Stos na zimowe wieczory

Udostępnij ten post

 Ostatnie nabytki książkowe pokazywałam Wam tutaj na początku października, a od tego czasu moją półkę zamieszkały nowe tytuły ^^


1. "Zima koloru turkusu"- Carina Bartsch- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Media Rodzina. Cudowności, chociaż całkowicie różne od pierwszej części :)

2. "Ostatnie lato w Nebrasce"- Nele Neuhaus- egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Media Rodzina. New Adult w troszkę innej formie niż znacie, warto zajrzeć.

3. "Restart"- Amy Tintera- książka z Epik Boxa. 

4. "W grobie"- Jeaniene Frost- zakup życia. Po przeczytaniu pierwszej części ubolewałam, ponieważ drugą mam, a trzeciej nie. Bardzo trudno było ją zdobyć, ale uratowała mnie jedna z użytkowniczek znanego portalu książkowego, która miała ten tytuł na sprzedaż w szałowej cenie 5 zł. No po prostu interes życia.

5. "Przez burze ognia"- Veronica Rossi- kupione u tej samej użytkowniczki co poprzednia książka. Dla towarzystwa do drugiej książki. Również 5 zł.

6. "Miłość bez końca"- Scott Spencer- zacząwszy od tej książki w dół, to są same prezenty urodzinowe. Jak nigdy dostałam książki. Tej akurat nie miałam w planach, ale skoro już ją mam, to w wolnym czasie przeczytam :)

7. "Byłam tu"- Gayle Forman- według prezentodawcy to bardzo fajna książka, co podtrzymują tylko blogowe opinie :)

8. "Ostatni pociąg do Babylon"- Charlee Fam- w tym przypadku miałam pół-niespodziankę. Spisałam na listę kilka tytułów, które chciałabym mieć, ale do samego rozpakowania nie chciałam wiedzieć, która będzie konkretnie. Trafiło na Fam i bardzo się cieszę ! ( chociaż z każdej innej też bym się cieszyła ;))

9. "Origin"- Jennifer L. Armentrout- obie Armentrout są od najlepszych z najlepszych, które wiedzą co dobre. Jednak w ogóle nie chcę czytać tych tomów, nie chcę już kończyć tej serii. Co robić??

10. "Opposition"- Jennifer L. Armentrout- j.w

11. "Misja Ivy"- Amy Engel- Tutaj koleżanka się uparła, żebym podała konkretnie jeden tytuł, który chcę przeczytać, żeby ona nie musiała wybierać, a więc podałam  "Misję Ivy". Ludzie ta książka jest niesamowita, czytajcie ! I niech się pospieszą z drugim tomem, bo ja tu umieram !

12. "Podaruj mi miłość"- Stephanie Perkins i inni- tutaj zostałam zaskoczona, ponieważ nieświadomie powiedziałam wprost, którą książkę z nowości chciałabym dostać, kiedy myślałam, że pomagam wybierać prezent dla kogoś innego. To się nazywa działanie z zaskoczenia :D

13. "Notes do kolorowania 2016"- od roku taki notes jest moim must have, bez niego się nie ruszam. W tym roku koleżanki postawiły na taki z kolorowankami i jestem nimi zachwycona ! Jedyne co mi przeszkadza to wielkość, bo w porównaniu z moim poprzednim notesikiem,to jest mur chiński :P

Najfajniejsze jest to, że zapłaciłam tylko za trzy z tych książek. ;)) Powiedzcie mi co czytaliście, co polecacie co odradzacie. ;)



  • Blog przeszedł przemianę ! Patrząc na kropki i tamten nagłówek miałam wrażenie klaustrofobii, czułam, że się wypalam, a stare tło nie pomagało mi w żadnym stopniu. Potrzebowałam jakiejś konkretnej, widocznej zmiany i właśnie w sobotę usiadłam, zrobiłam nagłówek i pobawiłam się kolorami. Nie jest to jeszcze idealny efekt jaki chciałam uzyskać, ale jak na moje możliwości uznaję to za postęp ;) No i jakoś tak od razu chęć do działania jest ;)
  • Chociaż ta chęć do działania objawiła się też dzięki temu, że udało mi się zdać dzisiaj egzamin praktyczny na prawko i jestem bardzo szczęśliwa. ^^ Oby ten stan utrzymał się jak najdłużej :D
Trzymajcie się ciepło :)

52 komentarze :

  1. Z tego stosu czytałam tylko "Przez burzę ognia". Nawet fajna była ta książka :D
    Pozdrawiam :)
    http://fantastyczneksiazkix3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, co za stos! Pozazdrościć. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć taki stosik <3

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny stosik <3
    Pozdrawiam, Julka z bloga karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowności!
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam nic, ale bardzo chcę przeczytać "restart", "przez burze ognia", "origin" i "podaruj mi miłość" ^^

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam jeszcze nic z tych co wymieniłaś, więc nic konkretnego ci nie polecę ;)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawi mnie"Misja Ivy". Pokaźny, bardzo zróżnicowany i kolorowy stos. Takie lubię najbardziej♥Zaciekawiły mnie niektóre książki, dlatego z pewnością czekam na większość recenzji . Gratuluję zdanego egzaminu na prawko :3 Nowy nagłówek jest śliczny, choć poprzedni też był urokliwy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Misja Ivy" jest boska ! Jedna z lepszych w 2015 roku :D dziękuję :)

      Usuń
  8. Piękny stosik :)
    Podebrałabym Ci Opposition!
    Czekam na recenzję "Podaruj mi miłość" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Podaruj mi miłość" będzie jakoś przed Świętami ;)

      Usuń
  9. Wygląd bloga naprawdę śliczny, zdanego egzaminu szczerze gratuluję! ^^
    A jeśli chodzi o stosik to bardzo zazdroszczę i napatrzeć się nie mogę, gdyż sama chętnie większość książek bym przygarnęła :c

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam oglądać czyjeś stosiki. Najchętniej podkradłabym Ci "Zima koloru turkusu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż nie oddam, to wybór książki byłby niesamowity ;))

      Usuń
  11. Mówisz, że "zima koloru turkusu" całkiem inne niż pierwsza część? To chyba dobrze, bo pierwsza część mnie zawiorla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza część to głownie docinki słowne głównych bohaterów, druga skupia się bardziej na ich psychice, jest bardziej spokojna, wzruszająca.

      Usuń
  12. "Opposition"- Jennifer L. Armentrout- czekam na książkę - fajny stos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną jeszcze "Origin", ale za nic nie chcę się rozstawać z tą serią :(

      Usuń
  13. Co za stos!
    "Podaruj mi miłość" czeka na mnie na Święta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już przed Świętami się zabrałam za nią ^^

      Usuń
  14. Piątka-też kocham serię o Nocnej Łowczyni! Polecam dodatkowo tę o Vladzie! :D Opossition i Orygin wyglądają cuuuuudownie! Muszę je dokupić. ;)
    PS. Ciekawe zmiany :D Ładnie!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw chyba nawet znalazłam tę o Vladzie, a potem dotarłam do Bonesa :D Ale zachowuję kolejność, chociaż kusi kusi :) Dziękuję ;)

      Usuń
  15. O widzę ty też parę zmianek wprowadziłaś na blogu. :D Ładnie <3
    O jak cudny stosik a ja ciągle nie mogę kupić "Misji Ivy", już prawię biorę a tu nagle inna książka mi się trafia.
    Skąd masz "Podaruj mi miłość" jak mnie to irytuje... Chociaż książki jeszcze nie ma w księgarniach a już wszyscy niemal mają i na nacie milion zdjęć. Na internecie kupowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Następnym razem pomyśl o mnie i schowaj do koszyka "Misję Ivy", jest super !
      Ależ książka jest już w księgarniach ! I to już od około miesiąca ;) Sama dostałam ją w prezencie :P

      Usuń
    2. To tym bardziej muszę przeczytać. :D

      Usuń
  16. To się nazywa prawdziwy stos! Zazdroszczę, naprawdę. Przynajmniej połowę książkę z chęcią zobaczyłabym na swojej półce, o ile nie wszystkie :d

    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno będzie okazja, żeby je przeczytać ;)

      Usuń
  17. Jestem ciekawa tej książki "Podaruj mi miłość". Widziałam ją w Empiku. Piękna okładka. Chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka jest cudowna, a wnętrze jeszcze bardziej ^^

      Usuń
  18. Czytałam tylko "Przez burzę ognia" oraz "Zimę koloru turkusu", ale na pewno kiedyś sięgnę po serię "Lux" i "Restart".
    Piękny stosik! Zazdroszczę i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z takim stosem to można czekać na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnej pozycji z powyższego stosiku, ależyczę Ci owocnej lektury!
    Zapraszam:
    kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe zdobycze książkowe i cudowny kubeczek ;).
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez mam taki kalendarz! Jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nowy wygląd bloga jest bardzo ładny :)
    Z Twojego stosiku znam tylko Podaruj mi miłość, które obecnie czytam. Miłej lektury! ;)
    Pozdrawiam,
    isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmiany jak najbardziej na plus :) Sama zrobiłam małą rewolucję u siebie, ale czasem chyba właśnie tak trzeba, by zyskać kolejną dawkę motywacji do działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, widziałam i również mi się podoba ;)

      Usuń
  25. Tyle książek :O To to twoje zimowe wieczory będą obfite pod względem czytelniczym :D Ślicznie teraz to wygląda :) A zastanawiałaś się nad jakimś świątecznym wyglądem bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile jeszcze na półkach stoi ;)
      Tak, zastanawiałam się. Miałam nawet dodawać na nagłówek mały, świąteczny akcent, ale szybko zrezygnowałam. Uznałam, że za kilkanaście dni i tak musiałabym to zmieniać, a poza tym nie potrzebuję na blogu przypomnienia, że idą Święta ;))

      Usuń
  26. Niezły stosik ^^ Masz bardzo ciekawy blog :) Obserwuję :3

    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń