich spełnienia. Tak. Myślę, że to jest to.


5. Co jest Twoim najcenniejszym wspomnieniem?
Staram się w każdym dniu dostrzegać coś pozytywnego i zapisuję to na karteczkach, które potem umieszczam w moim "słoiku szczęścia". Najcenniejsze wspomnienia to dla mnie te, kiedy odważyłam się zrzucić z siebie maskę kontroli i pozwoliłam sobie na chwilę spontaniczności. A to nie zdarza się zbyt często. To naprawdę trudne.



6. Z czego jesteś najbardziej wdzięczna/wdzięczny w swoim życiu?
Jestem wdzięczna za całe moje życie. Za wszystkie moje porażki i sukcesy. Za to, że codziennie rano się budzę. Za to, że mam rodzinę i przyjaciół. Za to, że mam co jeść i w co się ubrać. Powodów do wdzięczności mam naprawdę wiele i byłabym głupia gdybym ich nie zauważała, nawet tych najbardziej prozaicznych. Nie chcę brzmieć jak trener od szczęścia- ale jeśli nie czujesz się wdzięczny, to może warto się jednak rozejrzeć?


7. Z jaką nową umiejętnością chciałbyś obudzić się jutro rano?
Jeśli chodzi o te całkowicie oderwane od rzeczywistości, to chciałabym posiadać umiejętność cofania czasu. Jeśli natomiast pytasz o te podstawowe- niesamowicie mocno prosiłabym o większą pewność siebie.


8. O czym najbardziej lubisz rozmawiać, na jakie tematy mogłabyś/mógłbyś rozmawiać godzinami?
Książki :D Książki dla mnie to temat rzeka- czasem lepiej nie zaczynać go w ogóle, jeśli się spieszysz, albo pytasz z grzeczności i wcale nie chcesz znać odpowiedzi.  Ale równie mocno mogę rozmawiać o muzyce, filmach, serialach, miejscach, które można zwiedzać.


9. Jakie są Twoje trzy największe marzenia?
Podaję trzy, które bardzo mocno pragnę spełnić, ale jest ich o wiele, wiele więcej !
*zwiedzić Berlin i Stany Zjednoczone
*znaleźć miłość jak te z ulubionych książek
*perfekcyjnie opanować język angielski i niemiecki


10. Czego nowego ostatnio się nauczyłaś/nauczyłeś?
 Czasem lepiej mieć nadzieję i nie być pewnym swego, niż boleśnie rozczarować się na swojej pewności.


11. Jakie książki/ filmy wywarły największy wpływ na Twoje życie?
Najbardziej cenię filmy, które wzbudzają emocje, albo uczą mnie czegoś nowego. Jeśli wyczerpująco chciałabym odpowiedzieć na to pytanie, musiałabym podzielić te filmy na kategorie. Ale jest wśród nich The Bucket List, który zainspirował mnie do stworzenia swojej prywatnej listy marzeń; disneyowskie animacje, które w sumie w dalszym ciągu oglądam z przyjemnością i za każdym razem dostrzegam coś nowego. Poza tym- każdy film, przy którym nie spoglądam co 5 minut na zegarek, ma wpływ na moje życie. Poświęcam mu mój wolny czas, oceniam, a potem nierzadko oglądam od nowa. Żyć nie umierać :) Jeśli są chętni by zobaczyć, jak oceniłam poszczególne tytuły- zapraszam na moje konto na filmweb.pl 

Na dzisiaj to byłoby tyle. Czeka na mnie jeszcze co najmniej jedna nominacja, ale wszystko w swoim czasie. U mnie te LBA są jak wino- im starsze tym lepsze :P



9 komentarzy :

  1. Wow to takie LBA trochę z prywatnymi pytaniami. Też bym mogła ciągle gadać o książkach a nie mam z kim. Najczęściej swojego chłopaka tym zadręczam. :D
    Pozdrawiam ♥ Lost in books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię odpowiadać na takie pytania, które wymagają trochę większego zaangażowania ;)

      Usuń
  2. Świetne pytania! Też nie chciałabym być nigdy sławna. To by było straszne! Też kocham gadać o książkach - mogę nawijać i nawijać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popularność nie jest dla mnie, nie potrafiłabym odnaleźć się w takim świecie ;))

      Usuń
  3. Również chciałabym znaleźć miłość jak z książki, a popularność najważniejsza nie jest, popieram! :)
    To LBA jest naprawdę fajne, napełniło mnie optymizmem i pokazało mi część twojej osobowości. Z przyjemnością zostanę na dłużej.
    Buziaki,
    StormWind :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie słowa <3

      Usuń
  4. Teraz jestem ciekawa kim jest ta tajemnicza osoba z pierwszego pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawość to pierwszy stopień do piekła ;D

      Usuń
  5. Też nie chciałabym być sławna ;x Nie. Dla mnie to zupełnie niepotrzebne i pewnie uprzykrza nieco życie :D W 2015 roku też robiłam słoik szczęścia :) świetna sprawa :D W tym roku jakoś przestałam, ale może w przyszłym znów do tego wrócę :D
    Trzymam kciuki za spełnienie marzeń <3

    OdpowiedzUsuń