Podsumowanie miesiąca- luty 2016

Udostępnij ten post

Luty to miesiąc, który z reguły bardzo lubię. Opada cały ten bożonarodzeniowy i noworoczny szał, a do wielkanocnego jeszcze trochę brakuje. Taki przejściowy czas ;) Do lubienia ubiegłego miesiąca przyczynia się też fakt, że wtedy są ferie, a przynajmniej ja wtedy je miałam :D Jednak wszystko co dobre kiedyś się kończy- od wczoraj siedzę na lekcjach i pocieszam się faktem, że przynajmniej robię coś co mnie zajmuje :) W końcu ileż można się lenić?

W lutym zapisałam się do dwóch nowych Book Tourów, które ruszą dopiero za jakiś czas, ale już nie mogę się doczekać ! Tym bardziej, że obie są gorącymi premierami. Ktoś zgadnie o jakich tytułach mowa? ;)

W tym miesiącu wystartowała też nowa wymiana książkowa- chętnych nie było dużo, ale jak widzę powoli Wasze paczki, to strasznie mi miło. Bo nie trzeba dużego grona. Lepiej, jeśli jest Was mniej, a bawicie się rewelacyjnie ;) Osobiście nie brałam udziału w mojej edycji, ponieważ bawiłam się w inną wymianę. Winowajczyni, która popełniła dla mnie CUDOWNĄ paczuszkę to Martyna ( żebym tylko nie pomyliła adresu bloga ! ;)), a samą organizatorką była Daria- taka inicjatywa w grupie ;) Dzięki Martynie odbyłam też pierwszą w swoim życiu podróż do paczkomatu, o którym nawet nie miałam pojęcia, że znajduje się w moim mieście ! :D A co było w samej kopercie? Cudowne zakładki, herbatka, ramka na zdjęcia oraz książka oczywiście. I to nie byle jaka książka, bo "Po prostu bądź" Magdaleny Witkiewicz, które masa z Was polecała ! Pierwsza przygoda z autorką na 100 % będzie udana ^^ Dziękuję raz jeszcze :*



Książki:



  • "Przez Ciebie"- Emily Hainsworth
  • "Coś do ukrycia"- Cora Carmack
  • "Byliśmy łgarzami"- E.Lockhart
  • "Pocałuj mnie gdy zasnę"- Linda Howard
  • "Endgame"- James Frey & Nils Johnson-Shelton
  • "Serce z kryształu"- Frederic Lenoir
  • "Skrawki życia"- Debbie Macomber
  • "Dzikie stwory"- Dave Eggers
Postanowiłam, że od tego miesiąca nie bawię się w liczenie stron- grubość książek widać na zdjęciu, a dla mnie jest to dodatkowa robota, która nic do posta nie wnosi.  Jak też być może zauważyliście- nie udało mi się przeczytać "Wesela" Wyspiańskiego, które jednak zaczęłam i mam szczerą chęć dokończyć w marcu.

Filmy:
-Szatan z siódmej klasy
-Młodzi Tytani: Problem w Tokie
-Hotel Transylwania
-Hotel Transylwania 2
-Bal maturalny
-Randka z królową

Kurczę, nie spodziewałam się, że aż tyle się tego uzbiera, ale ogólnie jestem zadowolona. Każdy z tych filmów okazał się warty mojej uwagi, więc nie uważam czasu za stracony :)


Seriale:
Jestem na bieżąco z Teen Wolfem, chociaż takie tygodniowe czekanie na kolejny odcinek jest dla mnie nowe i czasem wykańcza :D Ale to co się dzieje- widzieliście najnowsze 40 minut szczęścia?? Nie wierzę w to co widzę.
Ponadto dzięki filmikowi Mai ,wkręciłam się w nowy serial, a w zasadzie bajkę na Disney Channel :D Mówię tu o Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Mówcie co chcecie, ale z Disneya się nie wyrasta. Ponadto ta bajka jest o wiele lepsza, od tych pseudoseriali, których teraz powstaje mnóstwo. Dodatkowo mają kiepskiego lektora i sztucznie grają :D A Miraculum jest cudowne ! No i piosenkę tytułową śpiewa nie kto inny jak Kuba Jurzyk- Accantus wszędzie :P Występuje jednak tylko w pełnej wersji- w tym urywku na potrzeby serialu go nie znajdziecie :) Osobiście polecam :D

Zdjęcie z mojego instagrama

Inne:
Podsumowanie stycznia
Zapisy do Książkowej Wymiany z okazji Dnia Kobiet
The Book Tag
Czwórka ulubionych wydawnictw
Losowanie par wymiankowych


Wyzwania:
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu- 17, 1 cm przeczytane, tak więc zostało mi jeszcze 136,9 cm :D
Wyzwanie biblioteczne- Tak jak wspominałam- staram się ograniczać książki z biblioteki, chociaż w tym miesiącu były 2.
ABC czytania-D,E,P,S zajęte :)

Plany:
Jako, że marzec to już nie ferie, więc i czasu mniej- postawiłam sobie za cel przeczytanie 4 książek. Taka liczba utrzymywała się mniej więcej od października, więc sądzę, że podołam. Jakie? Mam mały TBR, ale z reguły wiem, że jak go pokażę, to mnie to raczej zniechęca niż mobilizuje, więc go nie ujawniam ;)


Zajrzyjcie:
Krótkowzroczność chorobą na skalę światową?
Odwieczny problem: księgarnia czy biblioteka?


Zapowiedzi:
W marcu najbardziej czekam na "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno". To mój must have <3 O ile się nie mylę, premierę mają też dwie książki Mii Sheridan- ale to głównie "Bez słów" skupia całą moją uwagę- pamiętacie, że ten tytuł pojawił się w zestawieniu 10 książek, które chętnie ujrzałabym po polsku? :D

34 komentarze :

  1. Gratuluję wyników i życzę powodzenia w marcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyników. U mnie ostatnio jakoś więcej filmów i seriali obejrzanych niż książek przeczytanych. Może to i dobrze, bo jak taka wyposzczona rzucę się na książki to raz dwa nadrobię zaległości :) mnie teen wolf jakoś znudził, siadłam w połowie 2 sezonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak znudził Cię w drugim sezonie, to pewnie faktycznie nie jest dla Ciebie ;)

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluję wspaniałego wyniku!! U mnie cały miesiąc to jedna wielka porażka, ale pocieszam się, że to nie koniec ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają lepsze i gorsze miesiące ;))

      Usuń
  4. Moja paczka pójdzie jutro :) dziś zdobyłam ostatnią część mojej paczuchy :) chciałabym powrócić do momentu kiedy tez czekałam 4 książki :0 teraz nawet jedna ksiązka to wyczyn ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czyta się dla przyjemności, nie wyników- i w sumie lepsza jedna, czy kilka stron- niż nie czytanie w ogóle :P

      Usuń
  5. Fajne podsumowanie :) Endgame muszę sobie w końcu sprawić

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik! Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudny wynik! U mnie było 5 książek, ale nie miałam żadnego weekendu wolnego, więc jest to i tak niezły wyczyn ;) Muszę się wreszcie zabrać za "Endgame" i "Serce z kryształu" bo się kurzy na półce ;)
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Endgame" jest CUDOWNE <3 "Serce z kryształu" to natomiast baśń, która mimo, że miała morał i w ogóle, to nie do końca sprostała moim oczekiwaniom. Ale poświęciłam jej nieco ponad godzinę, nie żałuję :P

      Usuń
  8. Kobieto ale ci się tego uzbierało. Się dzieje w tym lutym. :D
    Czytałam tylko "Byliśmy łgarzami". :c
    Ja za każdym razem chce zrobić podsumowanie stron i tak nigdy nie robię w końcu, po co to w ogóle, liczą się książki, a nie jakieś strony. :D
    No życzę by następny miesiąc był równie owocny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też doszłam do wniosku, że liczenie stron jest zbyteczne ;D

      Usuń
  9. Doskonały wynik gratuluję! Powodzenia w nowym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chce przeczytać "Chłopak, który..." jestem ciekawa czy mi się spodoba :D
    Życzę Ci dobrych wyników w marcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinie jak dotąd nie są zbyt pochlebne, ale gotowa jestem zaryzykować :)

      Usuń
  11. Bardzo dobry wynik! gratuluję.
    Z Twojego stosu czytałam tylko Endgame i coś do ukrycia. Bardzo mi się podobały, choć to dwa skrajnie różne gatunki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ale "Endgame" jest cudowne :)

      Usuń
  12. Imponujący wynik!
    Co do seriali to obejrzałam jeden odcinek Miraculum: Biedronka i Czarny Kot i był świetny, z pewnością obejrzę kolejne :D
    Zaczytanego marca!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ! Ktoś wreszcie poruszył temat Miraculum <3 Nie zawiedziesz się :))

      Usuń
  13. gratuluje! Powodzenia z "Weselem", czytając miałam wrażenie, że przerzuciłam się na obcy język:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to niezrozumiały bełkot wstawionych gości :PP

      Usuń
  14. Tyle książek, filmów <3 Niestety poza Szatanem z Siódmej klasy nie znam żadnego z wymienionych. Za Teen Wolf planuję zabrać się w wakacje pomaturalne. ;) U mnie z serialami jest ciężej, za dużo ich oglądam. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed maturą faktycznie lepiej nie oglądać- wciągnie :P

      Usuń
  15. ''Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno'' to i moje must have ;D Ten opis mną zawładnął ;). Świetny wynik! ''Coś do ukrycia'' przeczytałam dwa dni temu, reszty nie miałam okazji poznać, ale ''Byliśmy łgarzami'' mam w planach kiedyś przeczytać, chcę się przekonać czy mi się spodoba, czy raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Byliśmy łgarzami" można kochać, albo nienawidzić :P

      Usuń
  16. Wow, świetny wynik! Życzę by w marcu było podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń