TYDZIEŃ LEKKO ŚWIĄTECZNY #4- Christmas Tag

Udostępnij ten post

W czwarty dzień Tygodnia Lekko Świątecznego przedstawiam Wam Christmas Tag, do którego sama siebie nominowałam ;) To pierwsza taka świąteczna zabawa, która nie ma związku z książkami na którą natrafiłam, a ja właśnie tego poszukiwałam... ponieważ TAG na temat książek jeszcze się pojawi ;)

1. Wolisz w Święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać?
Zdecydowanie coś eleganckiego. W Święta nie toleruję spodni- tylko spódnice i sukienki ;)


2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był? 
Nie potrafiłabym wybrać jednej osoby, do której powędrował by prezent.


3. Prezenty otwierasz rano czy wieczorem w Wigilię?
Taka ciekawostka- u mnie nie robimy sobie prezentów na Gwiazdkę, jedynie 6 grudnia. Zazdroszczę wszystkim , którzy mają jednak tą piękną tradycję :)


4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika?
Nie, za to co roku piekę pierniki.


5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Cóż, zazwyczaj czytam, albo biorę się za układanie nowych wzorów puzzli ( bo do tego trzeba mieć miejsce i czas ;)).  Ale ta przerwa upłynie mi jednak pod znakiem nauki do egzaminu zawodowego, który mam w styczniu. Chociaż nie oszukujmy się- i tak coś przeczytam ;)


6. Ulubiona świąteczna potrawa?
Ogólnie jestem strasznie wybredna jeśli chodzi o kwestie żywieniowe, ale w Wigilię są trzy takie rzeczy, któe wielbię. Ryby, kompot z suszonych owoców i kluski z makiem. Nie wiem czy to ostatnie ma jakąś specjalną nazwę, jeśli tak to możecie mnie oświecić ;)


7. Twój ulubiony film świąteczny?
Holiday z Kate Winslet i Cameron Diaz :)


8. Makowiec czy sernik?
Makowiec, sernik i pierniki !


9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana?
Żeby to tylko raz ;)


10. Wolisz Wigilię, czy pierwszy dzień Świąt?
Pierwszy Dzień Świąt. Wigilia to dla mnie przede wszystkim kolacja, za to dzień później jest o wiele bardziej rodzinnie :)


11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe?
Kolorowe zdecydowanie :)



8 komentarzy :

  1. Kluski z makiem to z tego co wiem makiełki :) "Holiday" nigdy nie oglądałam, ale moim ulubionym filmem świątecznym są zdecydowanie "Listy do M." :) Również wolę Pierwszy Dzień Świąt, bo wszyscy mają więcej czasu, a w Wigilię, do kolacji trwa świąteczna krzątanina:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kluski z makiem <33 My również robiłyśmy ten tag i mega się bawiłyśmy! Wesołych świąt życzą Idalia, Melania i Arystea z Koła Anonimowych Książholiczek <33

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! :)
    Wesołych Świąt! **

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem uzależniona od ciasta drożdżowego oraz murzynka :)
    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis i ciekawy blog :) Zostajemy na dłużej :)

    Pozdrawiamy i obserwujemy :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę świąt prawdziwie świątecznych, ciepłych w sercu, zimowych na podwórku, jaśniejących pierwszą gwiazdką, co daje nadzieję na następny rok!

    Spojrzenie EM

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty tylko na Mikołajki, a nie pod choinką w Wigilię? Wow, pierwszy raz o tym słyszę! :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń