Przysłowiowa Para Book Tag

Udostępnij ten post

Kochana Limonette nominowała mnie do TAG'u, który sama wymyśliła, i który jak najlepiej nadawałby się na Dzień Zakochanych. Jednakże szczęśliwi czasu nie liczą- nie udało mi się wyrobić w czasie, dlatego prezentuję Wam go dzisiaj. :)

♥♥♥♥


Stara miłość nie rdzewieje
Para, która po jakimś czasie do siebie powróciła.

Wiele par mogłabym dopasować do tej kategorii, dużo z nich jednak mogłoby okazać się spoilerem. Dlatego wybieram Blaire i Rusha z "O krok za daleko" i reszty. Ta para przeżyła wzloty i upadki, ale koniec końców ciągle się kochają. 

♥♥♥♥
Gdy masz miłość w sercu, stawaj na kobiercu
Para, która zdecydowała się na małżeństwo.

Wszystkie typy, które przychodzą mi na myśl są spoilerami :D A tego nie chcemy, więc nie napiszę nic :)

♥♥♥♥
 Kto się czubi ten się lubi
 Para, w której relacji pełno jest docinek i żartów z drugiej połówki. (oczywiście tych pozytywnych ;))

Elyas i Emely ! Nie byłabym sobą, gdybym ich tutaj nie wymieniła ;) Najbardziej sarkastyczni bohaterowie ever ! Ale przez to też jedni z ulubionych ^^


"- A dokąd on się znowu wybiera?

-Elyaaas!Emely pyta, dokąd idziesz?- zawołała Alex
- By zaspokoić twoją ciekawość, króliczku, powiem ze idę tylko po mleko. Mogę?
Arogancki,głupi,bucowaty,bezczelny....
-Jak dla mnie możesz sobie kupić nawet krowę - wysyczałam
- Zastanawiałem się nad tym,ale to niepraktyczne."


♥♥♥♥

 Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta
 Para,a... a właściwie to typowy trójkącik miłosny.

Ostatnio czytam książki, w których o dziwo nie występuje żaden rażący w oczy trójkąt, ale kiedyś było tego więcej.Na przykład taki:  Maxon- Ami- Aspen. To z "Rywalek" ;) Jeden z najbardziej irytujących trójkątów ever ! ( #team Maxon )

♥♥♥♥

 Przyjaciół poznaje się w biedzie
Para, która wzajemnie się wspiera, niejednokrotnie sobie pomagała.

Will i Lake z "Pułapki uczuć". Tę parę dotknęło tyle nieszczęść i tragedii, ale wiernie trwają przy sobie i pomagają w ciężkich chwilach. A przede wszystkim, bardzo się kochają.

♥♥♥♥

Co w kobiecym sercu na dnie, to i diabeł nie odgadnie
 Bohater/bohaterka, który/a nie potrafił(a) zdecydować się na jednego adoratora.

Allie z "Wybranych". Do tej pory nie wiem jak zakończyła się odwieczna walka rozumu i serca, i którego chłopaka wybrała, ponieważ czwarty tom jeszcze przede mną- ale cichutko liczę na to, że to będzie mój faworyt ! <3 [ bez spoilerów proszę ]

♥♥♥♥

 Nie ma miłości bez zazdrości
Para, w której przynajmniej jedna ze stron ciągle była zazdrosna o drugą połówkę.

Dość często to Adam był zazdrosny o Lori w "Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe", więc pozwólcie, że to ich wytypuję do kategorii, bo ta zazdrość chwilami była wręcz obsesyjna ;)

♥♥♥♥

Nie można dwom panom służyć
 Para, w którym jedna ze stron zdradza drugą bądź zachowuje się wobec niej nie w porządku.

Jedynymi osobami, które przychodzą mi do głowy są Hunter i Sydney z "Maybe someday". Nie jest to co prawda ten właściwy związek jaki mamy szansę poznać, ale to od niego wszystko się zaczyna.

♥♥♥♥

 Przyjaciela szukaj blisko, wroga daleko
 Para, która długo była dobrymi przyjaciółmi.

Henry i Taylor z "Lata drugiej szansy". Co prawda byli przyjaciółmi, potem stracili kontakt na kilka lat, ale mimo wszystko udało im się odbudować swoją relację. Z trudem i przeciwnościami losu, ale jednak.
♥♥♥♥

Co komu pisane, to go nie minie
 Osoby, które prosiłabym o przekazywanie miłości dalej! (tzw. nominacje :D).

Gosia- ostatnio nie nominowałam Cię do żadnego TAG-u ! Wybacz mi to haniebne zapomnienie i przyjmij mą dzisiejszą nominację :D
♥♥♥♥



21 komentarzy :

  1. Dawno mnie tu nie było. Idealnie dobrane pary! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O nienienienienie! Tylko nie Allie, kiedy widzę imię tej niezdecydowanej dziewuszki, to aż mnie głowa boli! XD
    Już pół roku sięgam po Niezłomnych i nadal nie jestem psychicznie na to nastawiona :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w tym momencie zapragnęłam poznać czwartą część, coś mnie kusi i kusi ;D

      Usuń
  3. Zauważyłam błąd. Powinien być Maxon, a nie Maven ;)
    I zgadzam się, co do Allie. Według mnie to było bardzo irytujące, że przerzucała się z jednego chłopaka na drugiego zależnie do tego, jaki miała nastrój :/

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poprawę :D Ostatnio coś mnie ciągnie do "Szklanego tronu", stąd Maven :D

      Usuń
  4. Świetny tag :)
    Ja przez to niezdecydowanie bohaterki w "Wybranych" nie byłam w stanie przebrnąć przez całą serię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za bardzo lubię autorkę, żeby z niej rezygnować :P I teraz będę czytać trzeci tom, a tam podobno już ma się rozstrzygnąć odwieczny dylemat ;)

      Usuń
  5. Kurczę! kompletnie tego tagu nie kojarzę, ale strasznie mi się podoba :D
    Zgodzę się z Tobą... trójkąt w "Rywalkach" był okropny, lecz i tak było wiadomo kogo wybierze główna bohaterka :D #teamMaxon
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest dość nowy ;)
      No jasne, że #teamMaxon :D Tutaj nie ma innej możliwości :P

      Usuń
  6. Tag jest bardzo ciekawy i żałuję, że nie znam bohaterów, którzy w nim występują. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym tagiem przypomniałaś mi wiele książek, które kiedyś czytałam, może kiedyś do nich wrócę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu :)

      Usuń
  8. Ja unikam trójkącików jak ognia. Zwykle, niestety, stawiam na tego, który ostatecznie zostaje olany przez bohaterkę (co nie kończy się oczywiście dobrze dla mojego serca).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie- nie chcę krakać ani zapeszać, ale zazwyczaj uwielbiam tego, którego wybiera główna bohaterka ;))

      Usuń
  9. Napisałam :) zapraszam :) http://literackafantazja.blogspot.com/2016/03/przysowiowa-para-book-tag-1.html dzięki za nominejszyn :)

    OdpowiedzUsuń