PRZECZYTAJ & PODAJ DALEJ

Udostępnij ten post

Nie jest tajemnicą, że uwielbiam wymieniać się książkami, chyba zdecydowanie bardziej niż je kupować ;) Jestem organizatorką kilku wymian, brałam udział w kilku innych, a tytuł bibliotekarki już dawno uzyskałam. Co poradzę? Lubię książki z duszą, lubię ten dreszczyk, co ktoś dla mnie wybrał, albo ten- kiedy mogę spodziewać się listonosza. Dlatego z wielką przyjemnością dołączam się do akcji PRZECZYTAJ & PODAJ DALEJ.



Kilka słów, o co w ogóle chodzi w inicjatywie:
Jest to po prostu wielka wymiana książkowa, obejmująca wiele blogów naraz. Tytuły są jawne, wybierasz ten, który Cię interesuje i robisz zamianę. Więcej szczegółów pozwoliłam sobie skopiować z bloga jednej z organizatorek- Save The Magic Moments:

1. Akcja trwa od 1 do 22 kwietnia b.r.
2. Za wymianę książek pomiędzy uczestnikami akcji nie ponosimy odpowiedzialności.
3. KSIĄŻEK NIE SPRZEDAJEMY - Dopuszczamy jednak możliwość zakupu, gdy nie możecie nawzajem się wymienić, bo komuś nie podoba się nasz zbiór. Pierwszeństwo ma jednak WYMIENIAJĄCY, a sprzedaż dopuszczalna jest dopiero po upływie trwania akcji za symboliczną opłatą.
4. KAŻDY może wziąć udział w wymianie.
5. Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt wysyłki (Szczegóły ustalają zainteresowane osoby bezpośrednio między sobą).
6. Gdy tylko dostaniesz książkę, pochwal się swoim łupem! Wstawcie zdjęcie na Facebook. Otaguj je koniecznie #przeczytajipodajdalej wraz z oznaczeniem organizatorów czyli @save the magic moments oraz @blogbooksandbabies.
7. Baw się dobrze i ściągaj tu swoich znajomych. Niech nas będzie dużo! Niech będzie zabawa!
8. Chyba nie muszę pisać : bądź odpowiedzialny/a?? wyślij książkę! :)

Moje książki na wymianę miały mieć osobny post i w końcu się go doczekały! Nie do końca w takiej formie jaką planowałam, ale ta jest chyba jeszcze lepsza ;) Macie zdjęcia, przygotowałam opisy, książek nie chcę sprzedawać. Piszcie jeśli coś Was interesuje- nie wiem czy zabawa dopuszcza takie odstępstwo, ale za jedną Waszą czasem będę gotowa oddać kilka moich- trzeba pytać ;) 


ROMANSE, LITERATURA OBYCZAJOWA/KOBIECA


"Run, Mummy, Run"- wersja po angielsku, pieczątka szkoły językowej w środku, stan bardzo dobry
"W pogoni za rozumem"- stan bardzo dobry
"Pocałuj mnie, gdy zasnę"- stan bardzo dobry
"Zielony zakątek"- stan idealny
"Napisz do mnie"- stan idealny


 KRYMINAŁY


"Hamish Macbeth i śmierć plotkary"- stan bardzo dobry
"Śmierć w posiadłości Wentwaterów"- stan idealny
"Tajemnica ogrodu zimowego"- stan idealny
"Krew Illapa"- stan idealny


 FANTASTYKA


"Srebrna harmonijka"- stan idealny
"Wilcze oczy"- stan idealny
"Elyria"- stan dobry +


 RÓŻNE


"Spadek" x2- stan idealny
"Księżycowe zaklęcie"- stan bardzo dobry
"Dzikie stwory"- stan idealny
"Serce z kryształu"- stan bardzo dobry ( pieczątka w środku)
"Ala Makota"- stan dobry +
"W objęciach chłodu"- stan idealny
"Przez Ciebie"-stan idealny

Na życzenie mogę podesłać zdjęcie każdej książki- pytajcie, nie gryzę ;)

I wiecie co? Panie na poczcie znowu będą się na mnie dziwnie patrzeć, kiedy przybędę z paczkami do wysłania. Zupełnie tego nie rozumiem- przecież ja daję im pracę ;D

Zachęcam Was wszystkich do zabawy- to niepowtarzalna okazja, by poszukać książek, których pragnie się już od dawna. W zabawie bierze udział wiele blogów z różnych kategorii- ufam, że znajdziecie coś dla siebie. A przy okazji pozbędziecie się niechcianych już tytułów :) Przekazujmy informację dalej !

22 komentarze :

  1. Niestety nie będę mogła wziąć udziału w tym roku chcociaż bardzo bym chciała :) mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić!
    Ja też nie rozumiem tego dziwnego wzroku na poczcie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, a myślałam, że to tylko u mnie te Panie są takie przerażające :D

      Usuń
  2. Panie na poczcie to pikuś... wzrok listonosza, kiedy taszczy do mnie paczki- bezcenny :) Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój listonosz mnie lubi, akurat z tym nie ma problemu :) Panie natomiast wyglądają, jakby zaraz miały mnie zjeść :P

      Usuń
  3. Inicjatywa świetna, jednak zrezygnuję z udziału - może następnym razem ^^ Jeju, słyszałam chyba tylko o jednej książce z Twoich stosików do wymiany :o
    Ostatnio często dokonujesz zmian w szablonie :D - ten jest bardzo ładny *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te książki w większości nie są zbyt popularne-ale mimo wszystko szkoda by leżały zapomniane na półce, jeśli jest szansa, że komuś się spodobają ;)
      Często były zmiany, bo poszukiwałam czegoś co mnie usatysfakcjonuje, ale zawsze po kilku dniach miałam dość, dlatego powiedziałam sobie, że ta zmiana będzie konkretna. No i jest ;D Mi też się podoba- może jeszcze nie jest to to czego szukałam, ale liczę na to, że wytrzyma chociaż kilka miesięcy :D

      Usuń
  4. Z chęcią wzięłabym udział, ale jestem teraz zawalona nauką i niestety nie mogę się skusić :/ Ale życzę wszystkim wspaniałej zabawy :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest ;) Dziękuję i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Nowy wygląd O.O aż dziwnie się czuję, przywykłam do tamtego. Ale ślicznie. ^-^
    Ja niestety nie wezmę na razie udziału.
    Haha ja już z paniami z poczty jak się gdzieś na ulicy widzimy, czy w aut. to już się witam. :D Przyzwyczajenie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieustannie poszukuję zmiany, ale ten wygląd póki co mnie zadowala ;) Hahaha- wszędzie Ci znajomi :DD

      Usuń
  6. Weszłam na twojego bloga i tak pomyślałam ''kurde nie znam, gdzie ja weszłam''. Dopiero po chwili ogarnęłam, że masz nowy wygląd ;D Podoba mi się!
    Co do akcji, ja udziału nie wezmę. Niestety nie mam zbyt wiele książek na wymianę, no i jeszcze nigdy tego nie robiłam ;D Może innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znasz znasz :P Miło mi, że wygląd się podoba <3
    Zanim ja pierwszy raz się wymieniłam, też miałam obawy. Ale koniec końców to super sprawa, może kiedyś się sama o tym przekonasz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacna inicjatywa, wymiany są fajne ale jak uzaleźniają :) Nie można przestać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tam Pani na poczcie bardzo lubi :D jak przychodzę i mnie widzi to od razu idzie po paczki dla mnie :D a jak wysyłam to się pyta tylko, co to znów za książka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiemu człowiekowi to dobrze :D Na mnie patrzą jak na intruza :D

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł :D Chwilowo nie mogę wziąć udziału i to nie przez panie na poczcie, które złośliwie nie zostawiają mi awizo na paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresowały mnie Śmierć w posiadłości... i Tajemnica ogrodu...
    Zajrzyj do mnie, może coś znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic mnie nie zainteresowało :(

      Usuń
  12. Witaj :-) Interesują mnie: "Zielony zakątek", "Elyria". Zajrzyj, proszę do mnie, może znajdziesz coś ciekawego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nic mnie nie zainteresowało :)

      Usuń