Zapowiedzi- listopad 2015 #17

Udostępnij ten post

Z kilkudniowym poślizgiem, przedstawiam Wam subiektywny przegląd nowości książkowych, które mnie zaciekawiły. Zapraszam :)


Na pierwszym miejscu oczekiwania, bezapelacyjnie stoi "Podaruj mi miłość", czyli zbiór 12 świątecznych opowiadań. Już gdy usłyszałam o tej książce, bardzo chciałam ją poznać, ale teraz, kiedy na FP Wydawnictwa Otwarte, zobaczyłam okładkę i wnętrze, jestem zakochana. Widzieliście to? ♥ W przypadku "Księgi wyznań Dasha i Lily" sytuacja ma się podobnie, też świątecznie, śliczna okładka, niesamowita fabuła. Jeszcze tylko dobre wykonanie i będę szczęśliwa. "Piękny gracz" to trzecia część serii, ale po rewelacyjnych wrażeniach z jedynki, jestem pewna, że będzie zabawnie ;)
"Carrie Pilby. Nieznośnie genialna", czy najprawdopodobniej lekko schematyczna powieść, która mimo wszystko do mnie przemawia. :) Michelle Falkoff podobno świetnie pisze, o czym przekonałam się podczas czytania waszych recenzji, poza tym pomysł na fabuł ę zasługuje na plus, a fakt, że jest tam muzyka- nawet na dwa ;) I ostatnia książka w moim zestawieniu, czyli "Początek mnie i Ciebie" z tragiczną okładką od Wydawnictwa Amber. Co prawda nie najgorszą z kolekcji, ale zdecydowanie nie najlepszą. Jednak czego się nie robi dla fajnej treści? :)

Teraz tylko potrzebuję nie tyle pieniędzy, a czasu by to wszystko przeczytać, bo to jego brak  jest głównym winowajcą tego, że jest mnie w blogosferze mniej, no i mniej czytam. Aktualnie na tapecie jest "Lalka" Bolesława Prusa. Jestem na 30 stronie i nie chcę zapeszać, ale jak na razie czyta się nawet fajnie :)
Tradycyjnie- dajcie znać na co Wy czekacie. A może nie ma tego na mojej liście? :)

27 komentarzy :

  1. Z wymienionych przez ciebie tytułów czekam na "Playlist for the dead". Gdy po raz pierwszy usłyszałam o tej powieści wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Jestem też ciekawa "Podaruj mi miłość". Jeszcze nie miałam okazji czytać typowo świątecznych książek czy opowiadań, dlatego jest to coś nowego, co mam ochotę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Playlist for the dead" musze zdobyć! :) Czekam również na nową Chamberlain, czyli "Dar morza". Co do tych 12 opowiadań to zastanawiam się, ale nie przemawia to do mnie tak bardzo. Przywędrować do mnie ma w ciągu kilku dni także pierwsza biografia Eda Sheerana - "Ed Sheeran. Graficzna podróż" oraz dziennik Reginy Brett. Obu nie mogę się doczekać! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Playlist polecam, bo książka naprawdę warta uwagi ;)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  4. Playlist for Dead mnie najbardzije intryguje.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, same ciekawe pozycje, ale najbardziej ciekawi mnie Podaruj mi miłość. Ciekawe jak moja skarbonka wytrzyma ten miesiąc. :D

    Pozdrawiam, Martyna.
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W listopadzie wychodzi tyle wspaniałych książek, że aż nie mogę się zdecydować, które najbardziej chcę. Oprócz tych przedstawionych przez ciebie chcę jeszcze przeczytać "Imperium ognia" i "Niezwyciężoną. Pojedynek"

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzą mi się "Playlist for Dead" i "Podaruj mi miłość" :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba zapowiedź Carrie Pilby mam na nią chęć:) Zgadzam się, że świąteczne opowiadania są na pierwszym miejscu i kuszą:) Ja dziś nawet wstąpiłam po nie do lokalnej księgarni, ale NIE BYŁO choć dziś premiera;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej nie mogę doczekać się Podaruj mi miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza pozycja mnie zaciekawia, a nad piątką dopiero się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałabym przeczytać "Podaruj mi miłość" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie najbardziej zaciekawiła książka "Playlist for the dead", zapowiada się naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. ,,Podaruj mi miłość" chcę przeczytać, w sam raz na świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo bym chciała przeczytać "Playlist for the dead"!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czekam na "Rozważna i romantyczna" Anny Karpińskiej ale zapowiadają ją dopiero na 17 listopada niestety

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy chcą przeczytać "podaruj mi milosf" wiec i ja chce ;) piękny gracz, mogę go przeczytać, ale nie mam wielkiego parcia, na tę książkę. Poza tym co wymieniłam, czekam jeszcze na zapach ciemności.
    pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  17. "Podaruj mi miłość" obiecałam już siostrze na urodziny :) Mam nadzieję, że mi później pożyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. "Podaruj mi miłość" chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak szczerze przyznam, że na żadną z tych książek nie czekam i żadna mnie nie interesuje.
    Chociaż wszędzie już pewno zdjęć "Podaruj mi miłość" może ewentualnie jak będę chciała. :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Playlist for dead brzmi interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam z niecierpliwością na "Podaruj mi miłość", ale dzięki Twojemu postowi dowiedziałam się o "Księdze wyzwań..." którą obowiązkowo też muszę mieć ! ♥
    Pozdrawiam,
    http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam w planach przeczytać "Carrie Pilby. Nieznośnie genialna".

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę koniecznie złapać w swoje łapki Podaruj mi Miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem zainteresowana żadną pozycją :D Choć ciekawie brzmiała Księga wyzwań, to jednak nie przeczytam romansu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Podaruj mi miłość - chętnie bym przeczytała:) o Playlist to death też trochę słyszałam, ale nie jestem pewna, czy to dla mnie

    P.S. Organizuję u siebie wymiankę świąteczną z akcentem książkowym. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do zabawy. W tamtym roku było super! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybrałaś same perełki, które również pragnę poznać! :)

    OdpowiedzUsuń