TYDZIEŃ LEKKO ŚWIĄTECZNY #5- LET IT SNOW BOOK TAG

Udostępnij ten post

Oliwia z Zaczytanej Blondynki rzuciła mi wyzwanie wykonania iście świątecznego TAG'u, który ujął mnie od pierwszego pytania. Gotowi na przebrnięcie przez moje odpowiedzi? ^^

1. Jaka książka wprowadza Cię w świąteczny nastrój?
Nie mam jednej książki, która ma mnie w ten nastrój wprowadzić. W tamtym roku stawiałam raczej na filmy, a w tym zaczynam przygodę z "Podaruj mi miłość". Mi wystarczy jedynie śnieg, którego jak na złość nie ma ;(

2. Na zewnątrz panuje zamieć śnieżna, a ciebie zasypało. Z którym bohaterem/bohaterką chciałbyś/chciałabyś utknąć w środku?

Chętnie posiedziałabym tam z Wes'em z "Utraty". Nieustannie zadziwia mnie swoim nastawieniem do życia, wnosi pozytywną energię i krytykuje, kiedy potrzeba. Nie pozwolił by mi na przejmowanie się jakąś tam zamiecią śnieżną ;)

3. Toczysz bitwę na śnieżki. W którego bohatera/bohaterkę o zimnym sercu rzuciłbyś/rzuciłabyś na początku?
Callie Westfall. Jako, że jestem "świeżo" po skończeniu "Misji Ivy", muszę uwolnić swoją złość na tę bohaterkę. Może jakby dostała zimną śnieżką, to by ją otrzeźwiło?

4. Z którą rodziną chciałbyś/chciałabyś spędzić święta?
Nie mogę uwierzyć, że "Lato koloru wiśni" i "Zima koloru turkusu" pojawiają się tylko jeden raz w tym TAG'u, ale ważne, że w ogóle są ! Kto by nie chciał spędzić tego czasu z rodziną Winter i Schwarz? <3

5. Kogo chciałbyś/chciałabyś pocałować pod jemiołą?

Nie mogłabym całować moich ulubionych bohaterów nie narażając się na złość "tych drugich", ale Camryn wybacz ! Andrew to mój ideał faceta i jak dotąd ma dużą konkurencję, ale nikt go nie przebił ;)

6. Który bohater/bohaterka był/była na liście Niegrzecznych, ale udało mu/jej się przedostać na listę Grzecznych?
Nad tym pytaniem spędziłam najwięcej czasu, ponieważ na początku nikt taki nie przychodził mi do głowy. W drugą stronę- owszem ile tu miałam przypadków ! Ale z Niegrzecznego zrobić Grzecznego? W końcu przypomniałam sobie, że od początku nie darzyłam Scotta ( saga Szeptem) zbyt wielką sympatią. Momentami najchętniej wrzuciłabym go do wody i utopiła. Ale z biegiem czasu zasłużył sobie na mój szacunek.

7. Jesteś SAM/SAMA W DOMU, kiedy dwóch włamywaczy przychodzi do twojego domu. Z którym bohaterem/bohaterką chciałbyś/chciałabyś stawić im czoło?
Daemon Black ! Porzucał by swoim jestestwem i wspaniałością...a włamywacze uciekali by w popłochu ! Tylko kurz by po nich został :D

8. Na Polsacie trwa maraton filmów świątecznych. Która książka ma najbardziej kiepską okładkę?
Bardzo, ale to bardzo nie podoba mi się to co zrobili z okładka "Pięknej katastrofy". A raczej z jej drugim wydaniem i drugą częścią. Pierwotna wersja, którą czytałam, ta z uwięzionym motylem była po prostu cudowna. I chociaż treść mnie nie usatysfakcjonowała, to przynajmniej oprawą graficzną mogłam się zachwycać. Teraz nie widzę nic fajnego w tych nowych, niebieskich wersjach.


9. Przekaż dalej świąteczną miłość, kogo tagujesz?
Gosię
Anię




2 komentarze :

  1. Ta też właśnie kończę "Podaruj mi miłość" zostało mi jedno opowiadanie. Ale szczerze, nie mogę się doczekać kiedy skończę, bo już od połowy zaczęła mnie nudzić, a czeka na mnie tyle fajnych książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się nie dziwię, że w 5 znalazł się Andrew :D No i Deamon! Mnie również nie zbyt spodobał się pomysł nowych wydań "Pięknej katastrofy".
    Tak w ogóle to zauważyłam, że zostałam nominowana. Dziękuję pięknie, ale coś mi się wydaje, że odpowiedzi mogą być podobne :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń