Losowanie par wymiankowych

Udostępnij ten post



Wczoraj skończyły się zapisy do Książkowej Wymiany na Dzień Kobiet, a więc dzisiaj zapraszam Was na poznanie kto z kim się wymienia.


Po raz kolejny jest nieparzysta liczba osób, więc dalej korzystamy z wężyka. Tym razem jednak nie bawiłam się w losowanie, tylko połączyłam Was w takiej kolejności w jakiej dostałam maila. A więc wężyk wygląda tak:


Mitchelia ---- Lenka PN ---- Katherine Parker ---- Ivka ---- mlenka ---- Ania D. ---- oxfordka


Czytamy to tak: Mitchelia wysyła prezent Lence, Lenka Katherine, Katherine Ivce i tak dalej. Na końcu Oxfordka wysyła paczkę Mitchelii. W razie jakichkolwiek niejasności pytajcie- a zresztą i tak dostaniecie maile ;))

Co do maili- wyślę je dzisiaj późno w nocy, albo w ciągu jutrzejszego dnia- zależy od tego jak mi się będzie chciało :D I Gosia- nie przejmuj się- napisz go na spokojnie, masz jeszcze czas:)

Cóż, to by było chyba na tyle- mam nadzieję, że znacie podstawowe zasady praz, że otrzymane książki sprawią Wam radość ^^ 


8 komentarzy :

  1. Okey, okey, więc czekam na maila ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mail na prawdę się pojawi!!! dopiero piszę zgłoszenie, bardzo przepraszam, że z takim opóźnieniem ale miałam dziś ważny egzamin i nie byłam w stanie myśleć o niczym innym./ ZABIERAM SIĘ DO ROBOTY!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Gosia ja rozumiem- sama też taki egzamin przechodziłam :) Opublikowałam listę już teraz, żeby mieć w miarę wolny wieczór :)

      Usuń
  2. Nie wiem czego, ale tak sobie pomyślałam, że chciałabym wylosować koleżankę Katherine :) oczywiście z każdej z Was bym się bardzo bardzo cieszyła, ale jakoś tak mi pierwsza myśl do głowy przyszła. Jak widać czasami i mi się uda strzelić :) Koleżanko - zbieram się na poszukiwania dla Ciebie - stay tuned :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak w ostatniej wymiance, że to o kim pomyślałam, tę osobę miałam :)

      Usuń
    2. Hahaha oj dziewczyny- jakieś jasnowidzki żyją na moim blogu :DD

      Usuń
    3. uaktywniają się nam umiejętności jasnowidzenia na Twoim blogu :D

      Usuń