Podsumowanie miesiąca- grudzień 2015

Udostępnij ten post

Siedzę przed pustym, białym arkuszem i nie mam pojęcia co napisać. Podsumowania miesiąca to taki dział na blogu, gdzie ZAWSZE mam dużo do powiedzenia. Ale chyba jednak nie dzisiaj.

Grudzień przeleciał mi niczym z bicza strzelił. Dni w kalendarzu zmieniały się jak w kalejdoskopie, a ja nie robiłam praktycznie nic by to zmienić. Najgorsze jest to, że każdy z tych dni był praktycznie taki sam. Wstać, wyjść do szkoły, wrócić ze szkoły, uczyć się popołudniami. Często wskoczył jakiś film, jakiś serial, może książka. Była to rutyna. Co gorsze- uświadomiłam sobie, że robię tak już od dawna.
Nie chcę tutaj po raz kolejny pisać, o tym, że za dwa tygodnie piszę egzaminy zawodowe i kompletnie tego nie czuję. W końcu po coś poszłam do tego technikum prawda? Nie chcę narzekać, ani się bulwersować. Po prostu chcę to już mieć za sobą.

Moim największym osiągnięciem grudnia, zdecydowanie było zdanie prawa jazdy, o czym już wiecie, bo niejednokrotnie się tym chwaliłam ;) Ale dobrymi wiadomościami warto się dzielić ;) Jednego jestem pewna: nawet siłą nikt nie zaciągnie mnie już do WORD'u. Nigdy. Takiego stresu nie miałam jeszcze przed żadnym egzaminem.

W ubiegłym miesiącu przywędrowały do mnie dwie książki z Book Tour'ów. Pierwsza już przeczytana i moja opinia wisi na blogu, a mówię tu o "Pladze samobójców". Druga natomiast dotarła do mnie wczoraj... ale na razie nic nie powiem na jej temat :)


Jeśli chodzi o mój czytelniczy grudzień, to przedstawiał się on następująco:





  • "Misja Ivy"- Amy Engel ( 309 str.)
  • "Lato drugiej szansy"- Morgan Matson ( 413 str.)
  • "Plaga samobójców"- Suzanne Young ( 455 str.)
  • "Podaruj mi miłość"- Stephanie Perkins i inni ( 427 str.)
  • "Origin"- Jennifer L. Armentrout (455 str.)
Razem stron: 2059
Dziennie około: około 66 stron

Filmy:
- Rio
- Listy do M. 2
- Mój chłopak się żeni
- Strażnicy marzeń
- Wymarzony luzer
- Wyznania zakupoholiczki
- Barbie: Rockowa księżniczka

Naprawdę nie sądziłam, że aż tyle się tego uzbiera. Jakby nie patrząc, widziałam więcej filmów niż przeczytałam książek.

Seriale:
Patrzę na podsumowanie listopada i widzę, że pisałam tam o zaczęciu trzeciego sezonu Teen Wolfa. Z tym, że w chwili obecnej mam skończony trzeci sezon i zastanawiam się tylko "kiedy"? Kiedy ja go skończyłam? Tym bardziej, że zaczęłam oglądać nowy serial, a tak naprawdę robię jego reaktywację. Kiedy ja się pytam?

Inne:
Podsumowanie listopada
Weekend z Gorzką Czekoladą
Stos
Courtship Book Tag
Wymiana u Królowej Moli
Liebster Blog Award
Konkurs z zakładkami
Christmas Tag
Let It Snow Book Tag


Wyzwania:
Wyzwanie biblioteczne- W grudniu nie przeczytałam nic co pochodziło by z biblioteki. Zaczęłam w sumie "Zbrodnię i karę", ale jednak nie udało mi tego skończyć.
Kiedyś przeczytam- Zostały mi dwa tytuły do sfinalizowania wyzwania, ale zdecydowałam się go nie kończyć, ponieważ kompletnie nie miałam ochoty na żaden z nich.
10 książek na 10 miesięcy roku szkolnego- Coś czuję, że tegoroczne wyzwanie okaże się katastrofalną porażką.


Plany:
Na styczeń nie planuję niczego konkretnego. Jedna książka z BT, coś z mojej półki. Co? To się dopiero okaże :)

Zajrzyjcie:
Wiktoria organizuje wyzwanie, które w ogóle nie dotyczy książek, ale jak je widzę, to aż chce mi się uśmiechać :) Zapraszam: http://czytac-nie-czytac.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-nieczytelnicze-na-rok-2016.html


WYNIKI KONKURSU Z ZAKŁADKAMI


Jak już kilka godzin wcześniej informowałam na instagramie, zakładki wygrywa:

 Books World




Filmik z losowania znajduje się na instagramie- czytelnia_dominiki , chętni mogą go w każdej chwili zobaczyć :)


To by było na tyle. Podsumowałam grudzień, świetnie skończyłam 2015 rok, mam nadzieję na niesamowity 2016. Czego chcieć więcej ? :)




20 komentarzy :

  1. U mnie podobnie. Grudzień jak szybko przyszedł, tak szybko odszedł...
    Bardzo dobry wynik! A w 2016 życzę Ci jeszcze więcej przeczytanych książek na swoim koncie, które będą tak dobre jak "Na krawędzi nigdy" lub seria LUX :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdanego prawa jazdy! Widzę same interesujące tytuły, wśród tych, które czytałaś, przede wszystkim "Plaga samobójców" oraz "Lato drugiej szansy" chciałabym przeczytać, a ten drugi tytuł czeka nawet na półce ;)
    Jak podobała Ci się druga część "Listów do M."? Pierwszą wręcz uwielbiam i jestem ciekawa jak wypadła druga ;)
    Udanego stycznia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      "Lato drugiej szansy" jest cudowne, więc zabierz się za nie jak najszybciej, żeby wiedzieć o czym mówię ^^
      Druga część Listów bardzo mi się podobała, chociaż liczyłam na więcej Kostka i reszty ferajny, bo ich kocham <3 Podobała mi się też ścieżka dźwiękowa, tylko może niektóre piosenki leciały w nieodpowiednich momentach :) No i płakałam kilka razy, ale to może dlatego, że ogólnie łatwo się wzruszam :D Polecam.

      Usuń
  3. Też czytałam "Plagę" w ramach book tour. :) Gratuluje wyników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, piękny masz ten grudniowy wynik :)
    Wszystkiego dobrego i książkowego w nowym roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby 5 tytułów, ale z każdego jestem bardzo zadowolona ^^

      Usuń
  5. Dobry wynik, nie powiem. Mi w grudniu udało się przeczytać tylko jedną książkę, ale za to jaką! "Oddam ci słońce" jest tak cudowną lekturą <3 Z chęcią podkradłabym ci "Plagę..."! Zaszalałaś z tymi filmami! Buziaki, Idalia ;**
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Oddam ci słońce" faktycznie jest bardzo fajne ^^ A z filmami tak jakoś wyszło- dopóki nie zrobiłam podsumowania nawet nie wiedziałam, że tyle się tego nazbierało ;)

      Usuń
  6. Witaj, wiem co czułaś w WORDZIE bo moja przyjaciółka właśnie zdaje i ciągle jęczy mi jaki to stres itp. A już będzie 3 raz zdawać.
    Spokojnie moje życie to podobna rutyna, czasem tylko coś ciekawego wskoczy.
    Oczywiście czytałam "Podaruj mi miłość" i "Plagę samobójców" i obie książki były takie sobie. Chociaż chętnie porwałabym ci "Misję Ivy".
    Też lubię tą barbie. :D
    I ogromnie się cieszę, że wygrałam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za przyjaciółkę, wiem co ona czuje :)
      Barbie jest niby bajką dla dzieci, a ja mimo wszystko ją lubię :D

      Usuń
  7. oo gratuluję zdania prawo jazdy :3
    fajne książki czytasz, "Origin" wydaje się fajne :D
    gratuluję zwyciężczyni zakładek :3
    Szczęśliwego Nowego Roku !
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe tytuły. A co do stresu to był koszmar. Ale też dałyśmy i Tobie z całego serca gratulujemy ! :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też grudzień minął bardzo szybko i dosyć... schematycznie. Chociaż zdarzyło się kilka ciekawych wypadów, ale nie zdołały one stłumić monotonności każdego dnia.
    Zazdroszczę tych książek, bardzo chciałabym przeczytać wszystkie :)
    No i gratuluję wyniku oraz zdania prawka. Oby egzaminy poszły jak po maśle.

    "Wyznania zakupoholiczki" i "Strażnicy marzeń" - moje dwa ulubione filmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby styczeń upłynął w lepszej atmosferze :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  10. Świetny wynik! Gratuluję i życzę jeszcze bardziej udanego stycznia :)Grudzień bardzo szybko mi uciekł z resztą ostatnio strasznie szybko mi płynie czas i przerażające jest to :(A zapomniałam Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku kochana :*

    OdpowiedzUsuń