Weekend z Gorzką Czekoladą

Udostępnij ten post

Już w najbliższy weekend 5-6 grudnia, Wydawnictwo Media Rodzina przygotowało dla swoich czytelników specjalną promocję. Wszystkie książki z serii Gorzka Czekolada kupicie do 50 % taniej, a co więcej- wysyłka również jest darmowa ! Korzystać nie marudzić, tym bardziej, że od siebie mogę polecić Wam "Ostatnie lato w Nebrasce" właśnie z tej serii ( moja opinia-tutaj ).


Pamiętajcie, że promocja trwa jedynie przez dwa dni, a obejmuje naprawdę mnóstwo ciekawych tytułów :)
Więcej informacji znajdziecie tutaj: 

8 komentarzy :

  1. Może skuszę się na "Służące" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, mnie też by interesowały "Służące" :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jutro zerknę, może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się zdecyduje na Służące, ale raczej nie bo teraz przed świętami mało funduszy zostało :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również interesują Służące, reszta raczej nie.
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Same ciekawe rabaty, teraz przed świętami i mikołajkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam promocje! ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że któraś z Was skusi się na "Służące", bo widzę duże zainteresowanie tym tytułem ;)

    OdpowiedzUsuń