Zapowiedzi- październik 2015 #16

Udostępnij ten post

Właśnie widzę, że to już 16 raz przygotowuję dla Was i dla siebie książkowe zapowiedzi i są to tego typu posty, które kocham i nienawidzę jednocześnie. Kocham- no bo każdy lubi widok nowych książek. Nienawidzę- patrz na październik. 9 nowych tytułów, a to tylko te wybrane przeze mnie. Chyba się zgubiłam jak rozdawali dodatkowy wolny czas.

Nie przedłużając jednak- zapraszam do subiektywnego przeglądu zapowiedzi :)


Pierwsze cztery tytuły, to te najbardziej wyczekiwane perełki, przez które nie mogę wysiedzieć w miejscu. Udało mi się je nawet ułożyć w takiej kolejności, w jakiej ich pożądam :) Bezapelacyjnie wygrywa "Zima koloru turkusu"- wyczuwam bardzo dobrą kontynuację, oraz więcej Emely i Elyasa ! Matko, jak ja nie mogę się doczekać, by dowiedzieć się jak to się skończy, jednocześnie wcale nie chcąc tego kończyć. "Po prostu bądź", czyli najnowsze dziecko Magdaleny Witkiewicz, o tak bardzo cudnej okładce i opisie, który jest dość tajemniczy. Lubię to ! Poza tym- z przedpremierowych recenzji, wiem, że polecacie ;) "Opposition" znajduje się na trzecim miejscu tylko dlatego, że nie czytałam jeszcze czwartej części, gdyby nie to miałabym trudną decyzję do podjęcia :) I coś o czym usłyszałam niedawno- "Czy wspominałam, że Cię kocham?". Wyczuwam dobrą rozrywkę i ciekawy romans. No i całkowicie ufam opinii Feerii :D Wiedzieliście, że nazwa serii DIMILY pochodzi od pierwszych liter oryginalnego tytułu? Dopiero niedawno na to wpadłam, zastanawiało mnie właśnie czy ta Dimily to imię czy coś :P




Drugie zdjęcie rozpoczyna "Tajemny ogień" czyli coś nowego od autorki "Wybranych" w duecie z Cariną. Coś czuję, że to będzie naprawę świetne. "Wszystkie jasne miejsca" ujęły mnie piękną polską okładką. Oryginalna też mi się podobała, ale sama fabuła nie do końca mnie przekonywała. Jest to jeden z nielicznych przykładów, gdzie bardziej uwielbiam nasze okładki od tych zagranicznych ;) "Daj nam ostatnią szansę" to kolejny tom znad Rosemary Beach, sama nie wiem czy ostatni czy jeszcze nie, ale Grant jest jedną z moich ulubionych postacie, więc pewniakiem jest, że prędzej czy później po nią sięgnę. "To przez Ciebie" to kolejna książki Mhairi wydana u nas, tym razem przez Harper Collins i ufam okładce- mam wybuchnąć głośnym śmiechem ! :) Ostatnia i chyba najbardziej intrygująca z zestawienia to "Dziewczyna z pociągu".

Czekacie na coś z moich typów? :)

10 komentarzy :

  1. Koniecznie muszę sięgnąć po "Tajemny Ogień", "Zimę koloru turkusu" oraz "Wszystkie jasne miejsca".
    Czuję, że będzie to cudnie zaczytany październik!
    Pozdrawiam serdecznie :*
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ile wspaniałych nowości! Wiele z nich wpadło mi oko, a i mam nadzieję ,że z rękami będzie podobnie :3W październiku czekam na tak wiele książek, że naprawdę nie wiem kiedy to wszystko przeczytam .Interesują mnie ogromnie ,,Stigmata "i ,,Początek" - okładki są rewelacyjne!Najbardziej czekam też na ,,Tajemny ogień", "Zapytaj księżyc", "Wszystkie jasne miejsca" i "Bursztynowy dym"♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Październik to prawdziwa skarbnica ciekawych premier, ja znalazłam jeszcze kilka więcej, które mnie ciekawią ;) Chyba najbardziej z nich wszystkich czekam na "Po prostu bądź" i "Czy wspominałam, że cię kocham" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam Twojego posta i jedyne o czym myśle to "biedny mój portfel, ciekawe jak to wytrzyma?", jest tu tyle ciekawych książek! Mam nadzieje, że to pozycje, które mnie interesują szybko trafią w moje ręce! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam strasznie na listopad bo wtedy będzie miała premierę Amelia ♥♥♥ Słyszałam, że Magdalena Witkiewicz dobrze pisze muszę złapać wreszcie jakaś jej książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zainteresowało "Po prostu bądź" i "Czy wspomniałam, że Cię kocham?" Wydają się świetnymi książkami ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Po prostu bądź" ♥ Jeju chciałabym dorwać tę książkę jak najszybciej, jej poetycki opis mnie oczarował. Sam fakt, że napisała ją Witkiewicz, która urzekła mnie swoją "Pierwszą na liście, jeszcze bardziej zachęca do jej przeczytania. Och, nie mogę nie dodać, że już przeczytałam kilka recenzji na jej temat, a spotkałam w nich właściwie same "ochy i achy" :D
    Interesuje mnie również "Czy wspomniałam, że cię kocham?", "Tajemny ogień" oraz "Wszystkie jasne miejsca" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A premiera Zimy koloru turkusu nie na Targach czasami? ;D Tak czy inaczej, nie mogę się doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Same dobre książki wychodzą w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 'Wszystkie jasne miejsca" - chyba wydam te parę złotych na tę książkę. Oczywiście miło wiedzieć, że już czwarta część o Daemone będzie wydawana... A ja jeszcze 3 części nie przeczytałam... A i nie mogę się doczekać książki pt.To przez ciebie! aż dotrze do mnie :)

    OdpowiedzUsuń