TYDZIEŃ LEKKO ŚWIĄTECZNY #1- Świąteczna wymiana u Fenko

Udostępnij ten post

Dzień doberek ! Witajcie w pierwszym dniu mojej osobistej akcji Tydzień Lekko Świąteczny ! Przez ten czas będę starała się codziennie dodać coś na bloga, coś w tematyce świątecznej, co będzie miłe dla oka ;) Dzisiaj lecimy z moją paczką, którą dostałam od Gąski w ramach Świątecznej wymiany organizowanej przez Fenko :)



Jak widzicie na załączonym obrazku dostałam dwie książki- romans i kryminał. Debbie Macomber znam i lubię, natomiast Sidney Sheldon to dla mnie całkowita nowość. Do tego pudełeczko skrywające słodkości, przytulankę, kartkę, coś do kąpieli oraz lakier do paznokci, którego zapomniałam uwiecznić na zdjęciu. Jest to turkusowy kolor ze złotymi drobinkami ;)

Tak prezentuje się paczka, którą dostałam ja. Ode mnie powędrowało też coś do innej wymiankowiczki i mam nadzieję, że będzie tym zachwycona :)

Nie od dzisiaj wiem, że takie akcje to super sprawa, wiem, że za rok Fenko też się mnie może spodziewać. Wszak Boże Narodzenie to magiczny czas ! :)




9 komentarzy :

  1. Śliczna paczuszka ^^
    Szkoda, że na czas nie dowiedziałam się o tej wymianie :'(

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Romans i kryminał - zachowano równowagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana paczka. Niespodzianki zawsze sprawiają najwięcej frajdy. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta paczuszka! Bardzo udana wymianka! Ja na swoją paczkę jeszcze czekam - niedługo powinna trafić, teraz z pocztą przed świętami jest ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta paczuszka :D Żadnej z książek nie czytałam, więc czekam na twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama zastanawiałam się nad udziałem w wymiance u Fenko, ale szczerze powiedziawszy, zabiegałam się trochę za prezentami dla rodziny i zapomniałam. Może za rok uda się wziąć udział? To super sprawa obdarowywać i być obdarowywanym. Miłego czytania, książki masz wspaniałe i na pewno sprawiły Ci dużo radości. :-) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNA PACZUCHA :D

    Ja się nie mogę doczekać aż moja dojdzie xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna paczka! Również biorę udział w wymianie u Fenko i z niecierpliwością czekam na moją niespodziankę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są takie gwiazdkowe wymienianki. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń