WYNIKI KONKURSU URODZINOWEGO

Udostępnij ten post

Okej, bardzo ciężko było mi się spiąć i znaleźć czas na przejrzenie konkursowych wypowiedzi. Znajdowałam sobie wymówki, bo to jeszcze czas. Ale sama wiem ile radości sprawia ujrzenie swojego nicku jako zwycięzcy i to zostało moją motywacją.

Zgłoszeń było mniej niż się spodziewałam ( ale i tak dużo <3), a wszystkie były z serca, a to w sumie liczy się najbardziej. Miałam ciężki orzech do zgryzienia, dlatego następny konkurs jaki się tutaj pojawi, to będzie zwykłe losowanie :D

Nie przedłużając, urodzinowy konkurs wygrywa:




LIMONETTE


która wybrała dla siebie książkę "Szeptem" :)
Napisałaś piękny i długi wiersz, za który bardzo dziękuję ! :) Książkę wyślę do Ciebie do końca listopada, wybacz za taką zwłokę, ale mam teraz dość gorący okres. Priorytety :)
Zaraz napiszę do Ciebie maila, czekam na adres 7 dni.

Nie mogłam pogodzić się jednak z tym, że nagrodzę tylko jedną osobę, kiedy podobała mi się więcej niż jedna praca. Dlatego znalazłam rozwiązanie. Pięć osób, które również mnie ujęły za serce, dostaną ode mnie dodatkowy los, w następnym konkursie-losowaniu, które zorganizuję już za niedługo ( o ile oczywiście będą chcieli wziąć udział :)). Są to:

  • Tetiana xd
  • Ania K
  • Patrycja Waniek
  • Edyta Chmura
  • Gosche



Dziękuję Wam wszystkim za udział, gratuluję Limonette i zapraszam do kolejnego konkursu, który ogłoszę już niebawem :)

16 komentarzy :

  1. Gratuluję zwyciężczyni! I dziękuję za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :D
    O jak fajnie będzie kolejny konkurs. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;)

    Pozdrawiam, Martyna
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baardzo, naprawdę bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego wiersza! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Limo, gratuluję i czekam na recenzję "Szeptem" :)

    Druga Strona Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam pomyśleć nad tymi życzonkami i w końcu wyleciało mi to z głowy :/ Ale gratuluję Limonette! :D Mam nadzieję, że"Szeptem" Ci się spodoba, bo ja czytałam i mam OGROMNY sentyment ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło, że zostałam wyróżniona. ;) Gratuluję zwyciężczyni. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za dodatkowy los na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń