TYDZIEŃ LEKKO ŚWIĄTECZNY #2- Lekko Świąteczne Liebster Blog Award

Udostępnij ten post

Kilka dni temu, od Tiny dostałam nową nominację do Liebster Blog Award. Pomimo, że mam dwie zaległe w postach roboczych, postanowiłam na nią odpowiedzieć najpierw, gdyż lekko pasuje mi do Bożego Narodzenia, które tuż tuż :) To co? Zaczynamy? :)

1. Jakie jest Twoje najmniej realne marzenie?
Bardzo chciałabym zwiedzić USA, tak jak Camryn i Andrew w książce "Na krawędzi nigdy" czy Amy i Roger z "Aż po horyzont".


2. Jak widzisz siebie za 5, 10, 15 lat?
Nie wiem  jak by miało wyglądać wtedy moje życie. Wiem jedynie, że chciałabym je spędzić z miłością mojego życia, zdrowa oraz szczęśliwa.


3. Najpiękniejsze miejsce, które odwiedziłaś/odwiedziłeś?
Chociaż marzę by podróżować i poznawać nowe miejsca, jak dotąd nie było ich zbyt wielu. Po skończeniu technikum planuję coś większego, czy się uda, to zobaczymy :) Bardzo podobało mi się w Sandomierzu, więc jeśli czyta mnie ktoś z tego miasta, to niech wie, że mieszka w pięknym miejscu ;)


4. Jesteś typem optymisty, pesymisty czy raczej realisty?
Najbliżej mi do optymistki, wierzę, że wszystko mi się uda. Chociaż bywam też realistką, mam świadomość tego, że niektóre rzeczy są po prostu nie do przebrnięcia.


5. Najgorsza przeczytana książka?
Nie mam takiej. Jasne, było dużo tych gorszych, ale takiej całkowicie złej chyba jeszcze nie czytałam. Jeśli chcecie zobaczyć co mi się nie podobało, zaglądajcie pod najmniejszą wartość etykiet, po prawej stronie bloga :)



6. Kim chciałaś/chciałeś zostać w dzieciństwie?
Kim ja to nie chciałam być ! Panią nauczyciel, fryzjerką, bizneswoman. A wyszło jak wyszło- jak na razie zgłębiam tajniki ekonomii i sama nie wiem jak to powiązać ;)



7. Jesteś osobą sentymentalną?
Bardzo. Najlepiej objawia się to podczas większych porządków, kiedy tyle rzeczy nie jest mi potrzebnych, ale nie umiem ich wyrzucić. Albo jeśli jadę w jakieś miejsce, które kiedyś tam było dla mnie szczególnie ważne.


8. Ulubiony bohater książkowy?
Pokazać ulubionego bohatera książkowego, to tak jakby spytać o ulubioną piosenkę. Nie można wybrać jednej ;)



9. Jakie są Twoje ulubione seriale?
TEEN WOLF ! Dobra, wynika to z tego, że akurat teraz go oglądam, a inne są na boku, ale to jest takie <niecenzuralne słowo> ! Poza tym lubię jeszcze The 100, które za niedługo powraca ^^ Arrow, ale tutaj za bardzo nie mam się czym chwalić, bo tkwię na połowie pierwszego sezonu. No i podobał mi się też Reign, ale obejrzałam tylko kilka odcinków, więc nie wiem co mam o nim do końca myśleć.


10. Zdarzyło Ci się nie obejrzeć Kevina w okresie świątecznym?
Tutaj Was może zaskoczę, ale ja ogólnie nie lubię oglądać Kevina. Jak byłam młodsza nigdy nie widziałam Kevina w Święta, bo ZAWSZE leciał wtedy, kiedy akurat byłam z rodziną. Potem przez dwa/trzy lata, oglądałam co roku, ale raczej z przymusu bo " przecież każdy widział, to i ja nie będę gorsza". Aktualnie od około trzech lat nie uznaję Kevina w Święta. Ewentualnie jakiś kawałek, ale nic więcej.



11. Święta w niewielkim gronie czy z większą liczbą gości?
Od zawsze spędzam moje Święta z rodziną, na oko jest nas około 30 osób, więc nie wiem czy to zalicza się do niewielkiego grona czy nie ;)




9 komentarzy :

  1. Ah, też jestem mocno sentymentalna - dlatego nieczęsto robię duże porządki, bo wiem, że niewiele mi one dadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 30 osób podczas Wigilii to naprawdę strasznie dużo - przynajmniej według mnie - u mnie jest ich 5 - łącznie ze mną ;)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam Teen Wolfa, no i Arrow. ;) U mnie w Wigilię jest około 16 osób i myślałam, że to jest dość dużo, ale u Ciebie to wręcz tłum. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Teen Wolf <33 U mnie na Wigilię jestem tylko ja, moje dwie siostry, rodzice i dziadkowie. Pozdrawiam ;**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z wyborem ulubionego serialu byłoby jak z wybraniem ulubionego bohatera. :P Nie wiem, za trudne... :P Trudno wyobrazić sobie przyszłość.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem strasznie sentymentalna, czasami mnie to obrzydliwie wkurza :D

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za odpowiedź! Nie powiedziałabym, że zwiedzenie Stanów jest mało realnym marzeniem. Ja już w wieku 16 (bodajże) lat miałam przyjemność tam wyjechać, a wszystko stało się w zaledwie kilka miesięcy. Teen Wolf również uwielbiam a za Arrowa się planuję zabrać, bo obejrzałam kiedyś jeden odcinek i to było coś! :D Zazdroszczę świąt z tyloma osobami, u mnie zazwyczaj jest do 15 :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń