Fotorelacja z Wymiany na Dzień Kobiet

Udostępnij ten post

Minął ponad miesiąc, odkąd zakończyła się piąta edycja wymiany, którą organizowałam- tym razem ta z okazji Dnia Kobiet. Tradycyjnie- zapraszam Was wszystkich na podsumowanie, czyli fotorelację wysłanych i otrzymanych paczek ^^

Prezent Gosi dla Dominiki


Prezent Mileny dla Kasi

Prezent Kasi dla Eweliny
Prezent Wioletty dla Ani

Prezent Ani dla Gosi


Tak naprawdę brakuje tutaj jeszcze dwóch zdjęć- Wiolu jakbyś chciała podesłać to co dostałaś od Eweliny, bądź Ewelina chciałaby pokazać co wysłała- byłoby super. Taką samą prośbę kieruję do Mileny albo Dominiki- nie jest to konieczne, ale myślę, że miło byłoby pooglądać zdjęcia Waszych paczek :)

Tak to wygląda. Mam nadzieję, że każda z Was jest zadowolona z paczki i że do następnych wymian także się zapiszecie ;) Ja to organizuję i trzymam rękę na pulsie, ale bez Was nie miałabym co robić, więc dzięki, że jesteście <3 

25 komentarzy :

  1. Kurczę, niestety nie zrobiłam chyba zdjęcia z paczuszki :/ http://ivka86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem jak najbardziej zadowolona z tej wymianki :D Wyszło na prawdę fantastycznie!
    O widzę, że zmieniłaś wygląd bloga :D Śliczny szablon <3
    Pozdrawiam!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ^^
      I dziękuję za miłe słowa- nawet ja jestem w miarę zadowolona :D

      Usuń
  3. Ale fajne zawartości! Legenda. Rebeliant <3 Kocham!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że świetnie wyszła ta wymianka! Trudno nie być zadowolonym z tak pięknie wypełnionych paczuszek! ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znak, żebyś dołączyła do nas przy najbliższej okazji ^^

      Usuń
  5. Tak właściwie to nie jestem Michalina XD Tylko Mitchelia, a prawdziwe imię Dominika ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Ateno! Przepraszam! Tak mi się właśnie wydawało, że coś jest nie tak, ale jak się coś robi w pośpiechu to tak bywa :D W mojej obronie dodam, że to nie pierwszy raz gdy strzeliłam gafę przy fotorelacji :D

      Usuń
    2. Hahaha rozumiem ^^
      Właściwie to było całkiem zabawne ;)

      Usuń
  6. Dominika jutro zrobię zdjęcie :) ale będzie bez słodkości bo dawno już ich nie ma :) chyba, że Ewelina ma gdzieś zdjęcie.
    Wymianka super i już z niecierpliwością czekam na kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie się cieszę ^^ Ewelina też nie ma zdjęć, ale nawet jakbyś ich nie podesłała nic by się nie stało- po prostu wiem, że ludzie lubią oglądać takie zestawienia ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. To głównie zasługa dziewczyn-uczestniczek ^^

      Usuń
  8. Z paczuchy jestem zadowolana. W szczególności z zakładki! A i czekam na kolejne wymianki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymianki są fajne :) nigdy nie wiadomo co nam się trafi i można poznać fajne osóbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ten moment, kiedy otwiera się paczkę <3

      Usuń
  10. Świetne prezenty, z pewnością obdarowani ucieszyli się przy ich rozpakowywaniu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wiadomości dziewczyn, wynika, że tak ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam wymiany książkowe i mam nadzieję, że uda mi się załapać na kolejną wymianę organizowaną przez Ciebie :D
    Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że nie tylko na grupie się bawisz w wymianki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim zaczęłam wymieniać się na grupie, organizowałam własne wymianki, bo w 2014 roku, na blogach mało kto o nich słyszał i nikt nie organizował. Więc postanowiłam, że jak chcę ją mieć, to muszę ją sobie zorganizować :D I tak jakoś poleciało ;)

      Usuń