Stosik jesienny

Udostępnij ten post

Zapraszam Was na przegląd wrześniowych nowości, które trafiły na moją półkę ;)



1. "Serce na talerzu"- Alyssa Shelasky- prezent wymiankowy od Asi

2. "Szukając Alaski"- John Green- j.w

3. "Dziewczyna ognia i cierni- Rae Carson- wygrana na blogu http://smieszna-nazwa.blogspot.com/

4. "Świadek"- Nora Roberts- biedronkowy łup za 12,99

5. "Jak być szczęśliwym ( albo chociaż mniej smutnym)- Lee Crutchely- zakup na http://www.nieprzeczytane.pl/

6. "Kochając Pana Danielsa"- Brittainy C. Cherry- j.w

7."Toxic"- Rachel Van Dyken- j.w

Dwie ostatnie książki są już przeczytane, moje recenzje w październiku :)

Polecacie, odradzacie coś?


29 komentarzy :

  1. Kochając Pana Danielsa- zazdroszczę :) Widzę, że się podoba, tyle cytatów zaznaczonych :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko "Szukając Alaski" i uwielbiam tą książkę, jest jedną z moich ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ''Świadka'' też w biedronce, ale nie miałam już jak kupić :( opis mnie zaciekawił, więc czekam na recenzję. ''Toxic'' w końcu też muszę zdobyć, bo Utrata mi się bardzo podobała, więc całą serię trzeba mieć. ''Kochając Pana Danielsa'' uwielbiam, a ''Szukając Alaski'' mam w planach, ale nie w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. KPD takie cudowne!I Toxic również! ;) Planuję zabrać się za Dziewczynę ognia i cierni :P
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w tym miesiącu przybyły dwie cudowne książki Fangirl i Maybe Someday ;) A Kochając Pana Danielsa znalazłam w mojej bibliotece i niebawem zacznę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale myślałam nad zkupem "Szukając Alaski" :) Nieprzeczytane.pl odkryłam ostatnio... genialne. :)

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny stosik! Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną książką "Kochając pana Danielsa" ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. "Toxic" uwielbiam, już niedługo będę czytać trzecią część i jestem bardzo ciekawa! :) "Szukając Alaski" również czytałam i bardzo mi się podobało, na półce mam również "Kochając Pana Danielsa", ale jakoś nie mogę się zabrać za jej czytanie ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne książki, ja zaczynam omijać biedronkę i promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam żadnej z nich :( ale 3 z nich bym chętnie przeczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Szukając Alaski", a bardzo chętnie przeczytałabym "Kochając pana Danielsa"

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochając pana Danielsa... kocham
    Toxic... uwielbiam (od wczoraj :D )
    Na resztę recenzji czekam być może mnie zachęcisz do czegoś :)
    Pozdrawiam Justyna z książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stosik :D
    "Toxic" czytałam i książka bardzo mi się podobało, natomiast "Kochając Pana Danielsa" czeka już u mnie na półce. Nie mogę doczekać Twojej recenzji :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam gorąco Kochając Pana Danielsa, piękna książka! Dziewczyna ognia i cierni także mi się podobała, a ostrzę sobie ząbki na Szukając Alaski :)
    Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie ci zazdroszczę "Kochając pana Danielsa", "Dziewczyna ognia i cierni" oraz "Jak być szczęśliwym"! Będę musiała się w końcu do nich dorwać ;) Odradzam ci "Szukając Alaski" z trzech książek Greena, które przeczytałam, ta była najgorsza. Nie polubiłam się z bohaterami, zwłaszcza z głównym i w ogóle ta powieść mnie nie zachwyciła.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  16. Udany stosik :). Zazdroszczę "Dziewczyny ognia i cierni" *.*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, połowę tego stosiku to bym przygarnęła ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam za sobą: "Toxic" i "Kochając pana Danielsa", obydwie są świetne. Od czasu do czasu sięgam po książki pani Nory Roberts, ale "Świadka" jeszcze nie czytałam. Na pewno kiedyś sięgnę. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 'Szukając Alaski', jejku moja ulubiona książka John'a Green'a <3 Uwielbiam ją <3 Nie jest to może, jakaś fenomenalna, książka, ale jest lekka i wciągająca :-)
    The magical world of books
    ~ Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń
  20. "Szukając Alaski" zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa jak podobała Ci się książka o Panu Danielsie:) Wszyscy ją chwalą:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa, jak odbierzesz "Kochając pana Danielsa". Powieść mi się podobała, ale byłam daleka od zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mogę ci polecić "Szukając Alaski", choć nie jest ona jakoś specjalnie odkrywcza. Jednak do przeczytania na raz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam niestety nic z powyższych tytułów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Green widzę na TOPie nadal xD Ale mnie interesuje tylko recenzja "Dziewczyny...." z tych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej interesuje mnie "Świadek" Nory Roberts i "Szukając Alaski Johna Greena. Zacny stosik. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żadnej nie czytałam, miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam w planach przeczytać inną książkę Johna Greena "Papierowe miasta".

    OdpowiedzUsuń