Wyniki rozdawajki

Udostępnij ten post



Moi drodzy ! Jestem niesamowicie zaskoczona, że aż tylu z Was zechciało wziąć udział w mojej rozdawajce ^^ Jak już pisałam- książki nie były nowe ani popularne, a i tak było Was tutaj prawie 40 osób (!). Liczyłam na 10, nie więcej, a tu taka niespodzianka ^^ Przekonuje mnie to, by częściej robić takie typowe czyszczenie półek ;)



Ale do rzeczy: tym razem wypisałam Was wszystkich i skorzystałam ze strony losowe.pl, by za mnie wybrała szczęśliwy numerek.

Lista uczestników według kolejności zgłoszeń:

  1. WiktoriaCzytaRazemZWami
  2. Iza Batraniec
  3. Books World
  4. Silver Moon
  5. Gab riela
  6. Cynamonkatie books
  7. Ewa Kwiatkowska
  8. Lexiss MacKade
  9. Katarzyna Kat.
  10. mlenka
  11. Niko N.
  12. Dominika Pyza
  13. KittyAilla
  14. Żyć nie umierać
  15. Grace Holloway
  16. comique
  17. Pisane Myślami
  18. posredniczkaa
  19. Wiktoria S
  20. Karolina Klekowska
  21. wercix99
  22. Paula G
  23. Ania D.
  24. Nadia
  25. Pani Lecter
  26. Katrina
  27. Klaudia Malik
  28. Lekturia Blog
  29. Anonimowy
  30. Meffie Mac
  31. Finn ohyeah
  32. Klaudia M
  33. kanwuje czytam testuje
  34. Monika Wilczyńska
  35. Monika Łaznowska
  36. Agnieszka Borowska
  37. lili lala
  38. Anonimowy
Tą szczęściarą okazała się.:


posredniczkaa
która wybrała dla siebie "Sny".

GRATULUJĘ !

Zaraz wyślę do Ciebie maila, na adres do wysyłki czekam do poniedziałku :)

PS Nie było mnie tutaj przez prawie dwa tygodnie, lecz nie był to celowy urlop. Po prostu nie miałam wtedy dostępu do internetu. Pomijając oczywiście mój telefon, jednak nie oszukujmy się- nie napiszę recenzji na telefonie ;) Także przepraszam za brak odzewu, ale już wróciłam- przeczytałam przez ten czas trzy książki i to super książki, więc pusto nie będzie :)

12 komentarzy :