Liebster Blog Award

Udostępnij ten post

Jeszcze w sierpniu zostałam nominowana do kolejnego Liebster Blog Award, a to nawet podwójnie ! Na pierwszy ogień idą pytania od Tetiany :



1. Najciekawsze miejsce, jakie zobaczyłeś w wakacje?
Mam nadzieję, że takie miejsce jest dopiero przede mną :)

2. Jaka książka przeczytana w wakacje najbardziej ci się podobała?
"Goniąc cienie" Marty Bilewicz, "Nie mów mi co mam robić"- Alice Clayton, "Utrata"-Rachel Van Dyken oraz "Małżeńska pułapka"- Jennifer Probst.

3. Książka, przez którą się popłakałaś?
Jeśli chodzi o emocje i wzruszenie: "Na krawędzi nigdy" J.A. Redmerski, "Pułapka uczuć" Colleen Hoover, "Idealna chemia" Simone Elkeles.
Jeśli jednak mówimy o płaczu ze śmiechu to zdecydowanie czytajcie "Lato koloru wiśni"- Cariny Bartsch :)

4. Jaki masz znak zodiaku? Lubisz go?
Mój znak zodiaku to Skorpion. Czy go lubię? Tak myślę, że tak. Kiedy mam ochotę na przeczytanie horoskopu, czytam go i widzę, że wiele się zgadza i sprawdza. Poza tym cechy charakteru dopasowywane do Skorpiona również często mnie odzwierciedlają ;) Nie jestem aż tak przesądna, czasem fajnie poczytać :)

5. Czytasz same książki z opowiadaniami czy również poradniki itp.?
Czytałam jeden poradnik w życiu ( a to i tak nie do końca) na temat tego jak dbać o oczy. Jestem krótkowidzem i to dlatego :) Ale zdecydowanie preferuję te opowiadające jakąś historię... chociaż ostatnio dostałam wyczekiwaną przeze mnie książkę z opowiadaniami, czyli "Podaruj mi miłość" ^^ Czekam tylko na odpowiednią okazję ;)

6. Bohater książkowy, który Cię najbardziej rozśmieszył?
Emely w połączeniu z Elyasem <3 Obecnie czytam jeszcze "W pół drogi do grobu"- i tam również Cat i Bones powodują, że zrywam boki ze śmiechu :D

7. Jakie miejsce z książki chciałabyś odwiedzić?
Jak już kiedyś wspominałam chciałabym podróżować. Dlatego z wdzięcznością przyjmuję książki zagranicznych autorów z akcją w jakimś klimatycznym miejscu. Na dzień dzisiejszy marzy mi się Berlin i USA.

8. Czekasz na jakąś premierę książki? Jaką?
Hmm obecnie wszystkie książki, na które czekałam najmocniej zostały wydane. Ewentualnie "Ugly love" w przyszłym roku. Sami wiecie, że koniec roku nie jest zbyt obfity w nowe premiery ;) Ale poza tym liczę, że ktoś się zlituje i wyda u nas np.  "Dirty Little Secret"- Jennifer Echols, "Let The Sky Fal"- Shannon Messenger, "Since, you've been gone"- Morgan Matson czy "Sweet" Tammary Webber.

9. Lubisz pisać recenzje? Czujesz satysfakcję z napisania jej?
Gdybym tego nie lubiła robić, to po prostu bym odpuściła sobie bloga :) Kocham to robić. Uwielbiam czytać, uwielbiam pisać o książkach, opowiadać o nich. Nie zawsze czuję satysfakcję z napisanej recenzji, zdarzają mi się lepsze i gorsze dni, ale mimo wszystko nie oddałabym tego :)

10. Książka, która była nudna, ale ją przeczytałaś?
Było takich kilka, ponieważ nawet jak książka mi się nie podoba czytam ją do końca. Jest to pewnego rodzaju upór, niemożność zostawiania niedokończonych tytułów, czas poświęcony autorowi oraz fakt, że dalej może być lepiej. Do takich książek zaliczam m.in , "Piękne istoty"- Garcia & Stohl czy "Sny" Anny Frankowskiej.

11. W jaki sposób wybierasz książki?
Najczęściej wedle tego jaki mam nastrój :) Listy TBR nie do końca się u mnie sprawdzają :)



Druga nominacja przywędrowała do mnie od tommy:


1. Masz do wyboru uratowanie jednego bohatera książkowego przed śmiercią, jakiegokolwiek z jakiejkolwiek powieści. Kto to?
Nie chcę tak na wstępie sypać spoilerami, dlatego powiem jedynie, że uratowałabym kogoś z "Kosogłosa". Kto czytał ten się może domyśla :)

2. Masz możliwość zmiany zakończenia swojej ulubionej książki. Jednego wątku, jakiejś relacji czy ogólnie całokształt tego, jak się skończyło. Korzystasz z takiej szansy czy nie?
Nie, zdecydowanie nie.

3. Najtrudniej było Ci napisać recenzje książki...
Jakiejkolwiek książki, która wzbudziła we mnie gamę emocji pozytywnych, która zmieniła mój pogląd na świat, odmieniła mnie.

4. Najłatwiej pisało Ci się recenzje książki...
Tych, które nie przypadły mi do gustu, albo pozostałam z nią w neutralnych stosunkach.

5. Jesteś reżyserem, scenarzystą i możesz zekranizować jakąkolwiek powieść. Jaką byś wybrał/a i jak mniej więcej, by ona wyglądała? Postarasz się umieścić, jak najwięcej fragmentów czy raczej dodasz tam więcej od Siebie?
Bardzo lubię oglądać lekkie niezobowiązujące filmy, które niosą jednak ze sobą jakąś wartość. Na pewno nie bestsellery, za bardzo bym się bała reakcji tłumu ;) Byłoby to może "Tak wygląda szczęście". Na pewno trzymałabym się książki, chociaż nie wykluczam pomysłów własnych. Zresztą bardzo trudno jest określić "co by było gdyby?" ;)

6. Lepszy film jako ekranizacja czy serial?
Nie oglądałam jeszcze ekranizacji książki jako serialu. Dopiero od niedawna się przekonuję do seriali tak w ogóle, więc wybieram film.

7. Jaką moc byś wybrał/a gdybyś miał taką możliwość (szybkość, niewidzialność, telekineza itd)?
Niewidzialność i telekineza :)

8. Jaką piosenkę nucisz od jakiegoś czasu?
Ed Sheeran- Bloodstream & Jessie Ware- Say you love me

9. Najlepszy soundtrack do filmu to...
Grey. Nie czytałam książek, filmu też nie oglądałam, ale te piosenki są obłędne.

10. Jakie zakończenie dobrej trylogii/serii lub serialu Cię rozczarował?
Mam zaczęte bardzo wiele serii, ale niewiele z nich skończyłam, a te z którymi mi się udało, miały naprawdę fajne, satysfakcjonujące mnie zakończenia.

11. Najpiękniejszy cover to...
Jestem wielką fanką coverów i nie ma mowy, żeby udało mi się wybrać jeden. Moim mistrzem pod tym względem jest Kurt Hugo Schneider, nie mam pojęcia jak on wydłuża sobie dobę. Uwielbiam też siostry Cimorelli, Megan Nicole, Tiffany Alvord, Madilyn Bailey oraz całe Studio Accantus <33








Nominuję:
Ann Wars
Claudia Ann
oraz każdego chętnego ;)

1. Książka/seria, której prawdopodobnie nie czytałam, a możesz mi ją polecić to...
2. Blog, który możesz mi polecić to...
3. Ile stron tygodniowo udaje Ci się przeczytać ?
4. Czy posiadasz swoją listę rzeczy do zrobienia przed śmiercią?
5. Co aktualnie czytasz?
6. Twój sposób na udany poranek?
7. JEDNA książka, której aktualnie pragniesz najbardziej ( niekoniecznie nowość)? 
8. Ulubione ciasto/ciasteczka?
9. Ulubiony tytuł książki?
10. Blog/vlog/osoba/itp która jest dla Ciebie motywacją do działania? A może nie potrzebujesz takiej?
11. Książka, po której nie spodziewałaś się wiele, ale mimo wszystko mocno cię zauroczyła?




Kochani ! Lojalnie informuję, że jeśli nie ma mnie na blogu to pojawiam się na INSTAGRAMIE. Znajdziecie tam najnowsze wieści, książki, które do mnie przybyły, i te które aktualnie czytam. Facebooka niestety odpuszczam sobie na jakiś czas. Może pamiętacie jak pisałam, że mam problemy z zalogowaniem się na moją stronę? Otóż one są od kilku miesięcy i nie chcą zniknąć. Dlatego FB chwilowo zawieszam, instagram nadal działa :)
PS Zdjęcia znalezione gdzieś w internetach ;)

12 komentarzy :

  1. Też bardzo mocno wyczekuję na "Ugly love", "Let The Sky Fal", "Since, you've been gone" i "Sweet". Moja lista książek, które nie doczekały się jeszcze polskiego wydania, a które bardzo chcę przeczytać ciągnie się w nieskończoność :P
    Bardzo przyjemnie czytało się Twoje odpowiedzi :)
    Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lista też ma dość dużo pozycji, ale w sumie tych wydanych u nas jest jeszcze więcej, więc to na nich na razi się skupiam :D

      Usuń
  2. Pisanie recenzji uzależnia :) naprawdę! nie wiem czy wytrzymałabym tydzień bez zrecenzowania czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień bez pisania czegokolwiek jest tygodniem straconym :P

      Usuń
  3. A mi "Piękne istoty" czytało się bardzo dobrze. Historia spodobała mi się od samego początku przez co nie mogłam się od niej oderwać. Z ekranizacja jednak miałam ogromny problem - zdecydowanie jedna z najgorszych. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi ekranizacja podobała się chyba bardziej niż książka, na pewno miała lepsze zakończenie ;)

      Usuń
  4. Co do pięknych istot, to sama nie wiem co o nich sądzić. Nie powiem by mi się nie podobały, bo czytało się dosyć lekko, ale również bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale film mi się nawet jako tako podobał :)

      Usuń
  5. Skorpiony źle mi się kojarzą :>
    kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótkie i zwięzłe odpowiedzi, no ładnie. :P
    Hahahah nie mogę z tego obrazka z "Zaplątanych" jak ona raz się cieszy raz załamuje. haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wielką fanką tej bajki, to dlatego :PP

      Usuń